Recenzja: The ONE 5-w-1

Hej!
Dzisiaj krótki pościk o moich nowych kosmetycznych zdobyczach, czyli o dwóch pomadkach, które niedawno zagościły w mojej kosmetyczce.
Są to pomadki z serii The ONE 5-w-1 z Oriflame.

Od dawna miałam ochotę na odcień fuksji, w którym zakocham się od pierwszego wejrzenia i myślę, że trafiłam w dziesiątkę! :)
W tym kolorze czuję się wspaniale i podejrzewam, że przez długi czas będzie jedną z najważniejszych rzeczy, które noszę w swojej torebce!



Druga pomadka, w której się zakochałam jest również z kolekcji The One i jest w kolorze Maffashion's Rouge, czyli kolorze stworzonym przez blogerkę modową MAFFASHION :)



Oprócz obłednych kolorów ich dużym plusem jest to, że świetnie nawilżają moje wiecznie suche usta.
Ja jestem nimi zachwycona i podejrzewam, że przez dłuższy czas będą nieodłącznym elementem mojego codziennego makijażu.
Polecam je każdemu kto lubi mieć wyraźnie podkreślone i nawilżone usta :)
A Wam jakie kolory szminek, pomadek najbardziej przypadły do gustu na zimową porę?
Całuski

Oriflame, The ONE 5-w-1, od prawej
Maffashion's Rouge, od lewej Fuchsia Hype, cena 21,90 zł


Komentarze

  1. Swietnie myszko!! Ta pomadka w kolorze fuksji idealnie pasuje do Ciebie! Wygladasz wspaniale i jeszcze na tym zdjeciu te wlosy tak fajnie ulozone super <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję mysza! :** Włosy jakoś tak przypadkiem mi się ułożyły bo wcześniej miałam koka haha :D :** <3

      Usuń
  2. sory ale mojm zdaniem masz za waskie usta do kolorowych pomadek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Twoje zdanie :) a moje jest takie żebyś lepiej poszedł czytać słownik zamiast komentować :)

      Usuń
    2. Masz bardzo ładne pełne usta :-)

      Usuń
  3. Pati w obu kolorach wyglądasz super! Ja nie przepadam za mocnymi kolorami pomadek zaaa to mam ulubieńca - Kremową pomadke w kredce z Bell nr 02- cukierkowy róż :D ja zwłaszcza w okresie jesienno zimowym mam suche usta ale ta pomadka bardzo dobrze je nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Cukierkowy róż brzmi kusząco :D Jak odwiedzę w najbliższym czasie jakąś drogerie to poszukam :) ja niestety mam ciągle problem z suchymi ustami, czy to lato czy to zima.. :( od jakiegoś czasu używam carmex ale pomaga mi tylko na chwilę :( buziaki :*

      Usuń
  4. a dlugo sie utrzymuja? ja mam pomadke MAC Ruby Woo i jest nie do zdarcia! kolor przeboski, pasowalby Ci :):) marza mi sie inne kolory, ale cena jest zniechecajaca :( i nie masz waskich ust. ktos chyba waskich ust nie widzial

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety do najtrwalszych nie należą i muszę poprawiać się co jakiś czas :(
      Słyszałam o MAC'u dużo pozytywnych opinii i nie tylko o pomadkach więc chyba najwyższy czas wypróbować (o ile fundusze na to pozwolą:) dziękuję bardzo za miły komentarz i pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty