Urodzinowy ShinyBox 4EVER

Hej!


Witam Was po dłuuugiej przerwie :)
W poprzednim poście wspomniałam o tym, że kolejny bedzie o pomadkach - nie(?)stety jest trochę inaczej ;p
Dlaczego?
Od jakiegoś czasu leczę się sterydami co spowodowało, że jestem trochę... spuchnięta :( nie wyglądam zbyt dobrze i póki co nie chcę się pokazywać a pomadki chciałam Wam pokazać właśnie na sobie :) więc teraz już wiecie...

Dziś zaprezentuję (czwartą) urodzinową edycję ShinyBox!
I powiem Wam jak to się stało, że Shiny w ogóle wpadł w moje ręce...
Jak wiecie - ze Shiny zrezygnowałam dawno temu, jednak zapomniałam o anulowaniu subskrypcji ;p (dobra jestem, co? Haha) a że pieniążków zwykle nie trzymam na koncie to nawet nie mieli mi z czego pobierać.
Któregoś razu jednak te pieniążki pojawiły się i to w takim momencie gdy ShinyBox akurat "kasowało" za subskrypcje :)
Myślę sobie "no nieee..." ale później załapałam, że to edycja urodzinowa i w dodatku XXL!
Czy żałuję mojego jakże nieświadomego zakupu?
Dowiecie się za chwilę :D



Pudło przyszło rzeczywiście duże! I tym razem bez żadnych confetti a z kosmetykami w papierowej torbie w środku :)
A cóż w niej się kryje?


Z dziewięciu wyżej wymienionych produktów w moim pudle znalazło się osiem.

Lakier do paznokci Mollon Pro

Osobiście za lakierami do paznokci nie szaleję... urzekł mnie jednak jego kolor :)



Płyn micelarny Dermedic, 400 ml

Akurat kończy mi się micel!
Płyn micelarny z Dermedic miałam już niejednokrotnie i zawsze byłam zadowolona :)
Bardzo się cieszę, że znalazł się w pudełku - do tego w tak dużej pojemności!


Krem tonujący Oillan Balance, 40 ml

Ciekawy krem - nie wiem czy były inne wersje ale ja dostałam tę ultranawilżającą.
Z początku kolor wydawał mi się za ciemny jednak po wchłonięciu dopasowuje się do karnacji.
Takie mega nawilżenie z dodatkiem koloru przyda mi się po zabiegach oczyszczających - jedynym minusem jest brak jakiegokolwiek SPF :(


Regenerująco-złuszczający krem Amaderm, 50 ml

Tego kremu były dwie wersje - nawilżająco-regenerująca i moja regenerująco-złuszczająca.
W sumie cieszę się, że dostałam akurat tę - przed wakacjami czas zadbać o stopy! :D


Regeneracyjna maska do włosów Pilomax, do włosów jasnych, farbowanych (mini tubka)

Bardzo się cieszę na maskę Pilomax, tym bardziej, że otrzymałam wersję do włosów jasnych :)
Od jakiegoś czasu używam maski WAX marki Pilomax do jasnych włosów i jestem bardzo zadowolona z jej działania!
Szkoda tylko, że w boxie znalazła się taka mała tubka...


Henna do brwi i rzęs Joanna, ciemny brąz

No proszę... akurat miałam kupić hennę! Hihi :)


Suplement diety NobleHealth, 120 tabletek (dwumiesięczna suplementacja)

"Utrzymuje równowagę kwasowo-zasadową i pH organizmu, łagodzi objawy stresu i dodaje energii.
Zielony jęczmień + róża stulistna + żeń-szeń + gynostemma + witaminy i minerały"

Widok suplementu diety w ShinyBox był dla mnie niemałym szokiem :D
Widziałam, że wersji było dość sporo - ja dostałam taką i mam wrażenie, że bardzo do mnie pasuje :) mam nadzieję, że rzeczywiście doda mi energii bo jestem bardzo osłabiona i zdarza się, że w ciągu dnia chodzę jak żywy trup ;p
Parę dni temu zaczęłam suplementację i jestem bardzo ciekawa efektów :)
Same suplementy są dość drogie... producent sugeruje 49,99 za opakowanie ;)


Herbata Qbox, egzotyczne odchudzanie (mini torebka)

Herbatkę już wypiłam (starczyła mniej więcej na trzy razy)
Pycha! :)


I na koniec ulotki, kupony rabatowe i próbka filtru przeciwsłonecznego do twarzy Farmona :)


Podsumowując pudełko - nie żałuję zakupu!
Widziałam, że zdania na temat pudełka są podzielone a duża część osób nie kryje swojego niezadowolenia jednak mnie przypadło do gustu :)
Z tego co również widziałam to dużo osób nie dostało micela Dermedic - być może był wyłącznie dla subskrybentów?! Ciężko mi powiedzieć.
Gdybym go nie dostała to również nie byłabym do końca zadowolona z pudła więc nie dziwię się dziewczynom ;p
Moje zadowolenie nie zmienia jednak faktu, że oficjalnie zrezygnowałam z subskrypcji.
Zrobiłam to jednak tak by nie stracić konta na Shiny i punktów, które nazbierałam :)


Powiedzcie mi, co sądzicie o tegorocznym urodzinowym pudełku ShinyBox?
Trzymajcie się ciepło!

PS A mnie znowu przez jakiś czas nie będzie bo wyjeżdżam na urlop... w końcu!
Przez dwa tygodnie będę wypoczywać w Łebie :)
A jakie są Wasze wakacyjne plany?
Buziaki!!! :***

Komentarze

  1. Całkiem ciekawe produkty :)
    Udanych wakacji! Ja na razie nie mam planów, nawet nie wiem kiedy urlop mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* hihi, to pewnie będzie jakiś spontan?! :D

      Usuń
  2. Sterydy? Oj bidaczyno to pewnie jesteś bardziej spuchnieta niż tylko troche :( wypocznij sobie tylko nie usmaż się na frytkę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądam okropnie a czuję się jeszcze gorzej:( mam nadzieję, że trochę się zregeneruję przez ten wyjazd! :D

      Usuń
  3. Mnie się absolutnie nie podoba :) Wypoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie u Ciebie na blogu :( faktycznie gdybym nie dostała micela a reszta nie byłaby dobrze dopasowana to też byłabym zla!!

      Usuń
  4. Jedyne co mnei kusi z boxa to Dermedic i herbatka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawartość, na tą herbatkę narobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zabawna historia, czasem takie przypadki są przemiła niespodzianką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie żałuję tego pudełka, bardzo udana edycja, kilka kosmetyków już poszło w ruch :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty