#1 JOYbox Grudzień

Hej!
Wreszcie doczekałam się swojego Joyboxa i tak jak Wam wcześniej obiecałam - recenzuję!



Pomimo tego, iż wiedziałam co będzie w środku (co jest dużym plusem bo nie zamawiamy niczego w ciemno :) to i tak jestem miło zaskoczona większością produktów.
Zamawiając pudełeczko możemy sobie wybrać 3 dowolne produkty z każdej kategorii a pozostałych 6 produktów jest już skompletowane wcześniej.



Cieszę się również z samego pudełka, które jest bardzo ładne i solidne - na pewno się na coś przyda! :)
Wspominałam Wam jakiś czas temu, że jest to moja pierwsza przygoda z kosmetykowym boxem i na tą chwilę już wiem, że nie ostatnia!
Odbiegając lekko od tematu - bardzo zaciekawiło mnie również koreańskie pudełko Memebox, które (o dziwo!) jest również wysyłane do Polski! :D
Takie pudełeczko kosztuje 23$ + przesyłka (około 6 $).
Może wydawać się dużo ale porównując je do Smashbox czy Shinybox to różnica w ilości i jakości produktów jest naprawdę ogromna!
Dużo osób mówi, że nasze pudełka mogłyby się uczyć od Memebox.
Jeśli macie ochotę trochę o tym poszperać to tutaj macie link :)
Przechodzimy do rzeczy!
Joybox kosztował mnie 49 zł (przesyłka gratis) więc w porównaniu do zawartości pudełka jest to naprawdę niewiele :)
Na początek opiszę produkty skompletowane przez Joyboxa:

1. Żel pod prysznic Original Source Coconut 250 ml.
Co tu dużo mówić. Każdy zna i uwielbia :)
I ten piękny kokosowy zapach... mmm!


2. Vaseline original 50 ml.
Z pewnością również każdy zna.
Jak dla mnie fajna, przydatna rzecz, która przyda się szczególnie na zimową porę i na stałe zagości w mojej torebce :)



3. Pasta do zębów Signal White Now 50 ml.
Pasta do zębów nie jest szczytem moich marzeń ale zobaczymy - może faktycznie super wybiela :)



4. Luksusowy krem-serum do rąk Eveline 30 ml.
"Innowacyjna formuła luksusowego kremu+ serum do rąk i paznokci zwalcza siedem najważniejszych problemów skóry dłoni i paznokci. Błyskawicznie przynosi ulgę nawet najbardziej suchej skórze, a ciepły aromat wanilii zapewnia skórze chwile odprężenia i relaksu. Już od pierwszego zastosowania dłonie stają się aksamitnie gładkie i długotrwale nawilżone. Rich Nourishing Complex kompleksowo regeneruje i intensywnie odżywia skórę dłoni, przywracając im piękny i atrakcyjny wygląd na cały dzień. Olejek arganowy doskonale odżywia i regeneruje, kwas hialuronowy nawilża, olejek z kiełków pszenicy przeciwdziała procesom starzenia, wyciąg z lukrecji redukuje przebarwienia i wyrównuje koloryt skóry, naturalna betaina nadaje uczucie jedwabistej gładkości, d - pantenol i allantoina łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia."
Ma przede wszystkim przepiękny waniliowy zapach i świetnie nawilża dłonie.
Nie wiem szczerze mówiąc jak wielkościowo wyglądają drogeryjne wersje tego kremu ale ten idealnie nadaje się do torebki!
Po prostu duży + ode mnie :)



5. Bell Lip Tint 5,5 g/r.
Gdyż mam mnóstwo tego typu tintów - niczym szczególnym mnie nie zaskoczył.
Kolor owszem fajny ale już mam niemalże identyczny z Maybelline :)



6. Bielenda Professional Formula, oczyszczająca maseczka wygłądzająca do cery mieszanej, tłustej, trądzikowej i wrażliwej.
Tutaj z pewnością trafili, ponieważ maseczka była wybierana losowo spośród trzech różnych rodzajów.
Ta na pewno mi się przyda! :)

Oto produkty, które wybrałam sama:

7. Balmi Lip Balm strawberry 7 g.
Z Balmi chyba cieszę się najbardziej bo już od dawna chciałam je kupić a normalnie zapłaciłabym co najmniej 20 zł :)
Ma przyjemny zapach i dosyć fajnie nawilża usta.
Najbardziej jednak podoba mi się designerskie opakowanie w postaci kostki :D
Sama pomadka ma kształt stożka przez co wygodnie się aplikuje.
Balmi posiada również zawieszke, dzięki której można przyczepić je do telefonu ale dla mnie to dość mało praktyczne.





8. Tusz do rzęs IsaDora Build Up Masakra Extra Volume 3 ml.
"Ta maskara nada rzęsom niezwykłą objętość. Szybkoschnąca, aksamitna konsystencja ułatwia nanoszenie wielowarstwowe. Naturalny efekt zapewni jednorazowa aplikacja. Aby nadać rzęsom superobjętość należy czynność powtórzyć.
  • Efekt: zwiększający objętość"
Tutaj mamy miniaturkę tuszu IsaDora :)




Tu macie efekt z jedną warstwą.
Faktycznie ładnie pogrubił rzęsy :)


A tu efekt z dwiema warstwami.
Myślę, że jedna spokojnie wystarczy bo tutaj efekt - jak dla mnie - zbyt sztuczny.

9. Baza pod podkład Smashbox Photo Finish Foundation Primer, Pore Minimizing 7 ml.
Znowu miniaturka, tym razem beztłuszczowej bazy pod podkład Smashbox.
Oto co obiecuje nam producent:
"Innowacyjna wielozadaniowa baza z kultowej linii Photo Finish firmy Smashbox tworzy perfekcyjną kanwę do nakładania makijażu przy jednoczesnym zmniejszeniu porów i redukcji efektu błyszczenia. Ta niewysychająca formuła pochłania nadmiar serum przez cały dzień, pozostawiając skórę nieskazitelnie gładką i matową."
Również miniaturka :)



No make up :P


 Na tę stronę nałożyłam samą bazę.


A po tej stronie baza + podkład.
Jak dla mnie efekt jest świetny!
Moje pory są widocznie zmniejszone a twarz przymatowiona.
Sama baza ma dość ciekawą i niezwykle pudrową konsystencję.
Baza jest koloru cielistego, jednak na twarzy jest transparentna.
Ciekawa jestem tylko jak sprawdzi się przez cały dzień!

...i to by było na tyle :)
Reasumując - jestem bardzo zadowolona z produktów Joyboxa i na pewno zamówię kolejną edycję!
Jeśli również macie ochotę na Joyboxa to możecie go zamówić na stronie joy.pl/joybox
Nie wiem czy edycja grudniowa jest jeszcze dostępna ale wiem za to, że następna będzie dopiero w lutym.
Pozostaje więc tylko czekać :)
Już jestem ciekawa co przugotują w kolejnym pudełeczku!
Całuję Was i życzę udanego weekendu! :*







Komentarze

  1. Kocham żele tej firmy <3
    http://dosiaczeqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzisiaj przetestowalam :) ma przepiękny zapach <3

      Usuń
  2. świetny podkład, chyba muszę wypróbować :)
    super post i zapraszam do siebie http://sowaluuus.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A podkład, którego używam to Vichy Dermablend :) (jest już o nim post na blogu)

      Usuń
  3. Baza pod poklad <3 chce ja! Buziak myszko swietny wpis jak zawsze :* wszystkie kosmetyki widzialam na zywo i polecam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad kosmetykami na zdjeciach, wydają się być dobre! ;) świetny wpis

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam! Są świetnie :) Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  5. Obiecałam sobie, że koniec z zakupami, ale tak mnie skusiłaś...
    http://pani-lecter.blogspot.com/
    http://be-for-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za każdym razem obiecuję sobie, że na jakiś czas koniec z kosmetykami ale jednak jest to silniejsze ode mnie :D dziękuję za komentarz :)

      Usuń
    2. Ooo to nie jestem sama :D hehe

      Usuń
  6. Świetna zawartość pudełeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie długie rzęsy! Chyba muszę kupić pudełeczko, przyda się.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam pudełeczko! Normalnie nie widać, że mam długie rzęsy, taki efekt uzyskałam właśnie dzięki tej maskarze! :)

      Usuń
  8. Świetne rzeczy ;). Zazdroszczę Ci rzęs ;)
    Może Wspólna obserwacja? Zacznij napisz a na pewno się odwdzięczę. Jeżeli możesz kliknij w link w moim ostatnim poście ;)
    Jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super rzeczy;)

    obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie, abym mogła się odwidzięczyć ♥Mój blog♥ buziak kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo ale rzęsy :) piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wooow ale super produkty :)
    wypaśny ten box :)
    http://natalia-testuje.blogspot.com
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tym balsamie do ust, podobny do eos :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chyba Sephora ma w ofercie takie pomadki :) a Balmi polecam!

      Usuń
  13. Cena w porównaniu do ilości i jakości kosmetyków jest na prawdę korzystna!
    No i masz rację, pudełko wygląda na solidne i na pewno się przyda. :)
    Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używałam jeszcze tych kosmetyków
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne rzeczy :)

    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tusz daje zniewalający efekt! :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekty są naprawdę piorunujące ! Pozdrawiam, http://ciasteczkowa-w-kuchni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zainteresowała mnie ta baza ze Smashbox, trzeba będzie przetestować :D

    www.trojanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę super! Jak skończy mi się miniaturka to będę musiała kupić! :) Bardzo fajnie matuje przez wiele godzin :)

      Usuń
  19. Lubie posty z tej serii! Najbardziej z twojej listy spodobała mi się ta pomadka Balmi, ale jeszcze nigdziej jej nie widziałam :/.

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sklepach tez nigdzie nie widziałam :( za to na internecie można zamówić :)

      Usuń
  20. chyba sobie zamówię to pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze będzie :( jak nie to w lutym będzie nowa edycja :)

      Usuń
  21. bazę smashboxa też bym brała : ) a balmi jakby co jest juz w super pharm : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz jestem aż tak zadowolona z bazy! :)
      I dzięki za info :)

      Usuń
  22. Tusz rewelacyjnie zaznaczył rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba go zakupię jak skończy się miniaturka! Z tego co widziałam to nie jest strasznie drogi bo kosztuje jakoś 60 zł! :)

      Usuń
  23. Rowniez chyba zamowie sobie to pudelko.
    Obserwuje :)

    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze zostało im trochę pudełeczek :) Dziękuję!

      Usuń
  24. ale masz genialnie dlugie rzesy!
    super! Zapraszam do wspolnej obserwacji :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba ale akurat mam już bardzo podobny :( chyba jestem szminkoholiczką :)

      Usuń
  26. Twoje rzęsy? Są świetnie zadbane! Ja mam obsesję na punkcie tuszu do rzęs.

    http://www.by-mickey.blogspot.com/2015/01/pomagaj-bo-warto.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje :) jeszcze nigdy nie doklejałam.
      Chętnie do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  27. Tusz do rzęs wydaje się być rewelacyjny, chyba się na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń
  28. Już gdzieś je widziałam :) fajne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post i świetne produkty :) A tusz do rzęs genialny!

    Arleta! Klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Great Post Dear! I am following you and following back if you like my blog :))) Kisses...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pati troszkę daleko od posta ale komentuje ponieważ zawartość pudełka w cenie tylko 49zł! jest zadowalająca! Gdy pojawi si ę kolejna edycja zamawiam bez wątpienia :D Tusz bardzo mi się podoba już z pierwszą warstwą robi wrażenie, Balmi-muszę mieć balsam do ust a ten posiada dobrą opinie ponadto opakowanie jest słodkie :D reszta produktów naprawde też ok! Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że następna edycja będzie równie ciekawa jak ta :) a kosmetyki naprawdę zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie! Buźka :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty