PrettyBox - październik + WYNIKI ROZDANIA ShinyBox

Hej! 

Witam Was po długiej przerwie, która - jak wiecie - była spowodowana operacją oraz rekonwalescencją...
Ogólnie oko pooperacyjne ma się w miarę dobrze - ale niestety - moje drugie, zdrowe oczko zaczyna się psuć :( co za tym idzie - muszę wykonać szereg badań by wykluczyć to czy tamto i co najważniejsze - dojść do źródła tego dziadostwa i jak najszybciej je zwalczyć!
Na domiar złego okazało się, że nieszczęścia chodzą parami :p mój piesek miał dziś niepokojący kaszel więc czym prędzej pognałam z nim do weta gdzie okazało się, że bidulek ma zapalenie krtani :(
Ale no cóż... czasem tak w życiu bywa - trzeba przeboleć i iść do przodu!

Kończąc moje wywody chciałabym przejść do rzeczy i tym razem przedstawić Wam pierwszą, październikową edycję pudełka PrettyBox :)


Pudełeczko było niezwykle małe ( w porównaniu do innych boxów urodowych ) i lekkie.


W pudełeczku znalazło się 5 produktów + 2 próbki, karta informacyjna, ulotki z rabatem oraz własnoręcznie pisany liścik a w środku "latały" kolorowe bibułki.

Rozpiska:


1. Krem Kailas, Ajurwedyjski krem z Himalajskich ziół na problemy skórne, 8 g


"Wielkość" kremu bardzo mnie zdziwiła... swoim malutkim rozmiarem :)
Sam produkt ma dość specyficzny i mało przyjemny zapach.
Dam mu jednak szansę gdyż jak zapewne wiecie - mam od jakiegoś czasu problemy z trądzikiem - mam nadzieję, że choć trochę się sprawdzi ;)

2. Kula do kąpieli + Puder do mycia twarzy z glinką niebieską i bławatkiem, Mineralny Świat Kasi (handmade)


Znam bloga Mineralnej Kasi już od dawna a nigdy nie miałam okazji próbować jej specjałów :)
Szczególnie ciekawi mnie puder do mycia twarzy ;)
Blog Mineralnej Kasi  - TUTAJ -

3. Naturalny olejek pomarańczowy Optima Plus, 10 ml


Olejek ma bardzo przyjemny, pomarańczowy zapach - już zdążyłam go nawet wypróbować dodając kilka kropel do świecznika :) zapach roznosił się po całym pokoju... :)

4. Ancient Waves Soap, Enklare Narural Cosmetics 


Mydełko ma bardzo zachęcający skład!
Póki co będzie czekał na swoją kolej... a może kogoś nim obdaruję :)

5. Deo Feet, Monpler, peeling do stóp + krem do stóp ( próbki )


Jeszcze nigdy nie miałam styczności z tą firmą - chętnie wypróbuję choć co do kosmetyków do stóp nigdy nie jestem konsekwentna... tak samo mam z balsamami do ciała :p

Ulotki + rabat:


Podsumowując pudełko uważam, że nie należy do najlepszych jednak myślę, że należy dać szansę przemiłej Magdzie i Piotrkowi, którzy - jak widać - włożyli w to dużo serca a kolejne pudełko zapowiada się o wiele ciekawiej :)

Pudełka PrettyBox możecie zamawiać - TUTAJ - ( koszt pojedynczego pudełka to 45,00 zł )

A teraz moje kochane - tak jak obiecałam - WYNIKI ROZDANIA SHINYBOX! 

Od razu pragnę Wam nadmienić, że wybór był dla mnie meeega trudny... tak naprawdę chciałabym wyróżnić każdą z Was jednak mój budżet na to nie pozwala :(
Dziewczyny, którym się nie udało - za jakiś czas na blogu znów będą pojawiały się rozdania z atrakcyjnymi nagrodami więc nie poddawajcie się i bierzcie udział! 
Bądźcie aktywne na moim blogu czy fanpage'u a będzie Wam dane! :D
Ah... i jeszcze jedno...
Jeśli chodzi o nagrodę dodatkową to nie będzie jednej... a dwie!
Tak to jest gdy nie mogę się zdecydować :)
( Nie bójcie się, nie podzieliłam nagrody na pół a zrobiłam dwie różne! :p )

Nagrodę dodatkową Nr 1 zgarnia:


Nagrodę dodatkową Nr 2 zgarnia:


NAGRODĘ GŁÓWNĄ - sierpniowy ShinyBox - zgarnia:


GRATULACJE!!! :*** 
Proszę o wysłanie Waszych adresów do wysyłki na mojego fanpage ( w wiadomości prywatnej ) Uroda, Zakupy, Recenzje. lub na maila vanillaberry93@gmail.com :)

Chciałabym Wam wszystkim bardzo podziękować za wzięcie udziału w rozdaniu i zachęcam Was do dalszego śledzenia bloga - może następnym razem uda Wam się coś dorwać! :D
Bądźcie ze mną na bieżąco! :)

Ślę Wam buziaczki! 
Psst... może kolejny post będzie o moich wszystkich korektorach? Co o tym myślicie? :)
Miłego wieczoru :**

Komentarze

  1. Gratuluję zwyciężczyniom, a Tobie Pa Ti życzę dużo zdrowia! :* Wygnaj te wszystkie dziadostwa i trzymaj się :* :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :* staram się i mam nadzieję, że w końcu uda mi się to zwalczyć!

      Usuń
  2. Dużo zdrowia życzę. Dla pieska też. :)
    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wygranym ! :)
    Ciekawy box :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Box nie taki zły ^^ Gratulacje dla zwyciężczyń ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje. Nie za specialny ten box :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( ale mam nadzieje, ze nadrobią listopadowym boxem! :)

      Usuń
  6. Gratulacje dla zwycięzców :) Sama myślałam nad boxem, głównie dlatego, że od dawna ciekawią mnie kosmetyki Mineralnej Kasi, ale może kiedy indziej gdzieś je jeszcze trafie :)
    Dużo zdrówka dla Ciebie i psiaka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Kochana! Zdróweczka, będzie wszystko dobrze! U tak pozytywnej osoby nie może być inaczej :D :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Z boxu najbardziej podobają mi się diy od Kasi :)
    Gratuluję zwycięzcom, a przede wszystkim po raz kolejny życzę Ci dużo zdrowia, wszystkiego dobrego z oczami i dla pieska wszystko naj naj :*!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!
    Co do boksu zawartość niezła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem mogłaby być lepsza ale daje szansę listopadowej edycji! :)

      Usuń
  10. Gratulacje dla zwycięzców! :))

    Mój piesek też ostatnio coś niedomaga...ma okropne wyniki z badania krwi i za parę dni jedziemy z nim na rentgen wątroby :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedactwo! :( będę mocno trzymać za niego kciuki! <3

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. No szkoda ze się nie udało :( gratulacje wygranym! ;) a ty Pati trzymaj się mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...jak nie teraz to może następnym razem się uda?! :D buziaki! :**

      Usuń
  13. No szkoda ze się nie udało :( gratulacje wygranym! ;) a ty Pati trzymaj się mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  14. No w sumie mam mieszane uczucia, fajny box, ale żadnych produktów WOW. Nie wiem czy skompletowanie go samemu nie wyszłoby cenowo podobnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie odczucia... niestety :( w boxach typu Shiny czy Glossy niejednokrotnie można było znaleźć dużo pełnowartościowych produktów, które były na prawdę WOW - w tej samej cenie co Pretty... jednak ja daje im kolejną szansę :)

      Usuń
  15. Gratulacje zwyciężczynią :) Box mam nadzieję się rozchula a Tobie zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też myślę, że szansę trzeba dać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo zdrówka dla Ciebie i uroczego pieska!
    Bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję za tą niespodziankę, już napisałam maila :)
    Gratuluję także dziewczynom.
    Post o korektorach jak najbardziej na tak! Sama mam takiego w planach, ciekawe czy coś nam się powtórzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do pudełeczka to myślę, że jest bardzo ciekawe, zaskoczyły mnie kule od Kasi, mam dwie, pachną cudnie, aż szkoda mi je rozpuszczać w wodzie :) Poza tym uważam, że cena jest trochę zbyt wysoka w stosunku do zawartości, aczkolwiek trzeba przyznać, że kosmetyki są wyjątkowe :)

      Usuń
    2. Dziękujemy bardzo!:** ooo też jestem ciekawa czy coś się powtórzy! :D
      Też odnoszę wrażenie, że cena pudełka jest wygórowana... mam nadzieję, że zaskoczą nas listopadową edycją :)

      Usuń
    3. Bardzo Ci dziękuję za ekspresową wysyłkę, wygrana jest już u mnie :) Jeszcze raz zdrówka!

      Usuń
  18. Gratuluję zwyciężczynią :)
    A co do boxa, źle nie było, aczkolwiek ja się nie skusiłam tym razem, zawartość nie dla mnie :/ Ale wczoraj opłaciłam listopadowe pudełeczko :) Bo z samych podpowiedzi już wiem że będzie zwartość dla mnie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety również nie jestem zachwycona... a listopadowa edycja brzmi obiecująco! :)

      Usuń
  19. Hello Kitty wkliełaby Ci teraz taką chlipiącą ze szczęścia mordkę ;p Dziękujęęęę!

    OdpowiedzUsuń
  20. znalazłam Cię :D Ta Agata "noniezlexd" z insta :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty