Nominacja do LIEBSTER AWARD!

Hej!

Kochani moi, wszem i wobec ogłaszam, że zostałam nominowana do Liebster Award przez moją kochaną Interendo ( z bloga interendo.blogspot.com ) ! :**
Jest mi z tego powodu bardzo miło!

Na czym polega "Liebster Award"?

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.

Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. 

Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 

Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania, które Interendo zadała mnie oraz pozostałym dziewczynom brzmią następująco:

1. Co popchnęło Cię w ramiona blogspota  ?

Któregoś dnia naszła mnie myśl - "kocham kosmetyki, uwielbiam je testować i dużo o nich gadać (choć nie wszyscy zawsze chcą tego słuchać...) ciekawe jak to by było zostać blogerką?! Spróbujmy! :'D

2. Kot czy Pies, a może wolisz chomika :D ?

Kocham wszyyyystkie zwierzęta ale jeśli mam już wybierać to od zawsze najbliższe mojemu sercu były psy.
Zawsze miałam dużo zwierząt w domu natomiast z psami od zawsze miałam (może to głupio zabrzmi :D) wspólny język. 
W tej chwili mam małego, czarnego czorcika  (Nerusia <3), którego kocham najmocniej w świecie i nie oddałabym go za żadne skarby świata! :)

Jeszcze byłam czarnulą jak mój psiak :D


3. Gdybym była owocem zostałabym..... ?

Hmmm... "my jesteśmy czarne jagódki..." tralala :D a może jeżyną? 
Znowu trudne pytanie! Kocham wszystkie owocki :D

4.  Najwięcej strachu najadłam się ....  ?

Ojej... ogólnie jestem bardzo strachliwa ale jeśli mam opisać najbardziej traumatyczną sytuację to oczekiwanie na wyniki na onkologii... na szczęście nie było niczego złośliwego (!!!) 
Ale to był straszny moment... tak jakbym czekała na wyrok...

5. Za górami za lasami i moja ulubiona bajka  :D

Uwielbiam bajeee! 
Wszystkie! Choć ostatnio zawładnęły mną Minionki xD

6. Jakbym chciała dostać boxa to byłoby w nim?

...wszystkie rzeczy z mojej wspaniałej WISHLISTY :D

7. Marzenia do spełnienia :D

Wishlista (patrz punkt wyżej :p), zdrowie (oj taaak, chciałabym być całkowicie zdrowa...) i ślub z mym Ukochanym! :D

8. Jak spędzasz wolny czas?

Zwykle na odpoczywaniu w domu, na spędzaniu czasu z najbliższymi lub z samą sobą (to również jest bardzo potrzebne :p)

9. Co zrobiłabyś z wygraną w totka ?

Najpierw bym oszalała i wykupiła wszystkie drogerie oraz sklepy z ciuchami xD
Obdarowałabym moich najbliższych znajomych i rodzinę pieniążkami a dużą część pieniędzy przekazałabym na budowę superextrafajoskiego i mega wypasionego schroniska (to słowo ogólnie źle mi się kojarzy) dla zwierzaków, którego ja bym była właścicielką :D :) 
Wszystkie zwierzaczki miałyby tam full wypas i ogólnie wszystkiego czego by tylko zapragnęły <3

10. Najbardziej NIE lubię ?

Chamstwa i znieczulicy...

11. Jaki Azjatycki kosmetyk chciałabyś na sobie wypróbować ?

Jeju... każdy! :D
Ogólnie już się tego troszkę testowało jednak dla mnie to wciąż mało :D
Na chwilę obecną kusi mnie seria ślimakowa Skin79 :)


...no to teraz czas na moją nominację :)

NOMINUJĘ:

1. Not Too Serious Blog

2. Pielęgnacja zawsze spoko!

3. Razem Przez Świat

4. Asiangirl from Sweet Recipee

5. White Zephyr

6. I Wear Black Liner

7. Szczera Marchewka

8. Panna Migootka

9. Milena M

10. Parikla Blog

11. Emily B.

Wszystkie wyżej wymienione dziewczyny zostaną oczywiście poinformowane przeze mnie o nominacji na swoich blogach :)


MOJE PYTANIA:

1. Skąd wziął się u Ciebie pomysł na blogowanie?

2. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa i dlaczego?

3. Lubisz gotować? Pochwal się swoim popisowym daniem! :D

4. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do makijażu i dlaczego?

5. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do pielęgnacji i dlaczego?

6. Wolisz srogą zimę czy mega upalne lato?

7. Jakie jest Twoje najskrytsze marzenie?

8. Jakie filmy lubisz oglądać najbardziej? Może jakiś polecisz? :)

9. Jaki jest Twój stosunek do zwierząt? 

10. Masz jakieś hobby? Jeśli tak to jakie?

11. Czego najbardziej w świecie nie znosisz?


Będzie mi bardzo miło jeśli choć część z Was da się zaprosić do zabawy i odpowie na moje pytania! :)

Dziewczyny, tym postem muszę się z Wami na jakiś (nie bójcie się, nie długi!) czas pożegnać gdyż jutro czeka mnie wyjazd do Katowic a pojutrze operacja, a z autopsji wiem, że szybko nie będę sprawna i będę musiała przez jakiś czas do siebie dojść :)
Dajcie mi zatem 2-3 tygodnie a wrócę do Was pełna sił i energii z nowymi pomysłami na wpisy (a już w główce jakieś pomysły się tworzą :p)
Oczywiście będę z Wami cały czas na bieżąco i o ile siły mi na to pozwolą będę odzywać się do Was na facebookowym fanpage'u Uroda, Zakupy, Recenzje.

Ściskam Was mocno! 
Do szybkiego i miłego zobaczenia, moje Kochane! Buziaki :) :***

Komentarze

  1. Dziękuję za nominację :)) Odpowiem w poście, który już opublikowałam, bo bez sensu zakładać nowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :D miło mi, że w ogóle chcesz odpowiedzieć! :)

      Usuń
    2. Uwielbiam odpowiadać na pytania innych blogerek :P Już zaktualizowałam post i są w nim odpowiedzi :)) Powodzenia na operacji!

      Usuń
  2. Ja mam nadzieję , że wszystko będzie dobrze i szybko wrócisz do swojej Żywotności :D ;**** A z tymi wynikami z onkologii to współczuję!!! nie chcę nawet myśleć jakiego stracha się najadłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, strasznie było :C najgorszy dzień ever ale na szczęście dobrze się skończyło! Wrócę szybko kochana! Dziękuję :**

      Usuń
  3. Bardzo bardzo mocno dziękuję za nominację, jest mi niezmiernie miło <3 :*
    Mam nadzieję, że to żadna poważna operacja, w każdym bądź razie już na zapas życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i do blogowania ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już ogólnie siódma z rzędu i mam już tego trochę dość :( na szczęście życiu nie zagraża ale jest upierdliwe... dziękuję kochana, wrócę szybciutko! :*

      Usuń
  4. Świetne pytania i odpowiedzi ! Z punktem 9 zdecydowanie się zgadzam! Uwielbiam pomagać zwierzętom,dlatego ten punkt chętnie bym zrealizowała jakbym mogła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dużo zdrowia i szybkiego powrotu do formy! Dziękuję za nominację:) PS: Cudowne to zdjęcie z pieskiem!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Właśnie jestem z nim na spacerku i odpisuję wszystkim na telefonie :D

      Usuń
  6. Ja najlepiej gotuję wodę na herbatę w czajniku elektrycznym. Jeśli chodzi o inne dania, to w moim wykonaniu jedna wielka mega porażka :/ życzę Ci dużo zdrowia i spokojnego wypoczynku, trzymamy za Ciebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie musimy być we wszystkim idealne, prawda? :D dziękuję Ci bardzo kochana! :*

      Usuń
    2. Prawda! :D Będziemy tęsknić ;)

      Usuń
  7. 0,0 niee umieraaaajjjjjjjjjjj! jaką operację? zdrowiej..

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przemęczaj się po operacji. nie zapomnimy o Tobie tutaj nawet jak nie będziesz online przez jakiś czas..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa jeśli chodzi o operacje to będzie ona na oko (pewnie zdążyłaś zauważyć na zdjęciach, choć staram się to ukrywać jak mogę :D) będę się starała nie przemęczać chociaż czasami zdarzało mi się zapominać ;p Jest mi bardzo miło kochana! Wrócę jak najszybciej! :*

      Usuń
  9. Wracaj szybko do zdrówka! :) Dzięki za nominację, postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć, tylko sama ostatnio bardzo rzadko aktualizuję bloga, bo mi codzienność na to nie pozwala, haha :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wrócić jak najszybciej! Ah, rozumiem Cię w pełni kochana :D buziaki :*!

      Usuń
  10. Nie ma za co! Mam nadzieję, że zechcesz odpowiedzieć na moje pytania! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to mówią - właściciel jest podobny do pupila. ;D Szykuję odpowiedź. I życzę zdrowia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100%! :D dziękuję kochana! :*

      Usuń
  12. Szybkiego powrotu do świetnej formy! Dużo zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo wow! Dziękuję Lalka za nominację jest mi ogromnie miło :* A te leczenie oczka ciągnie się odkąd się poznalysmy? Duuuzo zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Kochana :** niestety tak :(( dziękuję :*!!!

      Usuń
  14. Oo wow! Dziękuję Lalka za nominację jest mi ogromnie miło :* A te leczenie oczka ciągnie się odkąd się poznalysmy? Duuuzo zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję nominacji :) Ja kiedyś strasznie lubiłam psy, ale od paru lat jestem totalną kociarą :D
    Operacja brzmi strasznie, mam nadzieję, że to nic poważnego ale i tak życzę jak najwięcej zdrowia!! :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomału się wylizuję! :P Dziękuję!
      Oj, ja kociaki też lubię :D u mamy mam dwa :D jednak najbliższe mojemu serduszku są pieski <3

      Usuń
  16. Cześć :) Bardzo fajny blog, pierwszy raz jestem u Ciebie :) super ze kochasz zwierzęta i interesuje Cię ich los. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło, kochana!
      Może masz ochotę wziąć udział w moim rozdaniu? :)

      Usuń
  17. Bardzo mi się podoba Twoja odp na temat lotka! Masz wielkie serduszko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty