Nowości: Inglot

Hej!

Witam Was gorąco po długiej przerwie, która spowodowana była wyjazdem do Niemiec.
Czas pobytu w Niemczech spędziłam z rodziną, która tam mieszka, w świątecznym i bardzo przyjemnym klimacie :)
Nie obeszło się również bez biegania po sklepach!
Jednym z łupów, które udało mi się dorwać jest Baby Skin z Maybelline, o którym już kiedyś wspominałam na moim FANPAGE ale o tym również będzie post! :)
Dziś chciałabym podzielić się z Wami moimi kosmetycznymi nowościami, które niedawno nabyłam będąc jeszcze w Polsce.

Zapraszam! :)




1. Pomadka do ust, 4,5 g, kolor 278



Ten kolor chodził za mną bardzo długo!
Od dawna marzył mi się piękny, pomarańczowy odcień szminki na ustach i ten okazał się być dla mnie idealny :)
Kolor jest bardzo żywy i świetnie współgra z kolorem moich włosów i potrafi nadać energii całemu makijażowi.
Pomadka najlepiej prezentuje się po użyciu konturówki jako bazy.
Pomadka utrzymuje się na moich ustach dość długo również po wcześniejszym użyciu konturówki :)

2. Konturówka do ust SOFT PRECISION, 1,13 g, kolor 61, Matowy ołówek do ust z temperówką, 1,8 g, kolor 25



Z obydwu konturówek jestem zadowolona natomiast najbardziej urzekła mnie matowa, której używam jako bazę pod pomadkę lub nakładam ją na usta solo.
Uwielbiam efekt matu na ustach a ta konturówka sprawdza się w tym przypadku świetnie.
Dodatkowo na drugiej końcówce konturówki znajduje się mini temperówka :)

3. Baza pod cienie do powiek EYE SHADOW KEEPER, 10 ml



Panie w Inglocie mocno zapewniały mnie o trwałości i skuteczności bazy.
Czy się sprawdza?
Tego jeszcze nie mogę powiedzieć - muszę ją porządnie przetestować a wtedy podzielę się z Wami recenzją :)

4. Ołówek do oczu FM, 0,20 g, kolor 522 (czarny), Konturówka do powiek KOHL, 1,2 g, kolor 05 



Obydwie kredki są świetne - pierwszą kredką maluję górne i czasem dolne kreski oraz górne linie wodne.
Na drugiej końcówce znajduje się gąbeczka do rozcierania.

Drugiej kredki używam na dolne linie wodne - sprawdza się w tej roli fantastycznie gdyż jest bardzo mieciutka i po krótkiej chwili lekko zastyga dzięki czemu się nie rozmazuje.
Gorąco polecam! :)

Mój kosmetyczny haul dobiegł końca - mam nadzieję, że się podobał :)
Buziaki :*




Komentarze

  1. łoooooł... Godne zakupy :) Szkoda, że mam trudny dostęp do Inglota. Chyba bym przez niego zbankrutowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to rzeczywiście szkoda! Ale zawsze można zakupić coś od nich przez internet :D pozdrawiam :)

      Usuń
  2. bardzo fajne zakupy, z chęcią zakupiłam je oprócz pomarańczowej szminki i matowej kredki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek pomadki jest bardzo specyficzny ale resztę polecam gorąco! :)

      Usuń
  3. Kiedys miałam lakier z Inglota i był mega, ale to dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie miałam lakieru z Inglota ale skoro tak mówisz to chętnie się skuszę! :)

      Usuń
  4. Fajne łupy :) Ta pomadka jest meeeeeega! ;)

    Dodaję na G+ i zapraszam do siebie ;) http://morphink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hejka świetne kosmetyki pomadka jest the best cudne łupy pozdrawiam serdecznie http://fashionlifeshopping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow, świetne rzeczy ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy udało Ci się kupić. Kolor pomadki jest cudowny. :)
    Sama używam konturówek Inglota i są najlepszymi z jakimi się spotkałam do tej pory :)

    Czekam, aż napiszesz recenzję bazy, może wtedy się na nią też skusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham ten kolor! A recenzja bazy za jakis czas oczywiście się pojawi :)

      Usuń
  8. Również lubi bardzo kosmetyki Inglota - ich szminki są bardzo fajne. Minus to słaba trwałość, natomiast na ustach wyglądają naprawdę pięknie, nie wysuszają więc za to duży plus :) Kredek nie próbowałam więc się nie wypowiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama pomadka nie należy niestety do najtrwalszych ale tak jak pisałam wyżej - przy wcześniejszym użyciu konturówki jako bazy potrafi wytrzymać długo :)

      Usuń
  9. Super kosmetyki ;))
    śliczny kolor pomadki :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ta jasna kredka wygląda super. no i bardzo jestem ciekawa tej bazy pod cienie. koniecznie daj znać!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty