ROZDANIE PUDEŁKA SHINYBOX + nagroda niespodzianka

Hej!

Kochane, nie sądzicie, że na moim blogu długo nie było żadnego rozdania?

Jeśli tak myślicie to uważam, że dalsza część wpisu będzie dla Was satysfakcjonującą :D

Dziś wszem i wobec pragnę oświadczyć, że w owym rozdaniu zgarnąć możecie sierpniowego ShinyBox'a (NAGRODĘ GŁÓWNĄ), o którym już pisałam TUTAJ KLIK
Jak pewnie wiecie - z sierpniowej edycji byłam bardzo zadowolona.

Dla przypomnienia - opis boxa według Shiny:

"Wprowadź się w stan błogiego relaksu i odprężenia, dzięki sierpniowej edycji pudełka ShinyBox. Udaj się razem z nami do świata piękna i zafunduj sobie niezapomniane chwile przepełnione beztroską przyjemnością. Ciesz się świetnym wyglądem ,tryskaj energią i poświęć sobie trochę czasu. Jesteś tego warta!"



W sierpniowym pudełeczku znajdziemy:

1. Olej lniany MOKOSH, 100 ml
2. Maseczka regenerująca na noc YASUMI, 30 ml
3. Lipowy płyn micelarny SYLVECO, 200 ml
4. Sorbet do rąk LIV DELANO, 75 ml
5. Lakier do paznokci SILCARE/INGRID 
6. Zestaw tatuaży ozdobnych SILVERTATTOO 
7. Próbka BB Orange SKIN79 

...i to nie wszystko :)
Sierpniowy ShinyBox jest NAGRODĄ GŁÓWNĄ, która powędruje do jednej osoby a ja mam jeszcze małą dodatkową nagrodę-niespodziankę, którą zgarnie druga osoba - czyli jak możecie się domyślić - zwyciezcy/zwyciężczynie w moim rozdaniu będą DWIE :)
(Nagroda-niespodzianka jest oczywiście tajemnicą :P)

Skusiłam Was? :)
No to teraz przechodzimy do formalności :p

ZASADY ROZDANIA

Aby móc wziąć udział w rozdaniu należy:

OBOWIĄZKOWO 

Zostać/być publicznym obserwatorem mojego bloga
(owy gadżet znajduje się na samej górze bloga, pod menu :)

Napisać komentarz pod tym postem
(np. "biorę udział" oraz koniecznie napisać jakie warunki zostały przez Ciebie spełnione)

NIEOBOWIĄZKOWO 

Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse, możesz:
(Koniecznie poinformuj mnie o tym w komentarzu!)

Polubić moj fanpage na Facebooku KLIK -

Udostępnić informację o rozdaniu na Facebooku

Obserwować mnie na InstagramieKLIK -

REGULAMIN ROZDANIA 
 
1. Organizatorem rozdania jestem JA ( urodazakupyrecenzje.blogspot.com )
2. Produkty są nowe i nieużywane. Nie ma możliwości wymiany nagrody na ekwiwalent pieniężny.
3. Koszt wysyłki pokrywam JA ( urodazakupyrecenzje.blogspot.com ). Wysyłka tylko na terenie Polski.
4. Aby wziąć udział w rozdaniu należy być osoba pełnoletnią i spełnić powyższe zadania konkursowe.
5. Rozdanie trwa od 12 września do 10 października  2015r. do 23:59, zgłoszenia wysyłane po terminie nie będą brane pod uwagę. 
6. 2 zwycięzców zostanie wybranych spośród poprawnych zgłoszeń. 
7. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone na blogu w terminie do 7 dni od daty zakończenia przyjmowania zgłoszeń. 
8. Czekam na odpowiedź 4 dni w celu uzyskania danych do wysyłki. Jeśli nie dostanę odpowiedzi w terminie, losuję jeszcze raz. 
9. Nagroda nie podlega wymianie na żadną inną ani na jej równoważność pieniężną. 
10. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie w wyjątkowych sytuacjach. 
11. Zgłoszenie do rozdania jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883). 
12. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami)

Życzę Wam wszystkim, moje kochane powodzenia! 
Buziaczki :* Miłego weekendu!

Komentarze

  1. Zgłaszam się zgłaszam a jakże wszystkie łapy hello kitty w górę :D akurat ten box mi się marzy :D bo miałam małe jazdy z shiny ale o tym przeczytasz później u mnie ;p już udostępniam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, szkoda by było nie wziąć udziału w tak fajnym rozdaniu, a więc biorę udział ;)
    Obserwuję jako Marta Ostrowska
    Fb jako Marta Ostrowska
    Insta jako marta_pielegnacjazawszespoko
    Oraz udostępniłam info o rozdaniu: https://www.facebook.com/marta.miszkiewicz.3/posts/10204610389209085?pnref=story
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wiadomo, że i ja spróbuje swoich sił! :*
    Biorę udział i spełniam wszyyystkie warunki rozdania, również te nieobowiązkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ja z wielką chęcią biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział! ♥

    Obserwuję bloga jako: Natalia - juicy raspberry
    Lubię na fb jako: Natalia Dzka
    Udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1676311792655058&id=100008287609140
    Obserwuję na Instagramie jako: juicyraspberryblog

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział
    obserwuję jako Milena M
    lubię jako Kosmetyczne Pasje

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszaaaaaaaaaammmmm się! :)
    Obserwuję jako White Zephyr
    Lubię na fb jako: White Zephyr i Jin QueenBee
    Udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/whitezephyrblog/posts/979694778720528
    Instagramu nie posiadam U-U

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział :)
    Obserwuję bloga jako: Mar tyna
    Dodatkowo obserwuję na instagramie jako: martynencja

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział!
    Obserwuję jako: ma ra
    Lubię jako: Ma Ra

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysl na konkurs! A nagroda bardzo kuszaca! Moze wezme udzial :)

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział ;)
    Obserwuję jako: brisingr M

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział :))
    Obserwuję bloga, instagrama oraz lubię na FB jako Asiangirl From Sweet Recipee

    Link do udostępnienia na Facebooku

    https://www.facebook.com/SweetRecipee/posts/416891261829043

    Powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział :)
    Obserwuje bloga,lubię facebooka jako Oliwia Kownacka ,obserwuję IG jako yolooliwkaa
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział ;)

    Obserwuje bloga jako: klaudiaa_6 Laszkiewicz
    Lubie fb jako: Klaudia Wiktoria Laszkiewicz
    Obserwuje insta jako: klaudiaa_6

    fajny pomysł na rozdanie i powodzenia wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział :)
    ______________________________________________________
    obserwuje na blogu jako : Eliza Rejmer
    obserwuję w kręgach Google + jako : Eliza Rejmer
    lubię na FB jako : Eliza Rejmer
    Udostępniam na FB : na moim blogowym FB jako Elizuu Testuje
    Obserwuje na Instagrami jako : elizuusiaa.blogger
    ______________________________________________________
    Fajny i ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście, że biorę udział! O sierpniowym Shinybox naczytałam tyle dobrego!
    Na blogu obserwuję jako: Małgorzata Mielniczek
    Na fb: Gosia Mielniczek
    Udostępniłam na moim prof na fb
    Obserwuję na instagramie jako: gosiamielniczek

    Buziaczki xoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział ! <3
    Obserwuje jako KosmetykoFanki
    Lubię jako: Kosmetyko Fanki
    Obserwuje na instagramie jako : blog_kosmetykofanki
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział :)
    obserwuje na blogu jako : Nottoserious Blog
    lubię na FB jako : Not too serious blog
    Udostępniam na FB : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1076007192422875&id=966960766660852

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział
    obserwuję jako julka2131
    Lubię jako: Julia Plebaniak i również na tym samym koncie udostępniłam post konkursowy
    Obserwuję na instagramie: tatifantifantasia
    Buziaki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział!
    Obserwuję jako Tusiazdzemem
    Lubię na fb jako Marta Słowik

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział ;);)
    Obserwuje jako: xtina120
    Na FB lubię jako: Sylwia Jamrozik
    Udostępniam: https://www.facebook.com/sylwia.jamrozik.7/posts/1003527623031098?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba najlepszy box, jaki widziałam kiedykolwiek. Zazwyczaj przynajmniej połowa nie jest dla mnie. Spróbujemy :)
    Biorę udział.
    Obserwuję jako Nie Bieska
    Na FB lubię jako Aneta Zielińska
    Nie udostępniam na FB, ale wkleiłam baner u siebie http://cosmeticosmos.blogspot.com/ Jeśli uznasz to super, a jeśli nie to nie obrażę się :)
    Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny konkurs :) Nam już samo pudełeczko bardzo się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział
    Obserwuje jako: karolina natanek
    Na FB lubię jako nie
    Udostępniam: nie

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział :)
    Obserwuję jako Parikla Blog:)

    OdpowiedzUsuń
  26. No to biorę udział i ja! :D
    Obserwuję jako: Emily B.
    Lubię na Facebooku jako: I Am Just Myself

    OdpowiedzUsuń
  27. Również chętnie spróbuję :)
    Obserwuję bloga jako MurzynekBambo

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się! :) Obserwuję bloga jako Czarna Kawa i wklejam podlinkowane zdjęcie w pasek boczny bloga - http://kreconowlosaa.blogspot.com, pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Bierzemy udział!
    Obserwujemy jako MD BŻ
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział :D
    Obserwuję jako: Nadia

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: Ewka501
    Na Instagramie: Ewelina0404

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział.
    Obserwuję blog jako Edyta H.
    Insta: tarxjant
    FB: Edyta Hendzel

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: bird cherry
    Lubię jako: Bird Cherry
    Udostępniam: https://www.facebook.com/bird.cherry.96/posts/141457196201961?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  34. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: Edyta Bednarz
    Na FB lubię : Edyta Bednarz
    Udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/edyta.bednarz1/posts/952517498120255?pnref=story

    Na Instagramie obserwuję jako : angelthdark

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: Sczzypta Magii
    banerek na blogu :) http://ujrzecsiebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Biorę udział.
    Obserwuję jako:Naughty Girl
    Lubię na fb jako:Naughty Girl
    Baner:http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Biorę udział
    Obserwuje jako: Anitt W
    Lubie na fb: Anittkova Blog
    Instagram obserwuje: Anittkova_official
    Baner dodałam: http://anittkova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Biorę udział
    Obserwuję jako Eva Pe
    Lubię na FB jako Lady in Black

    OdpowiedzUsuń
  39. Biorę udział ;)
    Obserwuję oraz lubię na fb jako Ola Szum
    Udostępniłam tutaj: https://www.facebook.com/zielonypokoik/posts/500639113426450

    OdpowiedzUsuń
  40. Z wieeelka chęcia biorę udział :D
    Obserwuję jako: Alicja Orzechowska
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Alicja Orzechowska

    OdpowiedzUsuń
  41. Biorę udział <3
    Lubie na fb jako Justyna Mackiewicz
    Obserwuje jako Justyna Mackiewicz
    Udostepniam na swoim profilu Fb https://www.facebook.com/justyna.mackiewicz1
    Lunie na instagramie jako mjustyna50

    OdpowiedzUsuń
  42. Biorę udział :)
    Obserwuję jako Świat Czarodziejki
    Lubię na FB jako Świat Czarodziejki
    Obserwuję na Instagramie jako czarodziejka87

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako Hair World
    baner na blogu takingcareofhair.blogspot.com
    obserwuję na Insta jako myhairworld1

    OdpowiedzUsuń
  44. biorę udział
    obserwuję jako madzia
    email madzia3991@interia.eu

    dodatkowo
    obserwuję na instagram jako madziami93

    OdpowiedzUsuń
  45. próbuję i ja ;))
    Obserwuje jako: Sabina eM
    Lubię na Fb jako: Sabina Matusik
    Udostępnienie na FB : https://www.facebook.com/sabinka.em/posts/1632850806991006?pnref=story
    Obserwuje na Insta: xsabina1

    OdpowiedzUsuń
  46. biorę udział
    obserwuję jako Jasmine Vise
    lubię na fb jako Bernadetta Bomba
    udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1713901845497354?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  47. Biorę udział :)


    lubię fanpage na Facebooku - z dwóch kont :)
    Udostępniłam informację o rozdaniu na Facebooku https://www.facebook.com/Blog-I-love-dots-799004590123733/timeline/
    Obserwuję na Instagramie - magdalena.sz

    OdpowiedzUsuń
  48. Biorę udział :)
    1. Obserwuję jako: BeautyB.
    2. Na fb lubię jako: Beauty .

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie wezmę udział: )

    Obserwuję bloga jako: Monika20

    OdpowiedzUsuń
  50. Biorę udział!
    Obserwuję blog jako Monika Łaznowska
    Lubię na FB jako Monika Łaznowska
    Udostępnienie: https://www.facebook.com/monikalaznowska/posts/956998584357031?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja chętnie biorę udział! :)

    obserwuje na blogu jako: societygirl-testuje
    obserwuję w kręgach Google + jako: Society Girl
    Obserwuje na instagramie jako: societygirltestuje
    Dodałam banner na blogu w zakładkach rozdania - http://societygirl-testuje.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj kochana :) Biorę udział. Obserwuję Twojego bloga jako Wiwiana Diehl. Obserwuję w kręgach google pod tym samym nickiem. Natomiast na instagramie jako louisevienn. Niestety nie dodałam banneru, ale za to polubiłam na facebooku! Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  53. biorę udział! :D
    obserwuję jako Basia S
    baner dodany na blogu https://mojasciana.blogspot.com
    obserwuje na instagramie jako watanukichan

    OdpowiedzUsuń
  54. oczywiście biorę udział :)
    Obserwuję jako Mariska93
    Lubie jako: Anita Sadło
    Udostępnienie: https://www.facebook.com/anitkaaaaa/posts/1197037283644996
    Instagram: psychodelax3

    OdpowiedzUsuń
  55. Biorę udział :)
    obserwuję jako : Anna El
    Lubię jako: Anna Maria Legutko
    Udostępniam na fb : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=912921715467363&id=841060782653457
    obserwuję insta jako : annplonka
    udostępniam na blogu : http://rozmaitoscikosmetyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: Antuanette
    Lubię fb: Aneta Paździora
    :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Biorę udział :)
    obserwuje jako: iwoniurkaa
    Lubie na fb jako: Iwona Motak
    udostepnienie informacji na fb: https://www.facebook.com/iwonka.motak/posts/1016210201769125

    OdpowiedzUsuń
  59. Biorę udział ;)
    Obserwuję jako Jowita Puzio
    Lubię fb jako Jowita Puzio
    Udostępniłam na fb : https://www.facebook.com/jowita.puzio/posts/1042832255748070?pnref=story

    Zapraszam do mnie, tak jakby dopiero zaczynam :) http://blog-pelen-kolorow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Biorę udział!
    Obserwuję jako: Kejt
    Lubię na FB jako: Always believe in your beauty

    OdpowiedzUsuń
  61. Biorę udział!
    Obserwuję jako: Kamila Motylewska
    Lubię na FB jako: Kamila Motylewska
    Udostępniłam info o rozdaniu: https://www.facebook.com/kamila.jankowska.9212/posts/534011996763495

    OdpowiedzUsuń
  62. Biorę oczywiście udział! Pudełeczka jeszcze nigdy nie miałam, a ogroooooomnie jestem ciekawa, czy warte są posiadania ;-))
    Obserwuję jako: Wielopokoleniowo 3 (3 tulipanki ;-) )
    Lubię Twój fan page jako: Dorota Kotlińska
    Udostępniłam link na swojej osi czasu: https://www.facebook.com/dorota.kotlinska.7/posts/10154237656899606?pnref=story
    Ni i co jeszcze.... Zapraszam Cię do mnie! ;-) Też jest teraz u mnie rozdanie: http://wielopokoleniowo.blogspot.com/2015/09/pierwsze-kosmetyczne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi dostawać takiego "kota w worku" jednak ja jestem od nich uzależniona :'D

      Usuń
  63. Obserwuję jako: Aleksandra Włoch (mam nadzieję, że w dobrym miejscu kliknęłam i się załapię :D)
    Lubię na FB jako: Aleksandra Włoch
    Chętnie polubiłabym też na Instagramie ale ostatnio usunęłam konto... :c

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  64. Może i ja wezme udział :)
    Obserwuje: margie
    Lubię: Ney Leenka
    Udostępnienie: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1482854222043333&id=100009563085580

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Biorę udział ;-)
    Obserwuję bloga jako Lyanna :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: Weronika K

    OdpowiedzUsuń
  67. Biorę udział
    Obserwuję i lubię na fb pod tą nazwą

    OdpowiedzUsuń
  68. Biorę udział :)
    obserwuje jako: pysiunia212
    Lubie na fb jako: Angelika Święch
    udostepnienie informacji na fb: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1502150946770306&id=100009262440145

    OdpowiedzUsuń
  69. Bunia zawsze bierze udział, bo lubi wszysio co różowiutkie ! ;D
    Obserwuję jako: Paulina Dominika N, Lubię na Facebooku jako Paulina N... i tyle! ;) Pozdro Pati!

    OdpowiedzUsuń
  70. Biorę udział!
    Obserwuję jako Tusiazdzemem
    Lubię na fb jako Marta Słowik

    OdpowiedzUsuń
  71. Biorę udział ! <3
    Obserwuję blog jako Agnieszka Winciorek
    Lubię fb jako Agnieszka Winciorek
    Obserwuje insta jako agnieszkawinciorek
    udostępnienie: https://www.facebook.com/agnieszka.winciorek.9/posts/1635862056630866?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się (czyt. biorę udział :D) Spełniłam wszystkie warunki oprócz instagrama, gdyż go nie posiadam ;) Jestem strasznie ciekawa tego ShinyBox'a, jak i nagrody niespodzianki. Nigdy nie miałam takiego pudełka, a zawsze musi być ten 1 raz, więc... dziękuję za konkurs~ <3
    Udostępniłam i polubiłam fanpage jako ta sama osoba: https://www.facebook.com/daria.sprysz Bloga obserwuję jako ja z tego kom.
    P.S. Przepraszam, ale z jakiegoś powodu nie mogę udostępniać postów publicznie - nie wiem waj :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, insta nie jest obowiązkowe! :) hmm.. tez raz miałam z tym problem i klinkęłam na ikonkę z ludzikiem a potem zmieniłam na planetę xD ale nie wiem jak to u Ciebie wygląda :(

      Usuń
  73. Biorę udział, Obserwuję jako Anna Linka
    fb jako Anna Linka oraz d it with Ann
    Insta brak :(
    Oraz udostępniłam info o rozdaniu: https://www.facebook.com/anna.linka/posts/10206819415496926

    OdpowiedzUsuń
  74. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: anioleek89
    FB: Marta P.
    Instagram: martusiaa89

    OdpowiedzUsuń
  75. Pudełeczko marzeń:) Oczywiście, że biorę udział.
    Obserwuję bloga jako Justyna Potomska.
    Fanpage na Facebooku lubię jako Justyna Potomska.
    Informację o rozdaniu udostępniłam na swoim profilu.

    OdpowiedzUsuń
  76. zgłaszam się
    obserwuję jako dorota wysocka

    OdpowiedzUsuń
  77. Hejka kochana, biore udzial i bardzo dziekuuje ♥ !
    Lubie na facebooku jako Ania Szczygieł,
    a na instagramie obserwuję jako ankasforever
    Spełniam również opcje dodatkowe, oprócz udostępniania na fb, bo coś tam mogę tylko udostępniać publicznie ;c TT

    OdpowiedzUsuń
  78. biorę udział :D
    obserwuję bloga jako: nr147
    lubię na fb jako: Natalia Rzepka

    OdpowiedzUsuń
  79. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: Beata Zając
    Baner na blogu Tak : http://testkosmo.blogspot.com/ Na dole
    Udostępniam na fb Tak:https://www.facebook.com/Niejednolita/posts/1217955744900523?pnref=story
    Obserwuję na G+ jako: Beata Zając
    Lubię FB jako: Beata Renata Zając

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety rozdanie trwało do 10 października (zgodnie z regulaminem) :(
      Ale zachęcam do śledzenia mojego bloga - z pewnością za jakiś czas pojawi się kolejne rozdanie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty