HAUL ZAKUPOWY cz. 2 ⟹⟹ ROSSMANN -49% ⟸⟸ PAŹDZIERNIK 2017

Hej hej!


Moi drodzy, dziś przychodzę z drugą i ostatnią częścią moich zakupów dokonanych na promocji -49% w sieci Rossmann :)
Poprzednią część zakupów zobaczycie TUTAJ :)
Jak zapewne wiecie wczoraj był ostatni dzień owej promocji i szczerze mówiąc straciłam jakiekolwiek nadzieje na to, że zdobędę paletkę Modern od Wibo, jednak udało mi się "dorwać" ją poprzez aplikację Rossmann!
I takim sposobem kupiłam wszystko czego potrzebowałam (...no może bardziej chciałam niż potrzebowałam :D) więc z tegorocznych promocyjnych zakupów jestem zadowolona w stu procentach.


Poniżej moje zakupy:




Na ostatnią chwilę pokusiłam się na takie produkty jak paletka cieni Modern od Wibo, paletka brokatów Shine Babe od Lovely, paletka bronzerów od Maybelline, rozświetlacz Ombre od Lovely i fixer od Wibo.


                                      


Paletka bronzerów mieści w sobie trzy różne odcienie bronzerów oraz jeden złoty rozświetlacz. Wszystkie wydają się być fajnie napigmentowane, produkty od Maybelline jak dotąd mnie nie zawiodły więc mam nadzieje, że i ta paletka się sprawdzi :)

Rozświetlacz Ombre (jak i cała seria Ombre, w której skład wchodzą jeszcze bronzer, róż i pomadki) jest nowością na półkach Lovely. Owy rozświetlacz ma być połączeniem dwóch odcieni słynnych rozświetlaczy Lovely - Silver oraz Gold.
Używam go od dwóch dni i na tę chwilę mogę śmiało go polecić. Stworzył piękną tafle na moich policzkach, bez jakiegokolwiek brokatu!
W mojej opini jest o wiele lepszy od swoich poprzedników, które dość szybko schodziły z twarzy i niekiedy zostawiały mini drobinki.

Fixer od Wibo także jest nowością w Rossmannie. Zbyt dużo na jego temat jeszcze się nie wypowiem, jednak póki co zrobił na mnie dobre wrażenie w jednej kwestii - daje bardzo przyjemne uczucie na twarzy i nie "wali" ogromnymi kroplami po twarzy jak np. fixer z Bielendy ;p




Prasowane brokaty pierwszy raz zagościły w moim kosmetycznym zbiorze. Ogólnie czaiłam się już od jakiegoś czasu na tego typu brokaciki, miałam na oku paletkę od TZ Cosmetix z Aliexpress :)
Jednak to Lovely ma u mnie swój debiut.
A jak się sprawdzą - zobaczymy! Poniżej swatche.




Paletka Modern od Wibo była najbardziej pożądanym przeze mnie produktem podczas promocji - kolorki są jak najbardziej na topie.
Wiśnie, rudości to to co kocham nosić na moich powiekach :)
Po zeswatchowaniu cienie wyglądają dość obiecująco, a czy spiszą się w makijażu okaże się za jakiś czas!




Dajcie znać czy tak samo jak ja zdążyliście kupić coś na ostatnią chwilę na promocji! :)
PS Wczoraj zrobiłam zamówienia z dwóch zagranicznych marek... wyczekujcie niebawem wpisów! Ja sama już się nie mogę doczekać *.*

Komentarze

  1. Ale piękną kolorystykę ma ta paletka, musze jej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!❤️ Nie moge się doczekać reszty nowości‼️😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście kolory w paletce cudowne, takie jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polowałam na paletkę od WIBO ale niestety nie było :( Te brokaty są też fajne !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zdobycie tej paletki na promocji graniczyło z cudem :<

      Usuń
  5. Szukałam tej palety modern, całą promocję nie było, zdążyłam się z niej już wyleczyć bo chcę zamówić inną z rosegala, w każdym razie miałam ubaw, jak wczoraj jeszcze, w żadnym rossmannie około godziny 18 nie była dostępna, a dziś zerknęłam z ciekawości i jest już wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czekali z wyłożeniem po promocji? Trochę słabe 😂 ja też już pomału się wyleczyłam ale ostatniego dnia udało się cudem doslownie 🙊

      Usuń
  6. Brokaty ładne, ale Modern wydaje mi się dość przereklamowana, nie dość, że mocna "inspiracja" inną paletą, to i na swatchach nie daje czadu, i z paroma opiniami na "nie" też się już spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie na ten temat :) wiele tańszych marek inspiruje się tymi droższymi i ja nie widzę w tym niczego złego, gorsze są "chamskie" podróby z ali... a paletka Modern myślę, że jest podobnej jakości co jej poprzedniczka Neutrals, która jest fajnym dzienniaczkiem - na pewno nie zrobię sobie nią krzywdy spiesząc się rano do pracy :D

      Usuń
  7. Paleta Wibo ma piękne odcienie :) Miałam ochotę kupić fixer, ale zastałam pustą półkę ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę , że wzięłaś się do działania :D i nawet... zmieniłaś look bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletki Modern zazdroszczę :) mi się nie udało jej dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te kosmetyki :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hej jak sprawdzają Ci się cienie z Wibo zamierzam się do ich zakupienia?:)
    + obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty