Konkurs #1


Hej! Mam przyjemność ogłosić Wam pierwszy zorganizowany przeze mnie konkurs na blogu! :)
Do wygrania zestaw kosmetyków Ziaja + cień do powiek Bell.

Tonik oczyszczający Liście Manuka Ziaja

Głęboko oczyszczająca pasta Liście Manuka Ziaja

Oliwkowa maska do cery normalnej, suchej i wrażliwej Ziaja

Oliwkowa maska do cery tłustej i mieszanej Ziaja

Podwójny cień do powiek Bell


Oto trzy proste zasady wzięcia udziału w konkursie:
1. Polub mnie na Facebooku (TUTAJ macie link :)
2. Napisz w komentarzu swoją odpowiedź na pytanie konkursowe pod zdjęciem na Facebooku
3. Udostępnij zdjęcie konkursowe na swoim profilu na Facebooku

Pytanie konkursowe brzmi następująco:

W jaki sposób dbasz o swoją cerę (napisz jakiej cery jesteś posiadaczką) na codzień i jakich kosmetyków zwykle do tego używasz? 

Zwycięzcę konkursu wybieram na podstawie najciekawszej według mnie odpowiedzi :)
Konkurs trwa od 23.01 do 18.02 i wyniki ogłoszę tuż po zakończeniu konkursu.

A tutaj macie regulamin konkursu:

- Organizatorem konkursu jestem ja (girlingingerhair.blogspot.com)
- Konkurs trwa od 23.01 do 18.02 
- Każdy może brać udział w konkursie
- Zwycięzcę konkursu osobiście wybieram na podstawie najciekawszej według mnie odpowiedzi
- Aby wziąć udział w konkursie wystarczy polubić mnie na Facebooku, napisać odpowiedź w komentarzu pod zdjęciem konkursowym i udostępnić to zdjęcie na swojej osi czasu na Facebooku
- Koszty przesyłki pokrywam ja
- Nie ponoszę odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia wynikające z transportu paczki
- Zwycięzca konkursu zostanie ogłoszony tuż po rozstrzygnięciu wyników na Facebooku
- Zwycięzca ma obowiązek w ciągu 3 dni podać mi w wiadomości prywatnej swoje dane do wysyłki
- Po­przez wzięcie udziału w kon­kursie, uczestnik wy­raża zgodę na prze­twa­rzanie jego da­nych oso­bo­wych na po­trzeby konkursu

Życzę Wam powodzenia!
Buziaki! :*

Komentarze

  1. jedynie maska z zielonej oliwki byłaby dla mnie dobra... o reszcie nie słyszałam dobrych recenzji
    ale powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik jest dla mnie rewelacyjny a pastę właśnie testuję :) zależy kto jaką ma cerę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Witam ;) cere mam sucha i wrazliwa. Uzywam kosmetykow : tonik : nivea , krem na dzien i na noc : ziajka , demakijaz : loreal <3 ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LBA! :)
    http://kajutaslifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia biorącym udział, fajny konkurs :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ciemną karnację oraz wrażliwą i tłustą cerę. Do jej pielęgnacji używam toniku oraz pianki oczyszczającej z firmy Clean&Clear oraz żelu z Garniera.

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki z Ziaji :)
    Dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej!
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z takim konkursem! :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam rzeczy z ziaji ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne i niedrogie - czego chcieć więcej :P
      Chętnie zajrzę :)

      Usuń
  9. jesteś zwyciężczynią konkursu u mnie na blogu!
    proszę o kontakt na moim meailu gitaramaja123@gmail.com

    gratuluję <3
    http://gitara-maja.blogspot.com/2015/01/wyjazd-i-wyniki-konkursu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Właśnie wysłałam wiadomość na Twojego maila :)

      Usuń
  10. Hej paati zapraszam dodowiedzienia mojego blogu niebiesiutka.blogspot.com
    I do.polubienia na fb wyłączy wpisać niebiesiutka

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie pachnie krem liść zielonej oliwki :) Powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie ! Pozdrawiam,http://ciasteczkowa-w-kuchni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. super konkurs. :) powodzenia wszystkim !


    http://szalonyswiatalexy.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  13. Tonik jest genialny, powodzenia kochane!! :-))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam jasną karnację skóry twarzy. Rano po umyciu twarzy żelem do mojej cery (ALACLARIN) używam toniku (zawsze inny) smaruję kremem z ziaji, no a potem kosmetyki. Wieczorem znowu tonik i krem na noc. Następnie maseczka albo peeling (różnych firm) (maseczki czasami robie sama domowe). Strona została polajkowana.
    Mój e-mail wrazie czego to monika.gabrych@poczta. onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty