ShinyBox lipiec - say yes!

Hej!

Dziś - bez zbędnego gadania - zapraszam Was na szybki przegląd lipcowego pudełka ShinyBox - say yes!
Zdania na temat owego pudełka są bardzo podzielone... a jakie jest moje?
Tego dowiecie się w dalszej części wpisu!



Oto lista produktów, które znalazły się w pudełku.
Znajdziecie w niej sugerowane ceny producenta oraz opisy produktów.



1. Norel, Hialuronowy krem aktywnie nawilżający (miniaturka) 25 ml


Krem od samego początku przypadł mi do gustu (użyłam go już wczoraj na noc oraz dzisiaj rano)
Ma przyjemną, lekką formułę, dzięki czemu nie pozostawia nieprzyjemnego filmu na skórze a sprawia, że skóra jest jedwabiście gładka.
Uwielbiam tego typu kremy (mam cerę mieszaną, która jest mocno wysuszona na policzkach, czole i brodzie, natomiast lubi się przetłuszczać pomiędzy brwiami, na nosie i w jego okolicach) gdyż przyjemnie nawilża suche miejsca jednocześnie nie "tłuszcząc" jeszcze bardziej tłustych już miejsc.
Zdecydowanie jest to mój ulubieniec z całego pudełka! :)

2. Etre Belle, Filtr przeciwsłoneczny SPF 30+ (miniaturka) 40 ml


Hm... powiem tak - nie jestem zachwycona bo 30stka to jednak dla mnie trochę zbyt słaba ochrona a jak już pewnie wiecie - nie opalam się :)
Nie mówię, że w ogóle się nie przyda.
Myślę, że znajdzie u mnie zastosowanie kremu do rąk gdyż szczególną uwagę zwracam właśnie na ochronę twarzy, dłoni i stóp ;)

3. Cosmoderma, pasta cukrowa Sweet Skin




Powiem Wam szczerze, że pierwszy raz spotykam się z takim produktem!
Ma dość dziwaczną, plastelinowatą konsystencję i zapachem oraz kolorem przypomina mi skarmelizowany cukier :)
Jak sobie poradzi z niechcianymi włoskami?
To się okażę!

4. Silcatil, Sztyft ochronny


Super!
Idealna rzecz dla mnie :)
Akurat ostatnio męczy mnie pewnien odcisk i miałam w zamiarze coś na niego kupić, a tu proszę!
Tego typu sztyftu jeszcze nie miałam lecz mam nadzieję, że się sprawdzi.

5. Shefoot, Krem odżywczy do paznokci i suchej skóry stóp



Właśnie takiego produktu w moim zbiorze brakowało!
Super :)

6. Dove, Dezodorant


Nie jestem ani zadowolona ani niezadowolona - po prostu dezodorant, który ładnie pachnie :)

7. Farmona, Peeling do ciała Tutti Frutti, wiśnia & porzeczka


Co mogę więcej o nim powiedzieć prócz tego, że pachnie cudownie? :)
Na pewno to, że jest w super cenie i podejrzewam, że jeszcze nie raz się na niego skuszę!


Podsumowując pudełko stwierdzam, że jestem usatysfakcjonowana :)
Tak jak pisałam wcześniej - najbardziej zadowolona jestem z kremu, sztyftu, kremu do stóp oraz z peelingu.
Natomiast reszta produktów również znajdzie u mnie swoje zastosowanie :)
Ciekawa jestem co Shiny przygotuje a nas na sierpień?!

Ah... Jeśli już o Shiny to chciałabym się Wam pochwalić, faktem że skusiłam się ostatnio na ExtraBoxa, który calutki składa się z 6 pełnowymiarowych produktów od Skin79!
No i powiedzcie mi, jak maniaczka owej firmy mogłaby się na takiego boxa nie skusić? :)
Wysyłka została ogłoszona na "około" 5 sierpnia a ja już tuptam z niecierpliwości!
Tak będzie prezentowało się pudełko:


Pudełeczka ShinyBox możecie zamawiać uruchamiając subskrypcję TUTAJ
Zakupić jednorazowo TUTAJ
Zakupić w formie pakietu na 3, 6 lub 12 miesięcy, tym samym dołączając do klubu VIP TUTAJ

Też miałyście tego boxa?
Buziaki :*

Komentarze

  1. Ciekawe pudełko, super rzecz!

    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe też mam tego extra boxa i śmiem twierdzić, że to najlepszy box na rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz się nie mogę doczekać tego pudełka! Cały box ze Skin79 to coś wspaniałego! :)

      Usuń
  3. Myślałam o nim ale nie skusilam się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak? Żałujesz, że nie zamówiłaś czy raczej nie miałabyś czego żałować? :)

      Usuń
  4. Pudełko tej edycji jest ok, ale wydaje mi się, że lipcowe beglossy było lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam BeGlossy ale nigdy nie zamawiałam ich pudełek :)

      Usuń
  5. Fajna zawartość, Shefoot ma w zapasie :) Zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do udziału w moim rozdaniu : http://interendo.blogspot.com/2015/07/wielkie-rozdanie-2407-2408-u.html . W sumie do rozdania 20 nagród + 1 specjalna :)

    -15x 50ml woda perfumowana AVON LITTLE BLACK DRESS EAU FRAICHE dla niej
    -3x 75ml woda toaletowa AVON BLACK SUEDE ESSENTIAL dla niego
    -2x 150ml AVON SOLUTIONS DD BODY CREAM z SPF 15

    + 1 Nagroda Specjalna :) Specjalna co oznacza, że co to jest dowie się tylko Zwyciężca tej Nagrody:) Jestem boxiarą więc podpowiem, że to specjalnie przygotowany przeze mnie box ;) - interendob(l)ox ;D jak to dumnie brzmi ;) - jedyny taki niepowtarzalny w sieci :D

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie ten sztyft:) Zapraszam na rozdanie :) http://madziakowo.blogspot.com/2015/07/rozdanie-wygraj-bronzer-i-pedzel-vita.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie z tego pudełka najbardziej podoba się krem Norel ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasta cukrowa bardzo mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będę ją testować bo również mnie zaintrygowała :)

      Usuń
  10. Fajne pudełko. Mam i jestem zadowolona z produktów. Wreszcie do Ciebie trafiłam :D Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także w końcu do Ciebie wpadłam i oczywiście zostaję na stałe :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty