Jesienna WISHLISTA 2015

Hej!

Kochani, dokładnie wczoraj na moim facebookowym fanpage'u Uroda, Zakupy, Recenzje. wybiło 300 polubień za co ogromnie Wam dziękuję!
Śmiem również pochwalić się, że łączna liczba wyświetleń bloga wynosi 17 932 co jest dla mnie ogromnym, pozytywnym zaskoczeniem!
Wasze zainteresowanie moim skromnym blogiem niesamowicie motywuje mnie oraz napędza do dalszego działania! :)
Dzięki Wam czuję, że to co robię ma jakiś sens... bardzo się cieszę, że macie ochotę czytać oraz komentować moje "wypociny" :P

Dziś, moi Kochani chciałabym przedstawić moją "skromną" wishlistę :D
Na blogu nie było jeszcze tego typu wpisu i mam nadzieję, że Wam się spodoba - a może nawet kogoś zainspiruje? (A potem będziecie mówić, że Was namawiam do zakupów i oskarżycie mnie o bankructwo! :( - hihihi taki żarcik :'D)

Jak wiecie Boże Narodzenie zbliża się do nas coraz to większymi krokami ( jeszcze wcześniej są mikołajki, no a w lutym walentynki a zaraz po nich moje urodziny hihi :) więc śmiem twierdzić, że taka lista jest jak najbardziej na miejscu ( zawsze znajdzie się wymówka :P )

EDIT: To co zakreślone na czerwono - już nabyte :D 

Przechodzimy zatem do WISHLISTY :)

Na pierwszy ogień idą kosmetyki do makijażu oczu:

1. Paletka cieni Too Faced Chocolate Bar ( 179,00 zł )

Źródło: www.sephora.pl

Ta paletka marzy mi się od bardzo dawna...
Ma mnóstwo pozytywnych opinii, wygląda przesmakowicie oraz posiada przepiękne kolory cieni :)
...ponoć ma w składzie sproszkowane kakao przez co ma nieziemsko czekoladowy zapach :P

2. Paletka cieni Makeup Revolution I Heart Chocolate ( 39,00 zł )


Źródło: www.google.pl

Paletka MUR została ewidentnie odwzorowana na czekoladce Too Faced - posiadam już dwie "siostry" owej paletki, które sprawują się nienagannie więc zapragnęłam mieć je wszystkie :D

3. Paletka cieni Makeup Revolution Girls On Film ( 39,00 zł )


Źródło: www.google.pl

Również kusi mnie od dawna :)
Czyż te kolory nie są piękne?

4. Tusz do rzęs Too Faced Better Than Sex ( 95,00 zł )


Źródło: www.sephora.pl

Nazwa maskary jest dość intrygująca :D
Z tego co się naczytałam wnioskuję, że owa masakra czyni na rzęsach cuda...

5. Skin79 Eco Liquid Eyeliner ( 49,00 zł )

Źródło: www.skin79-sklep.pl

Zwykle - w moim przypadku - eyelinery dość szybko zasychały przez co nie nadawały się już do użycia...
Firma Skin79 nigdy mnie nie zawiodła więc jestem niesamowicie ciekawa jak owy eyeliner by się sprawdził :)

Teraz kolej na usta!

6. Pomadka i konturówka MAC, Whirl ( pomadka 86,00 zł, konturówka 68,00 zł )

Źródło: www.google.pl

W tym kolorze zakochana jestem już od dawna...
Pewnie kojarzycie ją jako słynną pomadkę Kylie Jenner :D
Nie jestem pewna czy ów kolor dostępny jest już w Polsce niemniej jednak gdy tylko się pojawi - rzucę się na nie jak na świeże bułeczki! :D

7. Pomadka Inglot Matte - Black Swan 435 ( 30,00 zł )

Źródło: www.inglot.pl

Kusi mnie ta nowa kolekcja, oj kusi :P
Wiecie, że jestem szminkomaniaczką ;)

8. Pomadka Inglot Matte - Black Swan 437 ( 30,00 zł )


Źródło: www.inglot.pl

Zawsze chciałam mieć czarną, matową szminkę :)

9. Pomadka Inglot Matte 405 ( 30,00 zł )

Źródło: www.inglot.pl

Ten brąz jest taki piękny... :)

Teraz makijaż twarzy!

10. Podkład Bourjois Healthy Mix, 51 Light Vanilla ( 30,00 - 60,00 zł )

Źródło: www.google.pl 

Jest to chyba jeden z najpopularniejszych podkładów w blogosferze a ja go jeszcze nie mam! Jak to?!

11. Bronzer The Balm Bahama Mama ( +- 65,00 zł )


Źródło: www.google.pl 

Czyli jeden z najbardziej znanych i wychwalanych bronzerów :)
Z The Balm posiadam rozświetlacz Mary Lou Manizer i śmiem twierdzić, że jest wspaniały <3
Jestem bardzo ciekawa jak sprawdziłby się u mnie bronzer :)

12. Bronzer Bourjois ( 30,00 - 60,00 zł )

Źródło: www.google.pl 

Czy mam obsesję na punkcie czekolady?
Nie... :P

13. Cushion Skin79 Gold ( 79,00 zł )

Źródło: www.skin79-sklep.pl

Nigdy w życiu nie miałam żadnego cushiona więc nie ma opcji żebym nie sprawiła sobie chociaż jednego z tych trzech! :D

14. Cushion Skin79 Hot Pink ( 79,00 zł )

Źródło: www.skin79-sklep.pl 

15. Cushion Skin79 Hyaluronic ( 79,00 zł )

Źródło: www.skin79-sklep.pl 

16. Puder Skin79 Oriental ( 99,00 zł )

Źródło: www.skin79-sklep.pl 

Już samo eleganckie, złote opakowanie kusi...

17. Puder Ben Nye Cameo ( +- 130,00 zł )


Źródło: www.google.pl 

Tego cudaka już wprawdzie mam w wersji mini ( odsypka z eBay'a :) i bardzo bardzo się polubiliśmy, do tego stopnia, że pragnę wersji pełnowymiarowej!

18. Puder Ben Nye Neutral Set (+- 130,00 zł )


Źródło: www.google.pl 

Transparentną wersją pudru Ben Nye również bym nie pogardziła :)

19. Korektor Collection Lasting Perfection ( +- 30,00 zł na Allegro )

Źródło: www.google.pl 

Korektory to coś co idzie u mnie jak woda :P
Pewnie wiecie, że od zawsze zmagam się z moimi przeokropnymi cieniami pod oczami a o tym korektorze nasłuchałam się już wiele dobrego :)

No to teraz... pielęgnacja! :)

20. Krem z 75% filtratem śluzu ślimaka ( 149,00 zł )


Źródło: www.skin79-sklep.pl 

Cała seria ślimakowa?
A czemu by nie?! :D

21. Toner ślimakowy Skin79 ( 99,00 zł )

Źródło: skin79-sklep.pl

22. Emulsja ślimakowa Skin79 ( 99,00 zł )

Źródło: www.skin79-sklep.pl 

23. Serum ślimakowe Skin79 ( 129,00 zł )

Źródło: www.skin79-sklep.pl 

24. Krem wodny It's Skin Power 10 Formula VC Effector ( 69,00 zł )

Źródło: beautikon.com

To chyba jeden z najbardziej znanych kremów wodnych It's Skin :)
Mam na niego chrapkę :P

25. Krem pod oczy Bobbi Brown Extra Eye Repair ( 200,00 - 300,00 zł )

Źródło: www.bobbibrown.pl

Taki natłuszczacz baaardzo by się przydał pod moje oczęta ;(
Cena niestety przeraża jednak czytałam, że ów krem jest wart każdej złotówki :)

Akcesoria :)

26. Zestaw pędzli Delfa ( 69,00 zł )

Źródło: www.ekobieca.pl

Ogromna ilość pędzli za stosunkowo niską cenę i do tego - według wielu opinii - świetna jakość :)
Czego chcieć więcej?

Na tym kończymy moją listę życzeń!
Kurczę... troszkę tego jest :)

Jeśli uda mi się zdobyć któreś z powyższych dóbr, będę Was oczywiście informować na bieżąco! ( Mam cichą nadzieję, że kiedyś uda mi się zebrać je wszystkie :D )

Może Wy, dziewczyny miałyście któreś z wyżej wymienionych kosmetyków?
Jestem ciekawa Waszych opinii :)
Koniecznie dajcie znać w komentarzu! 



Na koniec chciałabym zachęcić Was do udziału w akcji Jutro Będzie Futro gdzie można wesprzeć produkcję filmu, który ma na celu uświadomić ludzi jak naprawdę działa przemysł futrzarski.
Premiera filmu ma mieć miejsce już na początku listopada bieżącego roku :)

Ślę Wam buziaki! Miłego tygodnia :***

Komentarze

  1. Ojej, długa ta Twoja Wishlista :P Zastanawiam się na ślimakową serią ze Skin79, jednak na razie portfel chudy, więc pozostaje czekać na lepszy okres :D A krem wodny z It's skin stosowałam i mogę polecić ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D wiem, strasznie długa a mój portfel również chudy... ale co tam, cuda się zdarzają - może kiedyś będę posiadaczką tego wszystkiego :D <3

      Usuń
  2. Hehehe zdecydiwana większość pokrywa sięzzz moja chciej lista xD z skina ślimaka mam juz prawie całego oprócz kremu i najlepsza jest moim zdaniem ampulka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :D oj to dobrze wiedzieć na przyszłość w co inwestować :D

      Usuń
    2. Byłam niedobra i nominowałam Cię do Liebster award ;D szczegóły u mnie ;p

      Usuń
  3. Myślę, że warto uprzedzić twojego przyszłego męża o twojej liscie życzeń :D

    BirthofFashion883.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedny mógłby się załamać :'D ale przed świętami na pewno mu ją przedstawię! :D

      Usuń
  4. Nie pogardziłabym tymi czekoladkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dobroci i dużo mojego ulubionego Skin79 - bardzo ciekawią mnie ich kremy wodne. Na paletkę Too Faced również mam chrapkę tylko trochę wstrzymuje mnie ta cena. Którą czekoladkę MUR polecasz? Może zacznę od "podóbki" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taaak, same dobroci :D <3
      Jeśli chodzi o czekoladowe paletki MUR to ja zaczynałam od Naked By Chocolate (jest o niej post na blogu:) i uważam, że ma najbardziej uniwersalne kolory cieni spośród wszystkich paletek i wydaje mi się, że powinny pasować do większości typów urody :)

      Usuń
  6. O rany, ta pomadka z numerkiem 435 jest przecudna, chciałabym mieć dla niej wargi, które warto podkreślać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, jest boska! *.*
      A jeśli chodzi o wargi to również nie pogardziłabym gdyby moje były wydatniejsze :P

      Usuń
  7. Dłuuuga ta Twoja wishlista :) Zaintrygował mnie tusz do rzęs. Jeżeli jest rzeczywiście taki jak sugeruje nazwa to też go chcę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano długa! :D kiedyś go sobie sprawię i mam nadzieje, ze będzie dokładnie taki jak mówią... hihi :D

      Usuń
  8. Produkt od It's skin nie zrobił na mnie wrażenia.:( Myślę nad cushionami, ale jak sobie obliczę cenę za gram produktu to mnie trochę skręca. Takie znaczenie zawodowe można powiedzieć.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam, że są podzielone opinie na jego temat niemniej jednak mam nadzieję, że u mnie by się sprawdził :D

      Usuń
  9. Korektor polecam, dla mnie najlepszy jaki miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Jak dobrze to słyszeć! Tym bardziej, że nie jest wcale taki drogi :)

      Usuń
  10. Toner i serum ślimakowe mam i jestem właśnie trakcie używania. Podobają mi się wszystkie paletki, które pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to daj znać jak się sprawują! :) bardzo polubiłam się ze ślimakowym bb więc mam nadzieję, że tak samo byłoby z resztą ślimaczków :p

      Usuń
  11. chciałabym też parę rzeczy z tej listy :) serum wodne z it's skin, czekoladowe paletki i ślimaczkowa seria :)
    wypróbowałam już Pink BB Cushion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak sprawdza Ci się Cushionik? :)

      Usuń
    2. Bardzo wygodny :) Polecam, trochę o tym pisałam tu: http://lovedots-lifestyle.blogspot.com/2015/09/promocja-w-skin79.html :)

      Usuń
  12. No tak... czasem się zdarza napalić na coś co potem leży i "kwitnie" :P
    Jak sprawuje się Bahama Mama?

    OdpowiedzUsuń
  13. ha przyznam ze chcesz zupełnie to co ja :)
    moze Cie ktos obdaruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! :D Życzę nam w takim razie żeby ktoś nas tym wszystkim obdarował :D

      Usuń
  14. Czy Ty wiesz, że przez Ciebie kupiłam wczoraj tę paletkę w sepohorze xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha uwielbiam nas! :'D będziemy mieszkać pod mostem <3

      Usuń
  15. Też marzę o too faced :) chyba się skuszę na czekoladową paletkę albo tą naturalną :)

    pozdrawiam
    www.likeaphoenix.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie niedawno się skusiłam i jest to moja pierwsza rzecz z listy! :') a sama paletka jest piękna i cudnie pachnie! :)

      Usuń
  16. Te czekolady wyglądają obłędnie! Ciekawią mnie też wszystkie Skin79, niestety niczego z Twojej listy nie miałam...
    Znam akcję Jutro będzie futro, popieram cała sobą i nawet mam już połowę posta na ten temat :) Akcja jest bardzo mi bliska, dlatego chciałabym o niej napisać oddzielnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladki są cudne! Już jedną mam... nie wytrzymałam :D promocja w Sephorze wygrała :'D
      Cieszę się, że popierasz tę akcję <3 z wielką przyjemnością przeczytam Twój wpis na ten temat! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty