WYNIKI ROCZNICOWEGO ROZDANIA!

Hej!

Dawno mnie tu nie było za co Was bardzo przepraszam - nie myślcie czasem, że o Was zapominam - po prostu ostatnio moje życie wywróciło się do góry nogami (pobyt w szpitalu, przeprowadzka a teraz jeszcze brak internetu - ale to lada moment się zmieni ;p)
Miałam coś dla Was więcej naskrobać ale niestety - internet miał być wczoraj a jest ciiiszaaa... myślę, że kurier z moim routerem powinien niedługo się pojawić bo aż mnie nosi xD

Dobra... chyba już czas aby ogłosić zwycięzcę rocznicowego rozdania :)


Udział w rozdaniu wzięły 64 osoby a ja musiałam wybrać tylko 1... bardzo tego nie lubię ;p chętnie nagrodziłabym każdą/każdego z osobna ale wtedy musiałabym chyba zamieszkać pod mostem xD
Dziękuję za wzięcie udziału każdemu z osobna <3 i zachęcam do brania udziału w moich przyszłych rozdaniach :)

A nagroda leci do:


GRATULACJE!!!
Dane do wysyłki proszę wysłać na mojego maila vanillaberry93@gmail.com lub napisać na priv mojego fanpage na Facebooku (Uroda, Zakupy, Recenzje.)
Na adres wysyłkowy czekam 4 dni od ogłoszenia wyników a paczuszkę wyślę do końca przyszłego tygodnia! :)

Ściskam Was mocno! Do zobaczenia już niebawem - spodziewajcie się wpisu o moich Rossmannowych łupach -49% (czyli co polecam a co odradzam :), o ulubieńcach 2015 roku oraz recenzji cushiona A-true, którego otrzymałam w ramach współpracy z Ber de Ver :) 
Buziaki! :***

Komentarze

  1. Gratulacje :) I czekam na nowe wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dołączam się do wiernych czytelników. Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! ! nagroda fajoWA.

    OdpowiedzUsuń
  4. zglosila sie zwyciezczyni?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty