MAC Lipstick!

Hej!
Ostatnio wspominałam Wam o pomadce z firmy MAC, która bardzo mnie zaciekawiła.
Będąc przypadkiem w Galerii Katowickiej nie mogłam się powstrzymać przed odwiedzeniem firmowego sklepu MAC i wypróbowania tej wspaniałej pomadki :)
Tak jak myślałam - jest w 100 % warta swojej ceny! Ma przepiękny kolor ( Ruby Woo ) i pozostawia fantastyczne satynowe wykończenie na ustach.
Co w moim przypadku najważniejsze - nie wysusza ust jak większość długotrwałych pomadek czy tintów.
Jest bardzo mocno napigmentowana więc wystarczy nawet lekko musnąc nią usta aby uzyskać piękny kolor :)
Jej konsystencja zdecydowanie różni się od innych pomadek, ponieważ jest twardsza i dosyć "tępo" się aplikuje.
Ja osobiście delikatnie ją wklepuję.
Nie można oprzeć się również jej przepięknemu zapachowi... mmm :)
Największym jej plusem jest trwałość.
Potrafi utrzymać się na ustach nawet przez kilka godzin.            
To jest moje pierwsze doświadczenie z firmą MAC i teraz już wiem, że na pewno nie ostatnie :)
Mam już w planach zakup fluidu MAC Studio Fix!
Pozdrawiam i całuję!

MAC Cosmetics, Retro Matte Lipstick, kolor Ruby Woo, cena 86 zł

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty