Recenzja: Skin79 Dream Girls

Hej!

Dziś przychodzę do Was z recenzją kolejnego BB kremu z uwielbianej przeze mnie koreańskiej firmy Skin79.
Tym razem - dzięki uprzejmości polskiego Dystrybutora firmy Skin79 - mam możliwość przetestowania kremu BB Dream Girls, który kierowany jest głównie do młodych cer.
Jesteście ciekawi co o nim myślę?
Zapraszam do dalszej części lektury! :)






Skład:


Opis producenta:




Tym razem BB otrzymujemy w innym opakowaniu niż zazwyczaj oraz troszkę więcej produktu w środku (zwykle jest to 40 g, a tu mamy 43,5 g :)

W porównaniu do reszty gromadki BB od Skin79 ten bibik jest lżejszy w swej konsystencji i jest jakby bardziej wodnisty.
To co również różni go od np. Snail Nutrition to trochę mniejszy poziom krycia.
BB Skin79 zazwyczaj mają trzy główne działania: przeciwzmarszczkowe, przeciwsłoneczne i wybielające.
Z wyzej wymienionych w Dream Girls znajdziemy jedynie funkcję przeciwsłoneczną ( SPF30 PA++ ) gdyż tak jak pisałam na początku - DG kierowany jest bardziej dla młodych cer.

Czy jestem zadowolona?
Dream Girls daje fantastyczny efekt glow!
Twarz wygląda tak jakby nabrała świeżości i młodzieńczego blasku :)
Niestety nie radzi sobie z cieniami i niedoskonałościami dlatego przed użyciem polecam nałożyć korektor na problemowe miejsca.
Oczywiście niczego mu za to nie odejmuję gdyż ogólnie kremy BB nie są typowymi kryjącymi podkładami lecz mają pełnić funkcję rozświetlającą, wyrównywać koloryt oraz pielęgnować i chronić nas przed promieniami słonecznymi.
Teraz zobaczcie jak prezentuje się na mojej twarzy:

Zdjęcie z prawej strony wyszło trochę ciemniej lecz jest to  wyłącznie wina światła. 


I w pełniejszym makijażu (róż na policzkach, tusz na rzęsach i cień ma brwiach):



Niestety zdjęcia nie oddają w pełni tego jak DG wygląda w rzeczywistości ( trzeba w końcu zainwestować w dobry aparat... :P )

Zobaczcie również swatche:



Jeśli chodzi o aplikację BB kremów to nie polecam wsmarowywania ich w twarz lecz wklepywanie (efekt jest dużo dużo ładniejszy!)

Podsumowując jestem bardzo zadowolona z lekkiej formuły owego bibika oraz z bardzo odpowiadającego mi efektu rozświetlonej i "mokrej" buzi :)
Nie czuję potrzeby przypudrowywania kremów BB w celu utrwalenia makijażu (to nie jest podkład!) i szczerze uważam to za niezwykle zbędne gdyż BB kremy mają właśnie dawać efekt glow.
Jeśli chodzi o trwałość to po 8 godzinach pracy nie zauważyłam większej zmiany, jedyne co to po paru godzinach (przy cerze tłustej bądź mieszanej) można użyć miejscowo bibułki matującej na bardziej przetłuszczone miejsca ( w moim przypadku jest to nosek - on czasami lubi się nadmiernie świecić a wtedy nie wygląda to na zdrowy blask :P )

Dream Girls możecie znaleźć w sklepach internetowych, które znajdziecie na stronie polskiego Dystrybutora firmy Skin79 > KLIK <
gdzie kupicie go za 59,00 zł ( aktualnie jest jeszcze w promocji z 70,00 zł )

Za niedługo czeka mnie testowanie kolejnego BB kremu od Skin79 ale to w swoim czasie :)
Życzę Wam miłego weekendu! Buziaki :*
I do następnego wpisu!






Komentarze

  1. Bardzo fajny post! Skoro jesteś zadowolona i jeśli jest jak piszesz, to chyba kupię sobie także ten krem :) Nawzajem miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę fajny i lekki :) Polecam! Na pewno będziesz z niego zadowolona bardziej niż z naszych drogeryjnych, które nie dorastają mu do pięt! :)

      Usuń
  2. Fajny efekt, także polubiłam się z azjatyckim bebikami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo się polubiłam i nie wiem czy wrócę kiedykolwiek do podkładów! :)

      Usuń
  3. używałam kiedyś BB, ale jakoś nie byłam do końca z niego zadowolona, jednak po przeczytaniu Twojej recenzji wydaje się być na prawdę dobry i efekt jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiego wcześniej używałaś?
      DG mogę polecić każdemu z czystym sumieniem :) !

      Usuń
  4. Ja dopiero zaczęłam go testować ;) Ale faktycznie jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wytrzymałam i rzuciłam się od razu! :D czekam na Twoją recenzje :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty