I Heart Makeup I ❤ Chocolate - Rose Gold Palette + MAKEUP REVOLUTION HAUL

Hej kochani!



Dziś przychodzę z kolejnym kosmetycznym haulem i recenzją jednego z produktów :)
Ostatnio wspominałam, że zrobiłam dwa zamówienia - jedno dotarło do mnie już jakiś czas temu i jest to paczuszka od TAM Beauty, czyli z oficjalnej strony Makeup Revolution.
Druga paczuszka natomiast nie zdążyła jeszcze do mnie dotrzeć i zaczynam się powoli martwić czy aby nie zaginęła (o zgrozo, wolę tak nawet nie myśleć!)
Firmy jeszcze nie zdradzę, podpowiem jedynie, że idzie z daleeka :D






Chyba już od dawien dawna wiadomo, że Makeup Revolution dość mocno lubi inspirować się markami z wyższych półek. Mnie to kompletnie nie przeszkadza i dopóki produkt nie jest typową chamską kopią (mam na myśli między innymi podróby z Aliexpress) to nie ma dla mnie żadnego problemu w kupowaniu takich kosmetyków, tym bardziej, że MUR ma naprawdę świetną jakość swoich produktów.


To było moje pierwsze zamówienie na TAM Beauty i już wiem, że nie ostatnie :D
Paczuszka dotarła do mnie w ponad tydzień od momentu wysyłki a produkty były dobrze zabezpieczone.
Za całość zapłaciłam około 170 zł tym samym osiągając minimalną kwotę darmowej wysyłki (normalnie wysyłka kosztuje około 20 zł)







                                
Luxury Banana Baking Powder i Lace Baking Powder to pudry, na które czaiłam się już od dawna, szczególnie na Banana!
Jak się zapewne domyślacie Banana jest inspiracją/zamiennikiem kultowego bananowego pudru od Ben Nye (nawet samo opakowanie jest mega podobne).
Lace natomiast jest nowością - jest jaśniejszy od typowo żółtego Banana i bardziej neutralny (w ofercie MUR znajdziecie też wersję Terracotta dla posiadaczek ciemniejszych karnacji)
Lace wzięłam z myślą o bakingu pod oczami, a Banana na reszcie twarzy.


Ultra Eyeshadow Palette FLAWLESS 4 to najnowsza paletka z serii Flawless od MUR.
Nie miałam poprzednich paletek więc to dla mnie nowość :)
Skusiły mnie dobre opinie o paletce oraz zdjęcia swatchy na Instagramie ;p


Ultra Eyeshadow Palette Soph X Makeup Revolution jest paletką cieni, która powstała przy współpracy MUR z youtuberką Soph (jest jeszcze paletka rozświetlaczy z tej samej serii).
Skusiły mnie mega piękne kolory, do tego nie mogłam się nadziwić oglądając tutoriale z tą paletką!


Konturówkę Unicorn otrzymałam jako prezencik od MUR <3


I Heart Chocolate - Rose Gold Palette, czyli wisienka na torcie! Kocham ją już za samo opakowanie, które jest przeeepiękne *.*
Czekoladowa paletka Rose Gold jest zamiennikiem Rose Gold od Huda Beauty - w tym utwierdziły mnie różne porównania na youtube i muszę Wam powiedzieć, że MUR wykonali naprawdę świetną robotę!
Niestety sama nie jestem w stanie zrobić takiego porównania gdyż nie posiadam w swojej kolekcji Hudy więc musicie uwierzyć na słowo ;p








Czekoladka mieści w sobie 16 cieni - matowe, foliowe, połyskujące i jeden sprasowany brokatowy.
Ogromną zaletą jest duże lusterko w palecie oraz jej solidne wykonanie.
Design paletki prezentuje się tak samo jak we wszystkich czekoladkach MUR - kształt oraz rozłożenie cieni jest identyczny jak w poprzednich czekoladkach, zmieniają się jedynie kolory palet i oczywiście cieni :)






Byłam pełna podziwu po zeswatchowaniu cieni foliowych - uwierzcie mi, że mają niesamowicie masełkową konsystencję i boską pigmentację!




Cienie matowe rownież prezentują się świetnie.
Mają fajny pigment, nie osypują się mocno i dobrze się ze sobą blendują.
W paletce brakuje jedynie jasnego matowego cienia (ten, który jest już w paletce ma dość ciemny odcień) i czarnego. Dla mnie nie stanowi to problemu ponieważ takie cienie posiadam w innych paletkach :)




Poniżej prezentuję makijaż wykonany paletką Rose Gold








Dajcie znać co sądzicie o czekoladce Rose Gold i ogolnie o MUR!
Trzymajcie się cieplutko :***


PS Trzymajcie kciuki aby paczuszka z "tajemniczej firmy" dotarła do mnie cała i zdrowa :D

Komentarze

  1. Bardzo lubię pomadki MUR. Nieźle sprawdził się tez u mnie rozświetlacz. Różu używam, ale bez przekonania. Cieni nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci te cienie! Szczególnie czekoladkę a rozświetlacze MUR też bardzo lubię :)

      Usuń
  2. Podobają mi się kolorki w tej paletce, ale szkoda że ciężko ja dostać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas niestety ciężko dlatego zdecydowałam się zamówić z ich strony :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To prawda przepiękna jest ta paletka, nie można się napatrzeć *.*

      Usuń
  4. Ale piękny makijaż <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, makijaż robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż mega!! paletka rose gold od dłuższego czasu za mną chodzi i widzę że warto ją zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć nie jestem wielką fanką palet MUR, to ostatnio kilka z nich mnie kusi. Jedną z nich jest właśnie ta paleta Rose Gold. Cały czas głęboko się zastanawiam nam jej zakupem :D :D
    Makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę gorąco polecam, nie będziesz żałować! :D dziękuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty