Wygrana WIELKIEGO ROZDANIA Interendo ❤


Hej!

Ostatnio zostałam bardzo miło zaskoczona, ponieważ dowiedziałam się, że zostałam wyróżniona w rozdaniu mojej serdecznej, blogowej koleżanki INTERENDO ( koniecznie wpadnijcie na jej bloga! :)

Szczerze mówiąc liczyłam na jakąś skromną drobnostkę a to co otrzymałam wywołało u mnie ogromnie pozytywne zaskoczenie i mega uśmiech na twarzy :D


Oto co dostałam - pięknie oprawione pudełko, po brzegi wypełnione samymi cudownościami <3


Jak widzicie pudełeczko nie jest wypełnione wyłącznie kosmetykami :)

1. Perfumy Avon Sensuelle, 50 ml


Piękny, różowy flakonik, który wewnątrz kryje delikatny, lekko pudrowy, kwiatowy zapach, który bardzo przypadł mi do gustu :)
Uważam, że są to idealne perfumy na dzień - nie są zbyt mocne a subtelne i zarazem kobiece :)

2. It's skin Prestige BB cream, miniaturka 10ml


Już od dawna miałam na niego ochotę a tu... niespodzianka! :D
Bardzo lubię ślimakowego BB od Skin79 i jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się ślimak It's skin :)

3. Alterra, nawilżająca odżywka do włosów z granatu, 200ml

O firmie Alterra słyszałam dużo dobrego a nigdy nie miałam okazji niczego wypróbować.
Moje włosy są mocno przesuszone więc jak ja to mówię - odżywek do włosów nigdy zbyt wiele :)

4. Isana Professional, odżywka Color Shine, 200ml


Tej serii Isany rowniez nie miałam okazji testować i jestem ciekawa jej tak samo jak Alterry :)

5. Isana, żel pod prysznic Premium, 300 ml


Zapach tego żelu jest niesamowity! 
I jeszcze do tego ta przesłodka sówka :)

6. T-shirt Looney Toones, S


Coś wspaniałego! Uwielbiam T-shirty ze słodkimi nadrukami! 
Ta jest boska :)

Chciałabym jeszcze raz moooocno podziękować Interendo za tak wspaniały prezent! 

A tak swoją drogą blogowanie jest niesamowite... możemy dzięki niemu poznawać wiele bardzo podobnych do siebie osób, o podobnych zainteresowaniach, z którymi można złapać wspólny język - pomimo tego, że nigdy nie poznałyśmy się z Interendo osobiście to i tak wiedziała co idealnie do mnie pasuje a do pudełka włożyła produkty, po które zapewne sama zapewne kiedyś bym sięgnęła :)
Odpakowanie takiego pudełeczka wywołało u mnie sporo radości - pomimo trudności, które mnie spotkały (nie chcę Was tu zamęczać swoimi problemami :p) to ja choć na chwilę mógłam o tym zapomnieć i się uśmiechnąć :)
Dziękuję Ci za to <3

Moje kochane!
Nie sądzicie, że na moim blogu zbyt długo nie było żadnego rozdania? 
Chciałybyście jakieś? 
Dajcie znać :)

Buziaki!


Komentarze

  1. Wow! Jestem pełna podziwu i szczerze to samo pudełko zrobiło na mnie największe wrażenie :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie tak samo! A gdy je otworzyłam to dopiero była radość :)

      Usuń
  2. Łał świetna zawartość pudełka ! :)
    Nie pogardziłabym jakimś rozdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miodzik na moje serduszko :D bardzoooo się cieszę, że mi się udało trafić :D radocha jest :D Miała być w końcu przyjemność :D Nooo też Ci powiem ,że pokochałam blogowanie właśnie za to, że spotykam całą masę fantastycznych ludzi z podobnymi zaintersowaniami ( a nawet tymi samymi imionami :D , których w realu raczej nigdy nie miałabym okazji spotkać :D to jest prawdziwe szczęście :D A inwencją i motywem przewodnim był RÓŻOWY :D wiem, że lubisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Uwieelbiam róż :D Oj, przyjemność była mega! <3

      Usuń
  4. Wow super rzeczy dostalas. Wszystkie bardzo mi sie podobaja . T-shirt jest swietny

    Zapraszam do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, Patrycja naprawdę potrafi pięknie pakować kosmetyki :)) Używałam kiedyś odżywki z Alterry i jest wspaniała, włosy po niej były gładkie i mega błyszczące! A z It's skin Prestige miałam miniaturki, i również dobrze się spisywał :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! :D Bardzo mnie to cieszy w takim razie bo ja jeszcze nie miałam okazji testować Alterry ani Prestige :)

      Usuń
  6. Jakie przyjemnie pudełeczko! :) Kosmetyki fajne, a koszulka cudna (też takie słodziaki lubię mimo prawie 30 na karku :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także pierwszej młodości nie jestem ale chyba nigdy z tego nie wyrosnę! :D

      Usuń
  7. Wspaniały prezent :) Miło z jej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie paczuszka świetna :) Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje :) ja też mam swojego boxa:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty