ShinyBox: Beauty & The Box vs BeGlossy: The Beautiful One - Wrzesień 2015

Hej!

Dziś zaprezentuję Wam pojedynek dwóch konkurencyjnych, wrześniowych boxów: ShinyBox i BeGlossy.
Jak się prezentują? Który był lepszy?
Tego dowiecie się w kolejnej części wpisu! :)


Zacznijmy od Shiny:

"Poczuj się jak współczesna bogini piękna - atrakcyjna, zadbana i pewna siebie! Wrześniowa edycja ShinyBox 'BEAUTY & The Box' to kompozycja najlepszych kosmetyków, które utrzymają Twoje ciało w boskiej formie!"



1. Vedara, złoty peeling do ciała, 150 ml


Peeling na szczęście dotarł do mnie w jednym kawałku, jedynie z delikatnym obiciem, które jest niemal niewidoczne :)
Co mogę o nim na tę chwilę powiedzieć - ma cudny, ekskluzywny zapach!
Będę go używała z wielką przyjemnością... mmm :)

2. Orientana, olejek do twarzy drzewo sandałowe i kurkuma, 55 ml


Uwielbiam Orientanę i bardzo się cieszę, że znalazła się w Shiny :)
Akurat miałam ochotę na coś z tej serii!
Jestem bardzo ciekawa jak olejek będzie się sprawdzał - o kurkumie naczytałam się wiele dobrego :)

3. Syis, krem pod oczy, 15 ml


Owego kremu użyłam trochę na noc oraz dzisiaj na dzień. 
Po pierwszym użyciu miałam dziwne uczucie (takie jakby lekkie podszczypywanie?!) w okolicach oczu. 
Z początku trochę się przestraszyłam lecz uczucie po chwili minęło...
Za drugim razem już tego uczucia nie było :p (być może skóra się "przyzwyczaiła"?)
Ogólnie bardzo się cieszę, że w boxie znalazł się także krem pod oczy gdyż mój obecny jest na wykończeniu :)

4. Vaseline, balsam do ciała w sprayu cocoa radiant, 190 ml


Nigdy nie miałam balsamu w sprayu więc cieszę się z niego ogromnie!
Balsamik ma przepiękny zapach kakao... :)

5. Evrée Max Repair serum do paznokci, 8 ml


Nigdy nie miałam niczego z Evrée a serum do paznokci baaardzo się przyda :)

6. Biały Jeleń, emulsja do higieny intymnej, 265 ml


Akurat dobrze się złożyło bo mój płyn jest na wykończeniu :)

7. Efektima Pharmacare Mineral-Spa Peeling 3w1 + próbka balsamu Efektima 


Balsam mi się nie przyda ale za to peeling z chęcią wypróbuję :)

Moim zdaniem Shiny spisało się na medal - to już drugie z rzędu bardzo udane pudełko! :)
Co bardzo mnie zaskoczyło - w boxie znalazły się same pełnowymiarówki a każdą z nich będę używać z przyjemnością :)

Przejdźmy teraz do BeGlossy (wersja D): 

"Wrześniowa edycja beGLOSSY to kolejna porcja kosmetyków, które możesz przetestować w domowym zaciszu, kiedy tylko chcesz. Bądź piękna!"



1. Silcare, krem do rąk Unique (miniatura) 30 ml


Kremów do rąk mam wprawdzie dużo chociaż ten będzie stał u mnie w pracy. 
Ma całkiem przyjemny, mleczny zapach :)

2. Beaver Professional, regenerująca odżywka do włosów (miniatura) 40 ml


Szczerze mówiąc to nie wiem czy mi się przyda... mam jeszcze miniaturę szamponu Beaver z BeGlossy, którego ani razu nie użyłam :P

3. Clarena, Boracay body cream (miniatura) 30 ml


30stka balsamu do ciała? Serio? Hmm...

4. IsaDora, Nude Sensation (miniatura) 3,5 ml


Już pomijam fakt, że 3,5 ml podkładu to również troszkę mało a sam podkład jest dużo za ciemny...

5. Lambre, lakier do paznokci Fashion Color, 10 ml


Akurat kolorek trafił mi się bardzo ładny :) zobaczymy jak będzie z trwałością.

6. Lord & Berry, 20100 Crayon Lipstick, 1,8 g


Nie znam tej firmy ale kolorek wydaje się być bardzo ładny - taka typowa matchewkowa czerwień.

7. Efektima, chusteczka samoopalająca + próbka balsamu 


Na pewno mi się NIE przyda ;)

Hmm... co by tu powiedzieć... BeG dali trochę plamę :p
Jedyne produkty, z których (powiedzmy...) się cieszę to lakier, który ma ładny kolori szminka.
A jeśli porównywać do Shiny to tu znalazły się praktycznie same miniaturki...

Kto wygrywa bitwę? 

Bez zastanowienia stwierdzam, że pojedynek wygrał ShinyBox
W tym miesiącu nastąpiła jakaś niesamowita przepaść pomiędzy konkurencjami... 
Jeśli chodzi o BeG to liczyłam na coś więcej :(
Jak tamten miesiąc mnie uszczęśliwił tak ten zdenerwował :p
Ale nie ma tego złego... Shiny mi wszystko zrekompensowało :)

A Wy dziewczyny, co sądzicie o wrześniowych pudełeczkach? 
Może macie inne zdanie na ten temat?
Piszcie w komentarzach! :)
Buziaki :**


Komentarze

  1. Ostatnio jakoś banalnie box'y wyglądają.. mogliby się trochę bardziej wysilić, przecież jest tyle fajnych kosmetyków. W box'ach nie powinny znajdować się kosmetyki, które można dostać w drogerii od ręki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tę pomadkę dostałam w innym odcieniu w którymś z wakacyjnych pudełek - jest świetna!:) Ja subskrybuję beGLOSSY, mam inną wersję, ale też jestem średnio zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to dobrze wiedzieć, że jest fajna :) no a pudełko niestety nie powaliło...

      Usuń
  3. Eh.. cóż mam rzec przecież wiadomo, że się z Tobą oczywiście zgadzam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam na wielu blogach i w wielu filmikach, że dziewczyny narzekają na BeGlossy, w sumie to się nie dziwię, nie popisali się :/.

    Poklikasz? :3
    goo.gl/zBgsJF
    goo.gl/LbDT14
    goo.gl/khfQ0D

    OdpowiedzUsuń
  5. BeGlossy z tego co widzę po innych blogach są słabsze.
    Bardzo fajnie, że u Ciebie na blogu są takie fajne recenzje ;)


    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/09/pasje-zdjecia-z-sesji.html - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja robiłam porównanie 5ciu boxów wrześniowych, nadal beG wypada najsłabiej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Shinybox zdecydowanie wygrywa !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie zamawiałam tego typu pudełek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Morał z tego taki, że lepiej nie zawracać sobie głowy BeGlossy.;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Chyba całkowicie z nich zrezygnuje... :P

      Usuń
    2. To prawda! Chyba całkowicie z nich zrezygnuje... :P

      Usuń
  10. Mi tylko raz podobało się pódełko shinybox(to z rzeczami ze skin79), a tak to żadne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to było świetne pudełeczko! Mogliby coś podobnego powtórzyć :)

      Usuń
    2. Oj, to było świetne pudełeczko! Mogliby coś podobnego powtórzyć :)

      Usuń
  11. Tak, tak, tak, Shiny zdecydowanie wygrywa tą bitwę :) Orientana dała mu mega przewagę i.. gong, koniec walki :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty