Inspired By Charlize Mystery #1

Hej!

Dziś chciałabym pochwalić się pudełkiem, na które czekałam bardzo długo i wreszcie się doczekałam! :)
Mowa o jednym z kilku box'ów Inspired By, które są zestawione przez polskie gwiazdy/celebrytów (oprócz pudełka Charlize Mystery znajdziecie również inne boxy zestawione przez: Ewę Chodakowską, Anetę Zając, Kasię Tusk, Annę Wendzikowską, Agnieszkę Jastrzębską oraz męski box od Stefano Terrazzino)


Dlaczego wybrałam akurat Charlize Mystery?
Jakiś czas przed planowaniem wysyłki ekipa Inspired By dawała nam różne wskazówki dotyczące zawartości pudełek ( bo zawartość była oczywiście tajemnicą :) oraz zdradzili nam po jednym głównym produkcie od każdego autora, który miał promować pudełko  - i to zadecydowało o mojej subskrypcji.
Gdy dowiedziałam się, że w pudełku Charlize Mystery znajdzie się krem BB VIP Gold od Skin79 to nieomieszkałam "rzucić" się na nie czym prędzej :)
Tym bardziej, że cena pudełka to 99,00 (swego czasu była promocja -10%, na którą ja niestety się nie załapałam a do każdego pudełka doliczany jest koszt wysyłki, który wynosi 10 zł...) to już wychodzimy na plus wiedząc, że box mieści w sobie aż 8 produktów a sam BB kosztuje tyle co pudełko :)


Gdy nareszcie odebrałam pudełko byłam bardzo zaskoczona jego wagą i gabarytem!
Zamawiając inne boxy przyzwyczajona byłam do tego, że są one nieco mniejsze i lżejsze więc tym bardziej nie mogłam doczekać się rozpakowywania!
Od samego początku czułam, że Charlize mnie nie zawiedzie i nie myliłam się! :)

W boxie znalazło się 8 pełnowymiarowych produktów, w tym 6 kosmetyków, książka CM i przepyszne czekoladki E. Wedel.
Oprócz tych ośmiu produktów został również dołączony list od autorki, spis produktów oraz voucher na zakupy do Answear na 50 zł ( przy zakupie minimum 200 zł )



Lista produktów, opisy producentów + sugerowane ceny



A oto produkty, które znalazły się wewnątrz pudełka CM:


1. Skin79 Super Plus VIP Gold BB, 40 g

...czyli wisienka na torcie, dla której zamówiłam całe pudełko :)
Już od dawna czaiłam się na VIP Gold'a a skoro trafiła mi się taka okazja to grzechem by było nie zamawiać!
Jak już pewnie wiecie - jestem wielką fanką azjatyckich BB kremów więc będę go testować z ogromną przyjemnością ( oczekujcie niebawem recenzji! )



2. Bioderma, płyn micelarny Sensibio H2O, 250 ml

Według wielu kobiet jest to jeden z najlepszych micelków :)
Nigdy wcześniej go nie miałam i z wielką chęcią przetestuję!


3. Balneokosmetyki Malinowy Zdrój, biosiarczkowy żel do mycia twarzy, 200 ml

Jestem bardzo miło zaskoczona przyjemnym, owocowym ( grejpfrut, malina?! ) zapachem czego kompletnie się nie spodziewałam.
Czytając "biosiarczkowy żel" od razu nasuwał mi się na myśl dość nieprzyjemny siarkowy zapach ( tak jak w przypadku Barwy Siarkowej :P )
Z tego co również zauważyłam to w żelu znajdują się drobinki peelingujące - zobaczymy jak się sprawdzi.


4. Anatomicals, modnie owocowy żel pod prysznic, 300 ml

Pachnie przecudne, owocowo i trochę miętowo.
Tylko czekam aż skończy mi się mój żel pod prysznic, którego aktualnie używam!


5. 4 pory roku, serum do rąk i paznokci

Fajna konsystencja, szybko się wchłania i ładnie pachnie!
Ma również bardzo poręczne opakowanie z pompką, które idealnie nadaje się do torebki.


6. 4 pory roku, odżywka 5 w 1 do skórek i paznokci

Fajny, przydatny gadżet i bardzo łatwy w użyciu.
Mam nadzieję, że sprawdzi się na moich wiecznie porozdwajanych paznokciach :(



7. Wydawnictwo SQN "(NIE) MAM SIĘ W CO UBRAĆ" Charlize Mystery Karolina Gliniecka

Jeszcze nie czytałam książki CM.
Być może będzie to przyjemna lektura na wieczór z kocykiem i kakao! :)


8. E. Wedel, Wedlowskie desery 3 smaki

Jestem strasznym łasuchem więc co tu dużo mówić... :)


Podsumowując pudełko uważam, że jest BARDZO udane! 
Znalazłam tu produkty, które są "w moim stylu" :)
Przede wszystkim - tak jak wyżej wspomniałam - jestem zadowolona z bibika VIP Gold, a jeśli chodzi o resztę produktów - każdy z nich znajdzie dla mnie swoje zastosowanie i żaden nie pójdzie w kąt :)

Oczywiście w przyszłości czekają Was recenzje poszczególnych produktów boxa!

Pudełka Inspired By możecie zamówić w formie subskrypcji, które będą wysyłane co 3 miesiące, na stronie InspiredBy.pl

Jak zawartość pudełka Wam się podoba? 
A może Wy także zamówiłyście któreś z pudełek Inspired By? 

Buziaki! Życzę wszystkim miłego tygodnia :*


Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba :) w piątek zobaczyłam zawartość, nie wytrzymałam i dziś pudełko jest już u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Na pewno nie pożałujesz :) z tego co widziałam to pudełko CM jest chyba najlepsze z tych, które były dotychczas...

      Usuń
    2. Też tak sądzę. Oddałam mężowi czekoladki i żel do mycia twarzy, kotu pudełko, z reszty bardzo się cieszę. Ten bb już raz miałam i świetnie go wspominam ;)

      Usuń
  2. To faktycznie świetna okazja! Czekam na recenzje poszczególnych produktów, bo wszystkie niesamowicie mnie ciekawią! Aż zazdroszczę Ci tych wszystkich skarbów :) Obserwuję i czekam na kolejne posty :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko wygląda nieźle, jednak ja nie robię zazwyczaj takich dużych zakupów kosmetycznych. Na pewno dla dziewczyn, które interesują się tym bardziej to znakomita opcja ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne pudełko, sama się na nie czaję :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com - KLIK
    FACEBOOK - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetne, polecam!
      Znam Twojego bloga i chętnie zajrzę :)

      Usuń
  6. Dużo ciekawsza wersja niż Agnieszki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam zawartość reszty pudełek i cieszę się, że wybrałam Charlize :) z tego co czytałam to krem, który promował pudełko Anety Zając miał jeszcze tylko miesiąc ważności... O.o

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe to pudełeczko :D
    I ciekawe produkty, czekam na recenzje :D
    Pozdrawiam oraz obserwuje
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chlopak czeka na recenzje rzeczy dla kobiet ? :O

      Usuń
  8. bardzo ciekawa zawartość, zazdroszczę.
    dawaj wieksze zdjęcia by można było lepiej zobaczyć
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OBSERWACJA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kliknięciu powinny wyświetlać się większe :)

      Usuń
  9. Ciekawy post, fajna zawartość :) Śliczny wygląd bloga

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kosmetyki :3
    www.sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tymi inspirowanymi pudełkami to w ogóle świetny pomysł! Dobrze byłoby rozszerzyć listę gwiazd :D
    _______________

    miksologia-urodowa.blogspot.com - Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne kosmetyki :) słyszałam o tym pudełku ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawartość pudełka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny jest ten box! Szczególnie jestem ciekawa tego bebika, po akurat tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne pudełko :) Zastanawiałam się nad kupnem :)

    Obserwujemy? :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie słyszałam jeszcze ani razu o tym pudełeczku i muszę przyznać , że zawartość bardzo mi się podoba ; )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty