Recenzja: MAC In Extreme Dimension Lash 3D Black

Hej!

Dziś przychodzę do Was z recenzją jednego z produktów, które znalazły się w kwietniowym JOYboxie.
Jesteście ciekawi? :)
To zapraszam!

Dzisiejszym bohaterem jest tusz do rzęs z MAC Cosmetics.

MAC In Extreme Dimension Lash 3D Black





Byłam bardzo zaskoczona gdy dowiedziałam się, że w kwietniowym pudełeczku JOYa znajdzie się pełnowymiarowy tusz od MACa :)
Postanowiłam więc jak najszybciej go dla Was zrecenzować.
Zaczynajmy! :)

Na pierwszy ogień idzie szczoteczka:


Szczoteczka jest silikonowa i strasznie gruba ( na pierwszy rzut oka skojarzyła mi się z Wibo Boom Boom :P )
Szczerze mówiąc nie jestem fanką takich szczoteczek - wolę cienkie szczoteczki silikonowe lub z tradycyjnym włosiem.
"Zabawa" dużymi szczotami - przynajmniej w moim przypadku - zwykle kończy się upapraniem powiek i czasem nawet policzków...

Zobaczcie jak tusz prezentuje się na moich rzęsach:

Bez tuszu

Jedna warstwa

Dwie warstwy

Po nałożeniu jednej warstwy tusz prezentuje się na rzęsach dość przyzwoicie.
Jak widać ładnie rozdzielił rzęsy i sprawił, że wyglądają na dłuższe.
Po nałożeniu drugiej warstwy rzęsy wyglądają na jeszcze dłuższe lecz nie są już tak fajnie rozdzielone :(
Szczerze mówiąc - jak na MACa spodziewałam się czegoś "super! WOW!"
Także nie nazwałabym go całkowitym bublem - po prostu po takiej firmie spodziewałam się czegoś więcej...

Przejdźmy do plusów i minusów:

PLUSY
• wydłuża rzęsy
• rozdziela rzęsy (w moim przypadku tyczy się to 1 warstwy)
• nie kruszy się

MINUSY
• skleja rzęsy po nałożeniu kolejnych warstw
• nie podkręca rzęs
• gruba silikonowa szczoteczka
• cena (cena regularna to ok. 99,00 zł)

Podsumowując - nie jestem z niego całkowicie niezadowolona lecz uważam, że za taką cenę tusz powinien bardziej spełniać obietnice producenta...
Na pewno nigdy za taką cenę bym go nie kupiła :)

Życzę wszystkim miłego dnia! Buziaki :*

Komentarze

  1. jak za taką cenę, to spodziewałabym się czegoś naprawdę dobrego, a patrząc na to co zrobił z Twoimi rzęsami, to jednak coś producentom nie wyszło. jeszcze jedna warstwa wygląda całkiem nieźle, ale dwie to już tragedia. a najlepiej Ci bez niego zupełnie. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - jedna warstwa wygląda całkiem przyzwoicie ale za taką cenę producent mógłby postarać się bardziej...
      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Hm, a ja slyszalam o nim, ze jest cudowny.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię ogólnie tych sylikonowych szczoteczek ale tusz efekt daje całkiem fajny :) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja bardzo nie lubię - szczególnie tych mega grubych :(

      Usuń
  4. cena powala ;/
    www.amfaceless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki efekt za tak wysoką cenę to niestety nieporozumienie :(

      Usuń
  5. Pod postem z pudełkiem, pisałam, że jestem ciekawa jak sprawdzi się ta maskara u Ciebie. Kolejna osoba, która nie jest zadowolona z tuszu mac. No niestety, maskary to nie jest konik tej firmy.

    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkałam się z opinią, że co jak co, ale tusze to MAC ma kiepskie... Stąd też nie ryzykuję, a jak już coś z tej marki chcę sobie kupić, to wybieram bezpieczniejsze cienie i róże - w ich przypadku zazwyczaj jestem zadowolona, no i starczają na dużo dłużej niż maskary ;)

    Niemniej, gdybym trafiła na ten tusz w boxie, to bym była bardzo zadowolona i z chęcią przekonałabym się, jaki efekt dałby u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - na szczęście nie kupiłam go w normalnej cenie (strasznie bym sobie pluła w brodę :P) tylko miałam możliwość przetestowania go w boxie za stosunkowo niską kwotę.
      Jeżeli chodzi o inne produkty MAC to posiadam jeszcze pomadkę, z której jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  7. Dobrze, że trafiłaś na niego w Boxie to przynajmniej nie płaczesz nad wydaną na niego kwotą. Muszę przyznać, że jestem niemile zaskoczona tym co pokazałaś. Faktycznie przy jednej warstwie to jeszcze jeszcze ale przy dwóch już efekt jest moim zdaniem nie ładny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ;) Jedyny plus całej sytuacji to fakt, że mogłam ostrzec inne dziewczyny przed nietrafionym zakupem :)

      Usuń
  8. Niby drogi tusz, a można powiedzieć, że to jedno wielkie kłamstwo. Większość ludzi go poleca ponieważ podkręca rzęsy, wydłuża o trzy razy. Po dzisiejszej Twojej recenzji już wiem, że nie kupiłabym go :). Za taką cenę nie jest wart... Pozdrawiam. :)
    http://adrianna-h.blogspot.com/2015/05/moj-pierwszy-wpis.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam przyjemności używać kosmetyków MACa, ale również spodziewałabym się tutaj pozytywnej recenzji, a jednak...
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej a tak strasznie żałowałam, że nie mam tej edycji, właśnie ze względu na ten tusz. Byłam pewne, że będzie super, bo raz - to MAC, a dwa - skoro go dają do pudełka, to wiadomo, że blogerki napiszą o nim szczerą opinię...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty