Makeup Revolution - Naked By Chocolate

Hej!

Wybaczcie mi moją nieobecność jednak ostatnimi czasy byłam dość zabiegana i do tego czuję, że od przedwczoraj zaczęło mnie rozkładać...
Doszły też do tego problemy osobiste, przez które nie mogłam się na niczym skupić.
Dziś siedzę w domu i mam trochę czasu żeby coś "naskrobać"! :)

Tym razem chciałabym przedstawić Wam jedną z moich paletek cieni do powiek - a mianowicie - białą czekoladkę od Makeup Revolution - Naked By Chocolate.


Paletka zachwyciła mnie już samym opakowaniem, które wygląda baaardzo smakowicie - a że jestem łasuchem - idealnie trafia w moje gusta :)
Czekoladowe opakowanie paletki jest plastikowe, dość duże oraz czuć, że jest porządnie wykonane.


Paletka zawiera 16 cieni, które posiadają różne wykończenie ( brokatowe, perłowe, matowe ) oraz kolory w neutralnych odcieniach, które powinny pasować do każdego typu urody.
Wewnątrz paletki znajduje się także duże lusterko oraz pacynka ( osobiście uważam, że jest zbędna gdyż do aplikowania cieni używam pędzelków :)

Swatche:

Z lampą błyskową 

Bez lampy 

Nazwy kolorów cieni - Swatche zrobiłam zgodnie z kolejnością cieni 

Jak oceniam paletkę? 

Jest to moja pierwsza zakupiona paletka od MUR i wybrałam ją właśnie z tego względu iż jest uniwersalna i będzie pasować do delikatnych dziennych makijaży, zarówno jak do wieczorowych. 
Jeśli chodzi o cienie do powiek to nie jestem profesionalistką więc szukałam czegoś co nie zrobi mi "krzywdy" :P

Jeśli chodzi o kolory to jak najbardziej przypadły mi do gustu - choć nie mam aż tak dużej wprawy w "czarowaniu" makijaży oczu to byłam w szoku jak przyjemnie pracuje się z ową paletką :)
Tak jak wcześniej wspomniałam - paletka posiada 16 cieni, w tym dwa większe, których używa się z reguły najczęściej.
Jeśli chodzi o pigmentację cieni to jest naprawdę zadowalająca! 
Cienie nie obsypują się i - przynajmniej w moim przypadku - makijaż oka wytrzymuje cały dzień!
Oczywiście zawsze z użyciem z bazy pod cienie, która moim zdaniem jest niezbędna przy tego typu makijażu. 
Do tego paletka przepięknie pachnie czekoladą... mmm :)


Paletkę kupiłam w drogerii internetowej ( nie pamiętam dokładnie w której ale w tej chwili są one dostępne prawie wszędzie ;) za około 39,00 zł i uważam, że za taką jakość cieni jest to naprawdę niewiele! 

Paletkę oceniam na 5+ ! :)

Znacie te paletki? 
Powiedzcie co o nich sądzicie! :)
Miłego wieczorku, buźka! :*

Komentarze

  1. ojojoj marzy mi się to cudo od dawna :D i jej siostry - mleczna i ciemna czekolada od dawna, ale też jakoś ostatnio przez skinowe promo kasy nie mam xD To opakowanie sprawia że najchętnięj bym ją zjadła :D Biedna jesteś chora :((( to przez tą popapraną pogodę tydzien temu żar z nieba teraz leje, wieje i zimno ;(( Trzymaj się cieplutko :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zeibilam w końcu o niej notkę bo mi pisałaś ostatnio o tej paletce :D niedawno sprawilam sobie też ciemną! :'D oj ja z kasą teraz tez kiepsko a za niedługo będę szykować rozdanko hihi :D niestety dopadło mnie coś i wygrzewam się w domu :( buźka! !!:*

      Usuń
  2. Tak to czasem bywa, że niezbyt się układa... Mnie w tamtym tygodniu brała choroba, dziś mnie połamało, chyba taki okres. Jesień widać ;) a paletka śliczna, też jakiś czas temu o niej myślałam. Idę do sklepu po białą czekoladę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! To chyba narobiłam Ci smaka! :D Rzeczywiście wydaje mi się, że dużo osób ostatnio połamało przez pogodę... w sumie nie ma co się dziwić po takich diametralnych zmianach :(

      Usuń
  3. Całkiem ciekawi mnie ta paletka i te kolory są w moim guście;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam tej paletki. Ani w sumie jej czekoladowej rodzinki, ale co raz częściej o niej myślę. Za tę cenę i dobrej jakości cienie warto się skusić.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W zupełności zgadzam się z Twoją opinią! Mam Death by Chocolate i cienie są naprawdę bardzo wysokiej jakości!:) Planuję zaopatrzyć się jeszcze w I Heart Chocolate:) Ps: przez ,,5 minut" szukałam w komórce gadżetu obserwatorzy ;D w końcu przejechałam na samą górę i mnie olśniło ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również ostatnio zaopatrzyłam się w Death By Chocolate! Te paletki są naprawdę genialne :)
      Niezmiernie mi miło kochana :D <3

      Usuń
  6. Rozumiem - każdy ma swoje preferencje jeżeli chodzi o składy :) nie mniej jednak dla mnie ta paletka jak na swoją cenę jest naprawdę bardzo bardzo dobra! A na the balm również mam ochotę i może kiedyś się skuszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cienie są genialne i mam, nadzieję, że paletka szybko wpadnie w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się kolory cieni w tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej paletce, ale kolory cieni bardzo ładne :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam, ale w wersji ciemnej czekolady i uwielbiam tą paletkę ;) genialne, świetnej jakości cienie no i to opakowanie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sprawiłam sobie ostatnio ciemną i jestem równie zadowolona! :)

      Usuń
  11. Ale smacznie wygląda :D
    Śliczne kolory !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę sobie sprawić tą paletkę! Mimo, że będzie to moja czwarta paletka w tych odcieniach to choruję na nią od kiedy pojawiła się u nas. Cudowna jest! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się nad nią jakiś czas temu, ale kolorystycznie przemawia do mnie bardziej gorzka czekolada, więc jak się kiedyś skuszę to właśnie na nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam również gorzką i jest tak samo rewelacyjna! :)

      Usuń
  14. Śliczne kolorki a ja już wiem że mam unikać tych cieni z brokatem. No cóż taki wiek:)
    Najlepsze byłyby same maty:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty