Makeup Revolution: Blushing Hearts ❤

Hej!

Dzisiaj krótki post o jednej z moich zdobyczy od Makeup Revolution.
Cudeńko, które nabyłam jakiś czas temu to róż do policzków z serduszkowej serii Blushing Hearts.




Odcień, który wybrałam to Bursting With Love.





Wybrałam jeden z "najbardziej różowych" odcieni jakie były.
Róż jest mocno napigmentowany z czego jestem bardzo zadowolona :)
Na policzkach wygląda delikatnie, świeżo i bardzo dziewczęco.
Lubię mieć rozświetloną buzię dlatego wielkim plusem jest to, że róż posiada bardzo dużo rozświetlających drobinek a do tego najjaśniejszy z odcieni służy mi jako rozświetlacz, który zwykle nakładam na róż i pod oczy :)



Tak wygląda gdy zmieszam ze sobą wszystkie trzy odcienie.

Serduszko kosztowało mnie około 20 zł (normalna cena to 25 zł) gdyż załapałam się na promocję na eKobieca, która obowiązywała na wszystkie kosmetyki Makeup Revolution.
Uważam, że cena jest bardzo korzystna gdyż otrzymujemy aż 10g produktu, które naprawdę ciężko będzie zużyć :)
Ja używam różu prawie codziennie od około miesiąca a różu nic a nic nie ubyło :)

A jaki jest Wasz ulubiony róż?
Buziaki :*




Komentarze

  1. Jeśli jeszcze nie widziałeś nowego katalogu musisz koniecznie go zobaczyć. Nie przegap Wielka promocja : Strony: 3,7,9, 15,51,55,57,63,67,83, 89,94,100,112,129,137,172
    https://www.avon.pl/ekatalog/

    OdpowiedzUsuń
  2. własnie mam zamiar sobie to kupić! ale jakoś nie mogę się przełamać i w końcu kupić ! :)

    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz efekt rozświetlenia to będziesz zadowolona :) ja go uwielbiam!

      Usuń
  3. też się ciągle na to czaje , ale póki co bronzer z bourjons i rozświetlacz wibo znajdują się w moim makijażu :)
    zapraszam do mnie : www.kosmetyczna-prawniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie pożałujesz! :) juz do Ciebie zaglądam ;)

      Usuń
  4. świetny róż, widzę używasz Batiste- słyszałam o nim dużo pozytywnych opinii, ale jeszcze nie miałam okazji spróbować ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam już różnych suchych szamponów lecz Batiste nie ma sobie równych! :)

      Usuń
  5. Cześć! Kurcze widziałam już chyba wszystkie swatche świata serduszek od MUR i ciągle się waham...chyba głównie dlatego, że mam wrażenie, że ta pojemność jest nie do zużycia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to prawda, że są nie do zużycia :) Mnie to cieszy bo bardzo się polubiliśmy, gorzej jak komuś nie przypasuje...

      Usuń
  6. Bardzo podobają mi się te serduszka, ale mam już tyle róży, że chyba grzechem byłoby kupiwanie kolejnych ;) ta sama historia jest z rozświetlaczami :) a aktualnie ulubionymi są róże sleek'a z trio "pink sprint" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei mam mnóstwo pomadek, których kolekcja wciąż się powiększa... :P a Pink Sprint bardzo bardzo kusi! :)

      Usuń
    2. Jest bardzo fajny, zwłaszcza ten środkowy, ale trzeba mieć do niego lekką rękę. Świetna jest też ta ich paleta do konturowania o nazwie face form, mam tą najjaśniejszą i pisałam nawet jakiś czas temu jej recenzję. Używałam jej na własnym ślubie, potem na sesji, świetnie wygląda i na żywo i na zdjęciach :)

      Usuń
    3. O! To już do Ciebie zaglądam - właśnie szukam jakiegoś fajnego kosmetyku do konturowania :)

      Usuń
    4. To ten bardzo polecam :) z resztą z tego co wiem, to inne opinie na jego temat, które znalazłam w sieci, też są dobre ;)

      Usuń
  7. Uuu słodko to wygląda, ja kiedyś chciałam używać róży do policzków, ale do tej pory nie umiem się do nich przekonać, bo wydaje mi się, że nia pasują do mnie ;3
    http://kuraibanii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to tylko kwestia dobrania odpowiedniego koloru różu? Zawsze warto spróbować! :)

      Usuń
  8. Uroczy ten róż :) Ja jeszcze nie przekonałam się do różów, ale może kiedyś :)


    malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to prawda jest uroczy - zwłaszcza opakowanie! :) pozdrawiam!

      Usuń
  9. ten róż jest rewelacyjny jak i suchy szampon, super post!
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Wspólna obserwacja? Ja już obserwuję i czekam na Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o suchy szampon to Batiste jest moim ulubionym! Polecam obydwa produkty! :D

      Usuń
  10. Fajny odcień chociaż wolę matowe róże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to zależy od dnia lecz jeśli miałabym wybierać to wolę jednak efekt glow! :)

      Usuń
  11. Ja jeszcze nie zaczęłam swojej przygody z różem, jakoś boję się, że nieumiejętnie pomaluję się i będę dziwnie wyglądać ;) Ale serduszko wygląda przecudownie :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze delikatnie nakładam róż pędzlem i trudno jest wtedy przesadzić z ilością zwłaszcza, że kolory są raczej subtelne :) Polecam wypróbować! :)

      Usuń
  12. Czaję się od jakiegoś czasu na te serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na jakiś makijaż z tym różem!

    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda naprawdę fajnie! :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/blog-post.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. nawet nie wiesz jak marzę o tym serduszku musze wreszcie je kupić bo tylko patrze i zazdroszczę ;D http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty