Konturowanie twarzy - Ideal Cover Make Up KOBO

Hej!
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moim własnym sposobem na konturowanie twarzy. Moja przygoda z tego typu makijażem zaczęła się dość niedawno. Dotychczas u mnie w kosmetyczce gościły fluid, korektor, tusz, czarna kredka i parę błyszczyków lub pomadek :)
Ostatnimi czasy zaczęłam oglądać na YouTube filmiki z różnymi technikami makijażowymi, przyglądałam się jak robią to makijażystki i jakich kosmetyków do tego używają.
Niestety nie zawsze stać mnie na tego typu kosmetyki, więc zaczęłam szukać jakiejś alternatywy.
Chodziłam po drogeriach w poszukiwaniu czegoś co sprawdzi się przy konturowaniu i natrafiłam na firmę KOBO.
Od razu rzuciły mi się w oczy podkłady Ideal Cover Make Up.



KOBO Professional, Ideal Cover Make Up, cena: 18 zł
Ich konsystencja wydawała mi się idealna. Zaintrygowała mnie również ich cena więc bez zastanawiania chwyciłam za odcień 401 Light Vanilla (najjaśniejszy) i 405 Suntanned (najciemniejszy).
Podkłady bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły!
Są mega kryjące i właśnie dlatego idealnie pełnią rolę konturowania.
Po wklepaniu ich za pomocą gąbeczki świetnie wtapiają się w skórę ale pamiętajmy, że tego typu makijaż nie nadaje się na dzień ponieważ w świetle dziennym możemy wyglądać bardzo sztucznie.
Jest to makijaż wieczorowy ale jeśli koniecznie chcemy wykonturować sobie twarz na dzień to musimy nakładać dużo mniej podkładów niż ja pokazałam Wam na zdjęciach.
Zaczynajmy! :)


Podkłady nałożyłam pędzelkiem do korektora z Oriflame. 
Oriflame, pędzelek do ust i korektora, cena ok. 12 zł

Następnie bardzo dokładnie wklepałam je gąbeczką do podkładu. 

Ponieważ mam tłustą (niestety :( ) cerę to na koniec makijażu użyłam matującego pudru w kompakcie z Essence. 

Essence, fixing compact powder, cena 12,99 zł

I oto efekt końcowy!
Mam nadzieję, że Wam pomogłam :)
Może Wy też możecie podzielić się ze mną swoimi trikami? Bardzo chętnie się od Was dowiem!
Zapraszam do czytania i komentowania!
Całuski 💋





Komentarze

  1. Zgadzam sie, ja rowniez uzywam produktow marki KOBO do konturowania twarzy i swietnie sie sprawdzaja! Bardzo dobrze Ci to wyszlo myszko jak na pierwszy raz naprawde! :* licze na wiecej, bo naprawde dobrze sie to czyta! Fajnie, ze sa zdjecia i mozna zobaczyc wszystko krok po kroku:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pati bardzo dobrze Ci wyszło przede wszystkim wygląda to naturalnie. Ja podobnie jak Ty ogladam duuużo yt i szukam tańszych zamienników kolorówki :D i uczę się makijażu :) z przyjemnością bd na bieżąco z Twoim blogiem i czekam na kolejne wpisy! Ściskam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Dzięki takim komentarzom mam motywację do tego żeby pisać :) :*

      Usuń
  3. wlosy ladne, a co Ci sie stalo w oko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oko jest po wielu operacjach i dużo by tu opowiadać..

      Usuń
  4. :(:( ech... zycze zdrowka! sama mam -9,0 na jedno i drugie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :( to dziękuję i również życzę dużo zdrówka!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty