#3 JOYbox kwiecień

Hej!

Dziś zaprezentuję Wam nową, ekskluzywną edycję kwietniowego JOYboxa :)
Troszkę się na niego naczekałam tym bardziej, że przeleżał w kiosku przez weekend majowy z racji czego nie mogłam go odebrać :(
Ale nareszcie - trafił w moje ręce!
Kwietniowy ekskluzywny JOYbox kosztował tym razem 10 zł drożej niż zwykle gdyż zawierał aż 10 produktów.
Czy jestem z niego zadowolona?
Zainteresowanych zapraszam do dalszej części wpisu!




Zacznę od produktów bazowych:

1. Krem AA Hydro Algi błękitne, 50 ml





Jestem bardzo ciekawa tego kremu!
Zobaczymy jak będzie się sprawdzał - akurat potrzebowałam jakiegoś lekkiego nawilżającego kremu.
(Opis producenta i skład znajdziecie na załączonych zdjęciach :)

2. Tusz do rzęs MAC Cosmetics, In Extreme Dimension Lash 3D Black, 13 ml

"Innowacyjne nasycenie pigmentu sprawia, że stopień czerni w tuszu MAC przeradza się w kolor smoły,
pochłania światło i redukuje odbicia, co optycznie daje efekt 3D.
Maskara zwiększa objętość, wydłuża,a przy tym pozostawia rzęsy miękkie i elastyczne.
Mega szczoteczka przeniesie więcej tuszu jednocześnie rozdzielając, unosząc i definiując rzęsy.
Trwała, nie krusząca się i nie rozmazująca."





Oto i wisienka na torcie całego boxa! :D
Byłam zaskoczona gdy dowiedziałam się, że w owym JOYboxie znajdzie się kosmetyk marki MAC a jeszcze bardziej gdy okazało się, że będzie to pełnowymiarowy tusz do rzęs!
Mam zamiar jak najszybciej przetestować i zrecenzować to cudeńko :)

3. Odżywka do włosów Timotei Precious Oil, 200 ml




Zawsze chętnie przygarnę do siebie każdą odżywkę do włosów! :)
(Opis i skład na zdjęciach)

4. Glov, rękawiczka do demakijażu

"Glov On - The - Go to opatentowany produkt służący do demakijażu oraz oczyszczania skóry wyłącznie przy użyciu wody (...)" 

Skład: 70% Polyester, 30% Polyamide




Słyszałam o niej dużo dobrego - mam nadzieję, że u mnie również się sprawdzi :)

5. Mydło żurawinowe Stenders, 100 g





Mydełko pachnie przepięknie!
Już nie mogę się doczekać kiedy go użyję :)

6. Lakier do paznokci Eclair, 12 ml



Bardzo ładny kolor - takiego jeszcze nie miałam w swojej skromnej kolekcji lakierów :)
Ciekawe czy da radę utrzymać się na moich paznokciach więcej niż dwa dni :P

7. Maska do twarzy Etre Belle, Collagen & Aloe Vera Hydro



Nigdy nie używałam maseczek w płachcie a to już druga w mojej kolekcji - chyba trzeba w końcu wypróbować ;)
(Opis i skład na opakowaniu)

Teraz zobaczycie jakie produkty wybrałam spośród trzech kategorii:

8. Mleczko do ciała Tołpa, 200 ml






Szczerze mówiąc tu się trochę zawiodłam gdyż zamawiając zaznaczyłam krem BB (zamówienie zrobiłam w minutę po dodaniu boxa na stronę, jak nie sekundę...) a dostałam mleczko.
Do samego produktu nic nie mam bo lubię Tołpę i na pewno go wykorzystam.
(Opis i skład na opakowaniu)

9. Podkład Rimmel Lasting Finish Nude, 100 Ivory, 30 ml

"Lasting Finish Nude to długotrwały podkład, który zapewnia naturalny wygląd skóry nie obciążając jej. Podkład posiada lekką formułę, dzięki której cera wygląda świeżo i nieskazitelnie. Podkład bardzo dobrze dopasowuje się do cery, przez co łatwo się go rozprowadza. Innowacyjny efekt „elastycznej warstwy”, która pozostaje nienaruszona przez 25 godzin. Delikatna struktura fluidu z nawilżającym serum sprawia, że podkład jest prawie nieodczuwalny na twarzy."




Tu się ucieszyłam ponieważ obawiałam się, że dostanę któryś z ciemnych odcieni ale na szczęście dostałam 100 Ivory - co prawda mógłby być delikatnie jaśniejszy ale jest ok!

10. Woda perfumowana Lolita Lempicka, 5 ml




Ostatnim wybranym przeze mnie produktem jest miniaturka perfum Lolita Lempicka.
Perfumki są słodkie, cudowne!
Takie jakie uwielbiam :)

W JOYboxie znalazły się również takie dodatki jak:



Próbka kremu z 20% rabatem na produkty firmy Stenders


Oraz najnowsze wydanie miesięcznika JOY :)

Jeśli chodzi o całokształt mogę śmiało stwierdzić, że jest to najlepsze dotychczas wypuszczone pudełeczko JOYbox - nie wliczając oczywiście małej wpadki z mleczkiem do ciała (którą jakoś przeżyję)...
Po takiej edycji nie mogę się doczekać zawartości kolejnego boxa!
Mam nadzieję, że będą szykować dla nas więcej niespodzianek typu MAC :)

Buziaki :* <3


Zobacz także: #2 JOYbox luty
Zobacz także: #1 JOYbox grudzień

Komentarze

  1. niestety został wyprzedany:( szkoda bo skład był rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( a pudełka rozeszły się dosłownie w kilkanaście minut! :(

      Usuń
  2. Genialne produkty :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę :) Na poprzednie pudełko czekałam, a gdy zobaczyłam zawartość odechciało mi się zamawiać, a teraz się postarali.. takie moje szczęście :( za to podkład z Rimmela mam porcelanowy i jak na razie świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie poprzednie pudełeczko ma się nijak w porównaniu do obecnego :)
      Szkoda, że nie dostałam porcelanowego! Ale zawsze można go sobie czymś delikatnie rozjaśnić :)

      Usuń
  4. Jestem mega ciekawa tego tuszu! Koniecznie szybciutko go zrecenzuj! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie sprawdziłabym tą maskarę.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne produkty, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne produkty! :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem AA i podkład Rimmel średnio mnie kręcą, ale reszta boxa bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne kosmetyki się w tym JOYBoxie znalazły, nigdy o tym nie słyszłam. Wiedziałam tylko o BeGlossy :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować przy najbliższej możliwej okazji :)

      Usuń
  10. Fajnie, że dali wypróbować coś z wyższej półki, mam na myśli oczywiście tusz z maca. Jednak nie zawsze każdemu uśmiecha się wydać kilkadziesiąt złotych, aby przetestować dany kosmetyk. Chociaż co do tuszy z mac, słyszałam na ich temat wiele negatywnych opinii. Ciekawe jak ten się sprawdza.

    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się to pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbieram się do zakupu Joy Boxa ;) świetne rzeczy znalazłaś w środku ja byłabym mega zadowolona ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne pudełeczko zapewne będzie można kupić w czerwcu :) Polecam wypróbować! ;)

      Usuń
  13. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Poklikałabyś w linki? To dla mnie bardzo ważne, ja zrobię to samo u Ciebie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi najbardziej podoba się mydełko żurawinowe :)
    Obserwacja za obserwację?Daj znać na moim blogu :)
    http://noworneeever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! Bardzo podobają mi się wszystkie opisane przez Ciebie produkty.Szczególnie wpadł mi w oko tusz i podkład. A co do masek do twarzy - po prostu uwielbiam! <33
    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już i czekam na rewanż. <33
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com
    Buziaki,
    Jo H.

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę świetne produkty gdzie kupiłaś pudełeczko ?:)

    Zapraszam na nowy post http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe jak się będzie sprawdzał krem z AA. Ostatnio na niego patrzyłam i się zastanawiałam czy go nie kupić, ale się powstrzymałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także jestem ciekawa :) na pewno dam znać gdy przetestuję!

      Usuń
  18. Ale cudowne rzeczy :) miło się czyta Twojego bloga
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli także zaobserwujesz :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty