TOP 5 blogów

Hej!
Dziś przygotowałam dla Was spis pięciu blogów, do których zaglądam najczęściej.
Z owych blogów czerpię dużo inspiracji oraz dowiaduję się wielu ciekawych i według mnie pożytecznych rzeczy.
Pomyślałam, że post może być dla niektórych osób przydatny - jeśli interesujecie się tematami niżej wymienionych blogów to zachęcam do ich odwiedzenia - może Was także zainspirują? :)
Jeśli ciekawi Was jakie to blogi to zapraszam do dalszej części postu :)

1. Azjatycki Cukier 

Ten blog należy chyba do najczęściej przeze mnie czytanych.
Głównym tematem na blogu jest Azja - autorka mieszka w Singapurze i opowiada o tamtejszym życiu, obyczajach, tamtejszej modzie i co dla mnie najważniejsze - kosmetykach i pielęgnacji twarzy i ciała :)
Ten blog pomógł mi w wielu kosmetycznych dylematach - między innymi w wyborze kremu BB, który okazał się być trafny!
Dzięki temu blogowi zainspirowałam się Azją i przede wszystkim tamtejszymi kosmetykami :)

2. Alina Rose

Blog jest dość popularny i bardzo przydatny - można między innymi dowiedzieć się o przeróżnych makijażowych trikach i poczytać ciekawe recenzje kosmetyczne.
Kto nie zna bloga - musi go koniecznie poznać :)
Szczególnie jeśli interesujesz się tematem kosmetyków!

3. PaniEkscelencja

Ten blog jest mi już znany od dawna.
Uwielbiam autorkę przede wszystkim za jej oryginalny styl ( i kocham jej włosy! :P)
Bardzo ciekawie pisze i fantastycznie zestawia ubrania.
Jednym słowem - bardzo bardzo mnie inspiruje!

4. Kosmetyczna Hedonistka

Kolejny, bardzo przydatny blog kosmetyczny :)
Między innymi recenzje, porady kosmetyczne i również stylizacje.
Blogerkę możecie znać również ze strony wizaż, z którą współpracuje.

5. Beauty.Fashion.Shopping.

Blog lifestylowy, niezwykle motywujący do działania!
Autorka głównie przedstawia swoje stylizacje
- moim zdaniem ma fantastyczny gust.
Bardzo przyjemnie czyta się bloga i ogólnie autorka wydaje się być bardzo miłą i pogodną osobą :)

Jest wiele blogów, które czytam z przyjemnością lecz w tym poście postanowiłam zbytnio się nie rozpisywać i wyróżnić jedynie te, które uważam za swoje TOP 5 :)
A jakie blogi Wy czytacie najczęściej?
Jakie tematy blogów najbardziej Was interesują?
Czekam na jakieś propozycje z Waszej strony!


Miłego dnia, kochani :*


Komentarze

  1. znam dwa blogi i chętnie je odwiedzam, o Azjatyckim Cukrze słyszałam ale niestety nie interesuje mnie tematyka bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam niektóre i czasami zaglądam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kojarzę żadnego ;p

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama jestem wielką fajną Azjatyckiego cukru, oglądałam jej wszystkie vlogi na youtube i przeglądałam bloga, uwielbiam ją oglądać i czytać, szkoda, że już nie nagrywa filmików ostatnimi czasy ;) bardzo fajny post http://kuraibanii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Tak samo śledzę każdy jej post :) dziękuję :)

      Usuń
  5. znam blog nr 5 wiesz jak dodać gadzety na bloga pod tytułem typu kontakt czy menu? Będę wdzięczna za pomoc pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój pasek menu dodałam za pomocą profilki.pl :)

      Usuń
  6. nie czytałam ich jeszcze ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze czesto odwiedzam - riki tiki... kosme-tiki! blog :) czesciej jednak siedze na yt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już gdzieś słyszałam o tym blogu! Chętnie zajrzę :)

      Usuń
  8. Ja z Twojej piątki od dawna czytam Panią E., Kosmetyczną i Alinę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet ja niekiedy znajdę czas na przeglądanie blogów! Znam wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani E. mi znana zaglądam, reszta niestety obca :(... ale nigdy nie jest za późno, by nadrobić straty :P :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam jak zawsze chciałam taką cudowną grzywkę:))
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Twojej piątki czytam Alinę i Panią E. :)
    fajny blog,może masz ochotę na obserwację?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 z tych blogów to również moje ulubione:)
    ps obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty