"Kolorowe Boxowe Mikołajki z Hello Kitty" - ROZSTRZYGNIĘCIE :)

Hej!


Pamiętacie akcję "Kolorowe Boxowe Mikołajki z Hello Kitty", o której wspominałam TUTAJ?
Sprawczynią całego zamieszania była Patka z bloga Interendo :D
Moją boxową partnerką została Aga Ber de Ver (link prowadzi do jej internetowego sklepu z Japońskimi cudownościami <3)
Boxa otrzymałam przedwczoraj a dziś ujawniam jego zawartość :)
Jesteście ciekawi co było w środku?! :D

Wszystko przyszło zapakowane w przesłodkie, różowe pudełko <3 Zdjęcie zrobiłam z fleszem bo tylko w ten sposób możecie zobaczyć ten efekt trójwymiarowości, która jest po bokach pudełka :D 

Po otwarciu pudełka ukazały mi się urocze białe piórka z różowym confetti - cudnie! <3

...a gdy zobaczyłam to - pociekła mi ślinka :D

Zacznę od... słodyczy! :D

Meltykiss - czyli coś co jadłam pierwszy raz w życiu (tak jak każdą słodkość, która się tu znalazła ;p)
Okazało się, że ów czekoladki to przeeeepyszne nadzienie o smaku zielonej herbaty w mlecznej czekoladzie posypane kakao :) mogłabym je jeść i jeść! Pycha!


Drugim cudakiem są mini KitKaty również o smaku zielonej herbaty :D
Są troszkę bardziej mdłe w smaku ale nadal bardzo dobre (i tak najbardziej kocham Meltykiss :D)


Ciasteczka - to pierwsze "Fondane" też już zjadłam :D a było to calutkie zielone ciasteczko o smaku zielonej herbaty (pychota!) a ta słodzizna obok to czekoladowe ciasteczka-uśmiechnięte pandzie główki :D i też bardzo dobre :)


Przechodzimy do kosmetyków! :)

Olej do demakijażu Hada Labo - to coś o czym marzyłam już od dawna! *.*
Mam obsesję na punkcie oczyszczania twarzy więc takie produkty idą u mnie jak woda :D już nie mogę się doczekać kiedy go użyję!


Lotion z retinolem Hada Labo - kolejny produkt HL :) i bardzo się cieszę bo jeden lotion HL już mam i bardzo go lubię - ten będzie na zapas :D


Żel do twarzy z wyciągiem ze śluzu ślimaka SCHOOL99 - Ber wspomniała mi wcześniej, że będzie coś ze ślimaka co bardzo mnie ucieszyło :D owy żel przeznaczony jest między innymi do cery trądzikowej - czyli coś dla mnie!
Jestem mega ciekawa jak się u mnie sprawdzi :)


Żel do twarzy i ciała SPF 50+ Kanebo - kocham takie produkty bo o ochronę przeciwsłoneczną dbam przez cały rok a mój krem z filtrem Skin79 już powoli dobiega denka :)


Podróżny zestaw Shiseido Aqualabel - zawsze chciałam wypróbować coś z Shiseido *.*
Otrzymałam zestaw z serii wybielającej White Up, (łiiii :D) w którym znajdują się mini produkty: emulsja, pianka, olej do demakijażu i lotion.


Mini-krem A-TRUE Himalayan Black Tea - z tego co wyczytałam jest to krem głęboko nawilżający :)
Tej firmy również nie znam i jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się owy krem.


Kose - BABYISH (siedmiopak sheet mask'ów) - akurat cierpię na brak sheet'ów :D ciekawe czy będę miała po nich buzię jak bobas ze zdjęcia? :'D


Choosy - White Pearl - czyli (chyba) żelowa maseczka na usta :) bardzo ciekawy produkt - akurat moje usta są wiecznie spierzchnięte więc pokładam wielkie nadzieje, że owa maska choć trochę mi z tym pomoże :D


...po zobaczeniu tych oto obrazków na tyle opakowania lekko się zdezorientowałam xD
Żelowe "nasutniki"?! :'D


I ostatnia NIEkosmetyczna rzecz - przeurocze karteczki przylepne z pandami <3


A tak prezentuje się calutka zawartość pudełka:


Podsumowanie boxa:

Chciałabym z całeeeego serduszka podziękować Ber de Ver za tak wspaniałego "Mikołaja"! Ze wszystkich rzeczy jestem mega zadowolona i każdy produkt z osobna będę używać (i konsumować - co już zrobiłam :D) z wielką przyjemnością! <3
Wiem, że mój box jeszcze do Ciebie "idzie" :D a gdy już dojdzie to marzę by cokolwiek przypadło Ci do gustu bo jak już mówiłam - straaasznie się stresuję :D
Mam nadzieję, że w przyszłym roku również będę mogła uczestniczyć w podobnej akcji bo radość i adrenalina podczas otwierania paczek jest niesamowita :D

...to jeszcze nie wszystko :p
Mam tu dla Was jeszcze małą zapowiedź mojego drugiego Mikołaja, którego otrzymałam od... Interendo! :D
Gdy w kartonie ujrzałam nie jedno pudełko a dwa pomyślałam sobie "no nie xD!"
A gdy zajrzałam do boxa to aż łzy napłynęły mi do oczu :'D Taaaka radość!
Dziś nie zdradzę Wam zawartości "boxa od Minionków" a zrobię to w kolejnym poście, o!


Kochani, jak podoba Wam się Mikołajkowy box od Ber de Ver? 
Czekam na Wasze komentarze!
Miłego weekendu i udanych Mikołajek! :***

Komentarze

  1. Ale Cię rozpieszczają :) Nie znam kompletnie produktów, ale opakowanie, no i te różowe confetti, i białe piórka pięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ile cudownych azjatyckich kosmetyków! Zazdroszczę boxa <3
    ________________________________

    Zapraszam na azjatycko- naturalne rozdanie!
    http://sweetrecipee.blogspot.com/2015/12/pierwsze-azjatycko-naturalne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:) moja paczka też dotarła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie że się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super :D milego testowania wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uhuhu <3 A jednak grudzień to miesiąc pełen prezentów :) O mnie też internetowy mikołaj pomyślał :) Miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolejny mikołajkowy box ;-) ileż tam cudów widzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cuda, Ber de Ver się postarała! A te Kit Katy herbaciane chcę spróbować, no muszę po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj tez Meltykiss bo są nieziemskie! :D

      Usuń
  10. Ładny boxik. Ber de Ver też jest w tym kierunku uzdolniona.: D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie się czytało - z każdej literki wypływa radość i to o co chodzi w Świętach i prezentach. Dostałaś same cudowności te pierwsze słodycze Meltykiss brzmią szalenie dobrze :)
    Miłego testowania i używania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy! A to prawda - pisałam wszystko w euforii, w ktorej nadal jestem :D <3
      Meltykiss są pyyyszne!

      Usuń
  12. Superowy ;) Ber de Ver jak zwykle szalona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozazdrościłam Ci :D Widać, byłaś grzeczna, to Mikołaj nagrodził :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mieć Ber za partnerkę mikołajkową to jak wygrać w Totka :D chociaż ja jestem mega zadowolona z całej akcji i uważam, że była bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej jak ma się bzika na punkcie azjatyckich kosmetyków xD haha :D
      Chyba każda z nas jest zadowolona z akcji <3 mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie taka sama :)

      Usuń
    2. a Ber do jeszcze musi czekac dwa tygodnie na boxa... no wyobrazcie to sobie! sni mi sie po nocach!

      Usuń
  15. Wow! Extra rzeczy :) Miłego używania - Ber zaszalała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie tak Mikołaj nie rozpieszcza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może sama zostań Mikołajem i sprezentuj sobie coś superowego? >:)

      Usuń
    2. Może sama zostań Mikołajem i sprezentuj sobie coś superowego? >:)

      Usuń
  17. Ja przepraszam ze dopiero pisze!!! ale ja zajet wiecznie, nie spie.. paczki wysylam... pracuje, uzeram sie z potworami...
    Ciesze sie , ze Ci sie podoba!! mowilam juz ze pudlo musialo byc ciezkie i twarde... zeby dolecialo cale, ale tak mi ulzylo, ze sie podoba!
    czekam na Twojego boxa- u mnie wyladuje dokladnie pod choinka! jzu sie nei moge doczekac!

    a te nasutniki ;D tak.. mozna i tu i tam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty się kochana w ogóle nie stresuj ani nic! Podoba się i to jaaak! Jestem teraz mega ciekawa czy moja paka dojdzie do Ciebie cała i zdrowa i czy w ogóle Ci się spodoba xD!
      Haha tak właśnie myślałam, że to produkt "wielozadaniowy" hihihi :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty