Relacja z Azjatyckiego Dnia "Hello Asia"!

Hej!


W zeszłą sobotę (27 sierpnia) miałam przyjemność uczestniczyć w moim pierwszym blogerskim spotkaniu, które zorganizowały Patrycja z bloga Interendo oraz Sandra z bloga Wyznania Azjatoholiczki :)
Spotkanie miało miejsce w Sopocie - dokładniej w Sopotece.
Tak samo jak na spotkaniu, w Sopocie byłam pierwszy raz :) i żałuję tylko jednego - że mogłam być tam tylko na weekend ;( w sumie to byłam tylko w piątek i sobotę bo w niedzielę rano niestety musiałam już wracać :<

Na samym wstępie chciałabym podziękować przewspaniałym organizatorkom (Pati i Sandrze) oraz Magdzie (kierowniczce Sopoteki i przyjaciółce Pati:)), dzięki której spotkanie mogło odbyć się właśnie w Sopotece! <3
Spotkanie było dla mnie niesamowitym doświadczeniem i miło spędzonym czasem w fantastycznym gronie :)

Kto jeszcze uczestniczył w spotkaniu?
Oprócz wyżej wymienionych Patki i Sandry, oraz mnie udział w spotkaniu brali także:

CosmetiCosmos
Do it with Ann
Blog I love dots
Twoje Źródło Urody
My Oppa's Blog
Takiemojeoderwanie
Be Asienne
kamomiru.blogspot.com
Nataszkowiec Babik

Całe spotkanie składało się z dwóch części - od 12:00 do 15:00 było spotkanie zamknięte dla blogerów, natomiast od 15:00 do 20:00 mógł przyjść każdy (nawet mój "chop" przyszedł :D)
Od początku wiedziałam, że będzie super ale szczerze mówiąc nie spodziewałam się aż TAKIEJ PETARDY :D

Na początku spotkania każdy z nas dostał mapkę, która miała nas poprowadzić później do wyznaczonego celu :)


Dostaliśmy też zadanie, w którym mieliśmy poukładać obrazki według kolejności (Koreańska pielęgnacja w 10 krokach z książki "Sekrety Urody Koreanek")



...no więc wyruszyliśmy w miejsce wyznaczone na mapce :)
Na miejscu zastaliśmy dwóch cosplay'erów DAI x SORA, którzy później opowiadali nam o swojej pasji :)
Po dotarciu na miejsce, przysiadliśmy sobie na trawce i składaliśmy origami HELLO KITTY :D

Zdjęcie "podkradnięte" od Sopoteki :D

Moja kicia wyszła trochę niefortunnie... xD

Później, wracając do Sopoteki zatrzymaliśmy się na chwilę.
Dostaliśmy od dziewczyn kolejne zadanie - mieliśmy dopasować prawidłowe nazwy do azjatyckich potraw :)




Po tym zadaniu zostaliśmy zaproszeni na SUSHI do Hashi Sushi Sopot!
Nawet nie wiecie jaką czułam wtedy radochę haha :D
Było przeprzepysznie!

(Zdjęcie podkradłam od Sopoteki) Właśnie tak przemili panowie przygotowywali dla nas sushi (a ja już z rozmarzoną miną xD)



Powiem tylko: omnomnomnom... *.*

Po godzinie 15:00 do Sopoteki zebrało się trochę więcej ludzi - pierwsze przemówienie mieli (jak już wyżej wspominałam) DAI x SORA, zagłębili nas w świat cosplay'u (i pozwolili nam nawet przymierzać swoje peruki, hihi :D)


To zdjęcie rownież pozwoliłam sobie podkraść ;p Nie wiem czy wiecie ale DAI x SORA swoje stroje uszyli specjalnie na spotkanie "Hello Asia"! Wow :)

A to myyy :D i peruka na moim łbie :D

Po przemówieniu DAI x SORA czekał nas quiz "Co w Japonii piszczy?", prowadzony przez Sandrę vel Wyznania Azjatoholiczki, w którym każdy kto poprawnie odpowiedział na pytanie - zgarniał nagrodę :)


Później swoje przemówienie miały dziewczyny z bloga My Oppa's Blog, które wprowadziły nas w świat Korei :)

Po opowieści dziewczyn My Oppa's Blog był czas dla samej Interendo, która wygłosiła swój kosmetyczny RAMEN :D oj, było ciekawie :)



Po kosmetycznym wykładzie mogliśmy dowiedzieć się co nieco o dziwacznym azjatyckim jedzeniu, o którym opowiadała Ania z bloga Do it with Ann (na początku wykładu ochotnicy mogli spróbować dziwnych smaków azjatyckich cukierasów :))

Na sam koniec spotkania "Hello Asia" Interendo puściła nam film "Czarodziejka z Księżyca", na którym ja już niestety nie mogłam zostać do końca :C

Ah... bo bym zapomniała!
Wszyscy blogerzy zostali obdarowani kosmetykami (i czymś słodkim...;p) przez sponsorów takich jak:
(Podczas części "otwartej" spotkania każdy z osób biorących w nim udział także został obdarowany prezentami ufundowanymi przez Sponsorów :))

japanstore.pl
Asian Store
Azjatycki Zakątek
JUUI
Ber de Ver
Yoskine
RubiShop
Mizon Polska
Missha Pl
Dango
My Asia A&K Beauty
Dr.G Polska









Niech tylko mi ktoś powie do czego to służy bo oszalałam! xD







DZIĘKUJĘ! <3
Byłam zszokowana ilością tego wszystkiego :D
Dla każdego były dwie torby kosmetyków, pudełko (udekorowane przez Interendo), w którym równiez było coś w środku i przeuroczy, (dla mnie oczywiście różowy) plecaczek (bądź torba) z wizerunkiem pandy, które podarowała nam Interendo <3 (on również nie był pusty :'D)

Jeśli pokręciłam coś w kolejności wydarzeń podczas spotkania, bądź coś pominęłam to wybaczcie!
Jestem nadal tak zaaferowana całym spotkaniem, że aż do teraz czuję klimat Azji :D haha

Reasumując było to moje PIERWSZE spotkanie blogerskie i NAJLEPSZE hahaha :D mam nadzieję, że będą kolejne edycje "Hello Asia" - liczę na to :D i to w tym samym gronie :D
Dziewczyny - zrobiłyście KAWAŁ ŚWIETNEJ ROBOTY I CHWAŁA WAM ZA TO!
Dziękuję Wam, wszystkim blogerom za wspaniale spędzony czas i niezapomniany klimat, który wspólnie stworzyliśmy :) Dziękuję również Sponsorom, którzy tak świetnie się dla nas wszystkich postarali :)

BUUUZIAKI DLA WAS! :**

Komentarze

  1. Cudownie! Juz tyle razy mówiłam, ze żałuję że nie mogłam uczestniczyć w spotkaniu, że teraz dodam jedynie, że bardzo żałuję! Nawet bardziej niz bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieelka szkoda, że Cie nie było:( ale nic straconego! Doszły mnie słuchy, że będą kolejne edycje!

      Usuń
  2. Ale było super! Do dziś załuje że nie mogłam byc ;( i poznać Was osobiście. Pięknie Ci w tej czerwonej peruce ;D a te koteły to jak sie nie myle do telefonu_ wkładasz tam gdzie miejsce na słuchawki ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Cie nie było :( a dziękuję hihi :D ooo to zagadka rozwiązana! Haha :D

      Usuń
  3. Interendo zorganizowała wspaniałe spotkanie :) Mam nadzieję, że na następnej edycji (oby była :D) uda mi się być!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam Ci podpowiedzieć do czego służy kotek, ale widzę, że już znasz odpowiedź! :P

    To prawda, że było po prostu MEGA. Ja się też przygotowuje do opisania spotkania na blogu, ale póki co przeraża mnie ta ilość kosmetyków do sfotografowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha mnie tak samo to przeraziło dlatego nie fociłam każdej rzeczy z osobna:D czekam na Twoją relację!

      Usuń
  5. Było świetnie, a co do samej organizacji dziewczyny spisały się na 5+ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super spotkanie, szkoda, że miałam aż tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było świetnie! Haha ja przejechałam przez całą Polskę ale warto było! :'D

      Usuń
  7. Wiem, że nie powinno się zazdrościć, ale jak patrze na tyle kosmetykoholiczek w jednym miejscu to strasznie żałuję, że nie byłam jeszcze na żadnym tego typu spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie druga edycja za rok! To było moje pierwsze spotkanie i plułabym sobie w brodę gdyby mnie tam nie bylo! :)

      Usuń
  8. na Twoich zdjęciach dopiero widać jak dużo jest tych wszystkich kosmetyków. Ja jeszcze nie zdążyłam wszystkiego rozpakować :D
    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie większość leży jeszcze w torbie bo nie mam pomysłu gdzie to wszystko dac haha :D również pozdrawiam! :*

      Usuń
  9. Jak ja zazdroszczę obecności! Sopot jest dla mnie trochę daleko, chociaż tak bardzo na to otwarte spotkanie chciałam zajść...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda Ci się następnym razem? (Mam cichą nadzieję, że będą kolejne edycje :D)

      Usuń
  10. Było cudownie i warto było jechać taki szmat dogi żeby to przeżyć. Tą pasję, zabawę, poznać Was wszystkich osobiście no i sushi! Było mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę że spotkanie było super, Interendo się postarała :-) szkoda że było tak daleko, może następna edycja będzie bliżej Warszawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo taak! Choć trochę bliżej:D A dla mnie najlepiej by było bliżej Wrocka hihi :D

      Usuń
  12. Ale to musiało być super, klimat azjatycki we wszystkim, spotkanie z innymi blogerami, no i upominki :D Też nie wiem, do czego ten gadżet służy, ale zazdroszczę tylu fajnych prezentów!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było fantastycznie!! Aaa ja już się dowiedziałam, że do telefonu jest ten gadzecik:D tam gdzie miejsce na słuchawki:D

      Usuń
  13. Cieszymy się kochana, że spotkanie wywarło na Tobie niemałe wrażenie! Dziękujemy za obecność <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spotkanie :) Super, że wszystko się udało. Oby więcej takich eventów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo żałuję, że nie udało mi się dotrzeć... Choć z drugiej strony wakacje w Chorwacji też okazały się niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie ma tego złego hihi! Mam nadzieję że będzie kolejna edycja!:)

      Usuń
  16. Było super, tyle się działo w zeszły weekend, że potem trudno było wrócić do rzeczywistości :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę! szczególne tej części gdzie rozdawali kosmetyki ;) bardzo lubię koreańskie cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, żałuję że się nie wybrałam bo wygląda na to, że wszyscy świetnie się bawili :)) Może następnym razem :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty