Pomysły na Mikołajkowy prezent kosmetyczny!

Hej!

Kochani! Mikołajki tuż tuż a my często nie mamy pomysłu na prezent dla naszych najbliższych i zwykle w całej tej gonitwie kombinujemy prezenty "na ostatnią chwilę"...
W tej sytuacji chciałabym przyjść Wam z pomocą! :D

Jestem mistrzem Painta... :P

Jako "dobry duszek" przedstawię Wam dziś kilka(naście:) propozycji na prezenty nieprzekraczające kwoty 50 zł, które według mnie mogłyby zadowolić większość osób - bo na Mikołajkowy prezent nie musimy przecież wydawać majątku - prawdziwa "masakra" zacznie się przed Wigilią, która doszczętnie spustoszy nasze biedne portfele... :p ale za to jaka radocha będzie gdy nasi najbliźsi zaczną odpakowywać nasze prezenty :')
No dobrze, do rzeczy! W tym poście znajdziecie trochę kosmetycznych zestawów i trochę produktów pojedynczych, (wiele z nich testowałam sama więc proponuje je z czystym sercem :) które moim zdaniem świetnie nadadzą się na prezent Mikołajkowy.
Jeśli jesteście ciekawi moich propozycji to zapraszam do dalszej lektury!

1. Paletka cieni Makeup Revolution Death By Chocolate, I Heart Chocolate, Naked By Chocolate, (eKobieca.pl 39,99 zł)

Źródło: eKobieca.pl
Źródło: eKobieca.pl

Źródło: eKobieca.pl

Myślę, że jedna z tych paletek byłaby świetnym prezentem dla każdej kobiety lubiącej makijaż, przede wszystkim dla takiej, która żadnej z tych paletek w swojej kolekcji (jeszcze!) nie posiada! :D
Ja z wyżej wymienionych paletek posiadam Naked By Chocolate (pisałam o niej TUTAJ) i Death By Chocolate. Co tu dużo mówić... obydwie paletki ubóstwiam! I nie tylko za ich pyszny wygląd i zapach :)

2. Puder brązujący Bourjois Delice de Poudre, (eKobieca.pl 39,99 zł)

Źródło: eKobieca.pl

Pewnie myślicie, że mam obsesję na punkcie czekolady... ciii :D
Owy bronzer akurat dorwałam na promocji LifeStyle w SuperPharmie za około 30 zł.
Tak samo jak w przypadku paletek MUR przepięknie pachnie czekoladą!
Śmiało mogę powiedzieć, że zapach czekolady w wypadku tego bronzera jest nawet bardziej intensywny :)

3. Naturalne mydło z gąbką złuszczającą luffa, Róża i Liczi, Imbir i Trawa Cytrynowa, Jaśmin Indyjski, Orientana, (orientana.pl 19,00)

Źródło: Orientana.pl
Źródło: Orientana.pl

Źródło: Orientana.pl

Niedawno natknęłam się na nowość Orientany, (którą jak zresztą wiecie - bardzo lubię:) która bardzo mnie zaintrygowała!
Jest to naturalne mydełko, które wewnątrz posiada równie naturalną gąbkę z azjatyckiej rośliny luffa (jak wiadomo Orientana bazuje głównie na roślinach azjatyckich)
Jeśli mydełko nam się wykończy to zostaje nam sama gąbeczka :)
Jest to według mnie świetny i bardzo ciekawy pomysł na prezent Mikołajowy - tym bardziej, że cena nie zabija :)
Do wyboru mamy 3 warianty zapachowe: Róża i Liczi, Imbir i Trawa Cytrynowa oraz Jaśmin Indyjski... na który się skusicie? :)
(Mydełka znajdziecie TUTAJ)

4. Zestaw kąpielowy Pobudź Zmysły, Relaksujące Orzeźwienie, Odprężający Jaśmin, Orientana, (orientana.pl 49,00 zł)

Źródło: Orientana.pl

Źródło: Orientana.pl

Źródło: Orientana.pl

Te same mydełka znajdziecie również w zestawach, w bardzo przystępnych cenach :)
(Więcej zestawów TUTAJ)

5. Zestaw Ziaja, Liście Manuka, (eKobieca.pl 19,99)

Źródło: eKobieca.pl

Serię Liści Manuka posiadałam juź w swoich zbiorach (miałam żel do mycia, tonik, peeling i złuszczający krem na noc) i powiem szczerze, że się polubiliśmy :)
Owy zestaw byłby świetnym prezentem głównie dla młodej dziewczyny, (i dla troszkę starszej również :D) która posiada tłustą bądź mieszaną cerę.
Z tego co pamiętam to Manuki robiły swego czasu furorę w blogosferze a nawet były do zgarnięcia w moim pierwszym blogowym rozdaniu :)

6. Zestaw Ziaja, Remodeling, ( eKobieca.pl 29,99 zł)

Źródło: eKobieca.pl

Tu mamy opcję dla osób dojrzałych - myślę, że nasze mamy, babcie, ciocie ucieszyłyby się z takiego Mikołaja :)

7. Zestaw Ziaja, Yego, (eKobieca.pl 16,26 zł)

Źródło: eKobieca.pl

Fajny zestaw w bardzo dobrej cenie! Z tego co wiem ta seria jest całkiem fajna - czasem kupowałam coś z tej serii dla mojego mężczyzny (chyba był to krem) czy dla mojego taty i z tego co pamiętam obydwoje byli zadowoleni :)

8. Zestaw 3 wosków "bombka" Baby It's Fun Outside..., Yankee Candle, (MintiShop.pl 49,00 zł)

Źródło: MintiShop.pl

...czyli coś dla amatorów zapachów Yankee :)
Moim zdaniem jest to fantastyczny pomysł na prezent! Sama bombeczka posłuży nam jako piękna ozdoba choinkowa :)

9. Zestaw 3 samplerów, Yankee Candle, (MintiShop.pl 49,00 zł)

Źródło: MintiShop.pl

A tu mamy zestaw trzech samplerów wosków do palenia Yankee Candle: Sparkling Cinnamon, Sparkling Snow i Snowflake Cookie - czyli typowo świątecznych zapachów :)
Yankowy cukiereczek jest mega uroczy i moim zdaniem świetnie pasuje jako Mikołajkowy prezent :)

10. Zestaw Tutti Frutti jeżyna&malina, Farmona (eKobieca.pl 27,33 zł)

Źródło: eKobieca.pl

Jest to jeden z moich ulubionych zapachów od Tutti Frutti :)
Znajdziemy tu trzy produkty, które pomogą nam zrelaksować się przy kąpieli...

11. Zestaw upominkowy "Smakowite Święta", BOMB Cosmetics, (MintiShop.pl 42,00 zł)

Źródło: MintiShop.pl

Zakochałam się! :D
Trzy przecudne, masujące kule do kąpieli zawinięte w cukierek <3
Owy zestaw zawiera trzy warianty zapachowe: Korzenne Smakołyki, Malinka i Smakowite Święta.
Mega żałuję, że nie mam wanny bo sama taki prezencik bym sobie sprawiła :)

12. Zestaw kosmetyczny Sylveco, (eKobieca.pl 49,00 zł)

Źródło: eKobieca.pl

Jeśli chodzi o ten zestaw to osobiście testowałam płyn micelarny, z którego byłam baaardzo zadowolona!
Co do kremów - słyszałam wiele pochlebnych opinii więc taki zestawik wydaje się być dobrą inwestycją - szczególnie dla osób lubiących naturalne kosmetyki :)

13. Zestaw Heroine, Makeup Revolution, (MintiShop.pl 27,90 zł)

Źródło: MintiShop.pl

Czyż ten zestawik nie jest uroczy? :)
Myślę, że każda z dziewczyn ucieszyłaby się z takiego Mikołajka (na pewno ja!:)

14. Szczotka Tangle Teezer (kompakt), (eKobieca.pl 41,99 zł)

Źródło: eKobieca.pl

Z pewnością wiele dziewczyn ucieszyłoby się z kultowej szczotki TT - tym bardziej z kompaktowej, którą bez obaw możemy wrzucić do torebki :)
Ten "gwiazdkowy" wzór jakoś najbardziej pasuje mi na Mikołaja :D

...na tym KONIEC moich Mikołajowych propozycji!

Jeśli macie zamiar robić Mikołajkowe prezenty online to zachęcam Was do tych zakupów dnia 01.12 gdyż tego dnia wypada... Dzień Darmowej Dostawy! :)
Na TEJ stronie znajdziecie wszystkie sklepy biorące udział w owej akcji :)

Kochani, mam nadzieję, że choć trochę mogłam pomóc Wam w wyborze Mikołajkowych prezentów!
Dajcie znać w komentarzach czy moje propozycje przypadły Wam do gustu!
Może Wy również macie jakieś ciekawe Mikołajkowe pomysły?! Chętnie poczytam! :)
Buziaki!!! :*








Komentarze

  1. Sylveco zdecydowanie najfajniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ucieszyłabym się z każdego z tych prezentów nawet jeśli już mam TT :) Jutro mogą być jakieś ciekawe promocje z okazji Black Friday :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam szałowe promo na Black Friday! Szkoda tylko, że nie mam teraz kasy xD

      Usuń
  3. Przy Orientanie kręcę się od dawna i takich cudek nie widziałam. Trzeba nadrobić. Sama sprawię sobie prezent. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardzo podobają się zestawy od BOMB Cosmetics. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zestawy :) ps. Paletka czekoladka wygląda cudnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama bym się ucieszyła z zestawu Sylveco :) super pomysły;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym nim nie pogardziła :) zwłaszcza, że micel zdał u mnie egzamin na 6! :D

      Usuń
  7. Ale dużo superaśnych rzeczy :) sama bym niektóre chciała dostać ;) miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Parę rzeczy same byśmy sobie sprezentowały :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj kilka rzeczy jest na mojej liście zachciewajków ;) Dobrze, że umiem opanowywać zakupy online;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak trafiłam :D mnie powstrzymuje tylko brak kasy haha :)

      Usuń
  10. Cudne są te mydełka...

    Obserwuję, aby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te czekoladki z MUR bym chętnie przygarnęła :D hehe :) ogólnie pomysły na prezenty bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wszystko kupione i nawet zapakowane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, jaka szybka! :D Ja jeszcze się nawet za to nie zabrałam ;p

      Usuń
  13. świetne propozycje :) wiele z nich chętnie bym przytuliła pod choinkę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty