Recenzja: Vichy Dermablend

Hej! 
Dzisiaj pokażę Wam działanie podkładu korygującego Vichy Dermablend. 
Jestem jego wierną fanką już od paru lat i dotychczas nic się nie zmieniło :)
Jest to podkład dość ciężki, ma bardzo mocne krycie - czyli jest w sam raz dla osób z cerą z problemami. 
Podczas nakładania bardzo szybko zastyga więc radzę go szybciutko wklepać (polecam także wcześniejsze użycie jakiegoś kremu do twarzy (ja używam kremu nawilżającego do cery tłustej z Barwy Siarkowej).
Nakładamy go niedużo żeby nie zrobić efektu maski.
Do nakładania Vichy używam specjalnego pędzelka do podkładu, który widać poniżej. (Możecie użyć także gąbeczki lub tradycyjnie wklepać palcami :)


Pędzelek do podkładu, DOUGLAS, cena ok 32 zł
      
                                      
Ja sama mam cerę tłustą, więc po zrobieniu makijażu używam pudru matującego (pokazywałam go w poprzednim poście).

Przechodzimy do rzeczy! :)
Oto moja cera przed nałożeniem fluidu

                     

I... puff! Po nałożeniu :)

                     

Jak widać Vichy rewelacyjnie kryje wszelkie niedoskonałości skóry.
Polecam go osobom, które mają podobny problem z cieniami, zaskórnikami i rozszerzonymi porami.
Niestety tak jak wspomniałam podkład jest bardzo ciężki więc raczej nie będzie się nadawał na lato ("na szczęście" do lata nam daleko :) jest za to idealny na tą porę, zarówno świetnie sprawdza się na imprezach ponieważ jest baaardzo trwały.
Kolejnym jego plusem jest wydajność, ponieważ mi starcza na około 3-4 miesiące.            
Mam nadzieję, że mój wpis Wam się podobał :)
Jeśli macie do mnie jakieś uwagi lub własne porady dotyczące podkładów - piszcie! 
Całuski!
Vichy Dermablend,  25 Nude, cena ok 80-100 zł








Komentarze

  1. Drugi wspi i jestem pod ogromnym wrazeniem myszko! :** bardzo dobrzs sie to czyta odrazu mnie to zaciekawilo! Swietne sa te zdjecia przed i po nalozeniu podkladu, bo mozna zauwazyc efekty i jego dzialanie :* czekam na wiecej, bo naprawde warto, wszystko jest swietnie zrobione i dopracowane i najlepsze ze wszystko jest pokazane na zdjeciach i jak podklad wyglada w opakowaniu i jak wyglada jego odcien na skorze! :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty