Płynny róż - p2 HERE I AM

Hej!
Dziś zaprezentuję Wam róż w fluidzie z niemieckiej firmy p2

p2 HERE I AM (edycja limitowana!) - fashionista's favorite fluid blush


Producent mówi:

"Ten płynny róź-fluid za pomocą praktycznego dozownika można łatwo rozprowadzić opuszkami palców, delikatnie wklepując.
Są dostępne w dwóch różnych odcieniach."

Ja posiadam odcień 010 rooftop czyli brązowo-brzoskwiniowy.
Z tego typu różem (tak samo jak z tą firmą) spotykam się po raz pierwszy - zazwyczaj używałam wersji prasowanych, wypiekanych lub w formie kuleczek.
Róż jest w niewielkim opakowaniu (15 ml) z pompką, bardzo przypominającym fluid.
Sam produkt ma dość ciekawą, płynną konsystencję i przyjemny zapach.



Tak jak wyżej wspomniałam - nigdy nie używałam różu w płynnej formie więc miałam różne obawy (na przykład, że porobię sobie nim nieestetyczne plamy).
Okazało się jednak, że obawy były niepotrzebne!
Aplikacja produktu jest bardzo łatwa i przyjemna.
Niewielką ilość fluidu nałożyłam na palce po czym lekko w nich roztarłam i równomiernie rozprowadziłam na policzkach, następnie dokładnie wklepałam.
Z początku odcień wydawał mi się trochę "za brązowy" lecz po aplikacji zauważyłam, że produkt wtopił się w cerę i policzki wyglądały na ładnie i naturalnie zarumienione.
Jestem z niego bardzo zadowolona!
Od pierwszego użycia nie odstępuję go na krok i wiem, że będzie mi jeszcze długo towarzyszył :)
Szczerze mówiąc nie powiem Wam skąd go mam bo to jeden z prezentów urodzinowych (swoją drogą - bardzo trafionych!) jakie dostałam od przyjaciółki! :)
Nigdy wcześniej nie miałam styczności z p2 ale myślę, że jeszcze w przyszłości będę miała ochotę na przetestowanie ich kosmetyków :)



A Wy? jakich róży używacie? A może miałyście kiedyś styczność z tym produktem lub z firmą p2?

Pozdrawiam Was gorąco i całuję! :*






Komentarze

  1. Świetny jest, ma piękny odcien ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie mysia ze ci sie podoba <3 po twojej recenzji wiem,ze jest idealny! cudny kolorek, jestem zachwycona wygladasz slicznie!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana jeszcze raz :* to był strzał w dziesiątkę :D buziak :* <3

      Usuń
  3. Dzięki za miłe słowa u mnie, obserwuję :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko piękny efekt daje na policzkach, muszę go kiedyś mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę jakie cuda wymyślają :) Nigdy nie próbowałam, ze standardowych róży jestem wystarczająco zadowolona :D Chociaz może kiedyś się skuszę? Kto wie :P
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować - sama się o tym przekonałam :D pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ciekawy patent ten róż w fluidzie, osobiście nie lubię używać różów, bo wydaje mi się że przez nie mam ciemniejszą skórę, a ja dążę do tego żeby moja skóra była jak najbledsza, więc dziwnie się czuję z różem na policzkach jednak bardzo podoba mi się u innych ;) śliczne zdjęcia ^^ http://kuraibanii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To widzę, że mamy wspólną cechę bo tak samo dążę do tego aby moja skóra była jak najbledsza :) natomiast lubię mieć policzki muśnięte różem :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Zapraszam na konkurs - do wygrania śliczna bransoletka ChouChou

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) w tym świetle akurat wyszedł bardzo korzystnie :)

      Usuń
  9. Nie wiedziałam o nim, ale wygląda cudownie! <3

    http://www.by-mickey.blogspot.com/2015/02/helplessness.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny odcień :P
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poklikałam i obserwuję Cię już od dawna :) pozdrawiam

      Usuń
  11. ja nigdy nie używałam płynnego różu ;) boję ogólnie używać różu ;D u Ciebie wygląda na twarzy pięknie http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto spróbować jeśli będzie ku temu okazja :D dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  12. Ja tez pierwsze co pomyślałam, że pozostawia smugi, ale jest świetny! : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super! Jeżeli odpowiednio się do wsmaruje a następnie wklepie to na pewno nie pozostawi żadnych smug :)

      Usuń
  13. hm, ja mam pewne obiekcje przed tym różem... zawsze nakładam zbyt dużą ilość, a potem muszę ścierać. :/ bałabym się ten tym bardziej nakładać...

    http://znoszone-trampki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja staram się nakładać mniej bo zawsze łatwiej jest dołożyć nic zmazać :D

      Usuń
    2. też tak próbuję za każdym razem i za tym każdym razem się nie udaje. :D

      ps ile masz mm? :3 plugi zauważyłam na zdjęciach niżej.

      Usuń
    3. Oj tam, praktyka czyni mistrza :D
      Miałam 12mm ale niedawno ściągnęłam i pomalutku się zrastają :)

      Usuń
  14. Brzmi zachęcająco :) Świetnie przygotowany post. Bardzo ładne zdjęcia!
    Blog dodaję do obserwowanych.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne wygląda na twoich policzkach :)

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://nami-namiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) obserwuję Cię już od jakiegoś czasu :)

      Usuń
  16. Fajny ma kolor, nie jestem jeszcze do końca przekonana do róży w płynie czy kremie, ale muszę w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nie używam różów, ale ten wygląda ślicznie ;) bardzo nie lubię widzieć w szkole dziewczyny, które za dużo go użwają i wyglądają jak świnki różowe :p
    co powiesz na wspólną obserwację?

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taaak... też znam parę takich co nakładają "kilo" wszystkiego na twarz i na to jeszcze wielkie różowe kółka na policzkach... czasem się zastanawiam czy takie dziewczyny w ogóle mają w domu lustra?!

      Usuń
  19. ładny kolorek

    http://iamemilias.tumblr.com/post/112209191044/szukam-roznych-sposobow-na-szybki-porost-wlosow

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo uwielbiam róże, a o tym jeszcze nie słyszałam :) na pewno wkrótce wypróbuję
    zaobserwowałam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham róże! <3
    pozdrawiam cieplutko :*
    obserwujemy?
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty