Moja "ZIMOWA PACZKA" :)

Hej!

Chyba już wspominałam o akcji zorganizowanej przez Terri? :)
Mowa oczywiście o "Zimowej Paczce" - akcja podobna do tej, której organizatorką była Interendo ("Kolorowe Boxowe Mikołajki z Hello Kitty" - KLIK :) )

Moją boxową parą została hanusiam, czyli Ania z bloga ankanauczanka.blogspot.com
Paczuszkę otrzymałam jakoś pod koniec lutego :)

A co się w niej znalazło?



Pierwsze co zobaczyłam to... Merci :D
A jak wiecie - uwielbiam słodycze :)
Kolejnym miłym zaskoczeniem były pomadki z serii PupaCat - marzyłam o kociakowych paletkach :D



Otrzymałam dwie paletki PupaCat - wersję z czerwonymi błyszczykami i różowymi (choć jak dla mnie bardziej przypominają bezbarwne pomadki zamiast błyszczyków - akurat dobrze się składa bo za błyszczykami nie przepadam :)
Jasne kolorki w ogóle nie dają koloru na ustach, natomiast te najciemniejsze delikatnie barwią usta :)


W paczuszce znalazłam także perfumy z Oriflame Happydisiac - bardzo ładny, owocowy zapach!
Myślę, że idealnie sprawdzi się na wiosnę :)


Ania napisała w liściku, że podobają się jej moje kreski - ojeeej :D jest to dla mnie wspaniały komplement bo uważam, że jestem mega amatorką w rysowaniu kresek (ręce drgają mi jak nie wiem co ;p)
Dziękuję Ci bardzo kochana!
Owy eyeliner w pisaku Oriflame wydaje się być bardzo trwały - oczywiście zeswatchowałam go od razu na dłoni i ni cholery nie chciał się zmyć! A to dobrze wróży :D



Dostałam również próbki - Mary Kay (nigdy nie miałam niczego z tej firmy więc chętnie wypróbuję, tym bardziej, że zbiera dość pochlebne opinie :) i olejków do włosów Oriflame :)


Już nie wytrzymałam i zanim zaczęłam robić zdjęcia - jedna czekoladka "przypadkiem" zniknęła :D


I na koniec prześliczna karteczka z listem w środku :)

Paczuszka bardzo mi się spodobała i - nie ukrywam - bardzo poprawiła mi humor gdyż tego dnia w ogóle się jej nie spodziewałam :D
Ja swoją paczuszkę wysłałam na sam koniec miesiąca - mam nadzieję, że już dotarła całą i zdrowa :)

Chyba nie muszę Wam mówić, że uwielbiam takie boxiarskie akcje?! :D
I tak szczerze... przez te autorskie paczuszki od dziewczyn zrobiłam się na tyle rozpuszczona, że nie cieszy mnie żaden z "kupnych" boxów ;p więc dlatego powiedziałam... STOP! :D

A Wy, dziewczyny? Też brałyście udział w akcji Terri?
Co sądzicie o paczuszce?
Miłego wieczoru, buziaki! :***

PS Dziękuję Aniu za cudną paczuszkę :)

Komentarze

  1. Nie brałam udziału w akcji bo miałam urwanie głowy z sesją :(( Może wezmę udział w jakimś kolejnym paczkowym evencie bo fajnie to wszystko wygląda :D A box prezentuje się cudownie <3 Szczególnie te przeurocze błyszczyki kotki :P

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna paczka :) A koteczki jakie śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię pupacaty ;) I merci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo fajnie, pupcie wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. łaaaaaa mam depresję miałam wsadzic ci małego-pupaka do prezentu urodzinowego ;(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee taaam! Przestań! Co byś nie wsadziła wiem, że będzie cudowne <3

      Usuń
  6. Fajny pomysł na prezent :) Też bym nie wytrzymała i "przypadkiem" czekoladka by zniknęła :):D
    Obs:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka fajna paczuszka! Miałam chrapkę na tę akcję, ale z różnych powodów w końcu nie wzięłam udziału :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( może załapiesz się na następną akcje (a coś czuję, że to nie ostatnia blogerska akcja :D)?!

      Usuń
  8. Paczuszka fajna, a o akcji słyszałam, ostatecznie się nie zgłosiłam z braku czasu :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łee szkoda :( mam nadzieję, że w przyszłości będzie podobna akcja i weźmiesz w niej udział! :D

      Usuń
  9. Świetna paczka ! :) Świetna akcja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super przesyłka : ) tyle cudowności <3

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna paczka, ale najbardziej to bym się chyba cieszyła z Merci :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Design Pupa jest taki słodki. Zawsze muszę się bliżej tym pudełeczkom przyjrzeć:) <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest bardzo słodki! <3 ta nowsza kolekcja Dots też mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  13. Ale super paczuszka!
    Ja pewnie zjadłabym całe Merci przed zrobieniem zdjęć :D

    http://gorzela-makeup.blogspot.com/ zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna paczka ;) podobają mi się paletki z błyszczykami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same świetne produkty, pupa mega słodziak. Bardzo miło jest dostać taka Paczuche :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Merci bym zjadła od razu całe opakowanie xd Obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę same skarby <3 Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł z tymi paczkami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty