Rzęsy w butelce!

Hej!
Przedstawię Wam dziś MAGICLASH Fiber Lash Extender, czyli tzw. "rzęsy w butelce" :)
Dowiedziałam się o tym produkcie przypadkiem buszując w internecie a gdy zobaczyłam mega przecenę to pomyślałam, że grzechem by było nie wypróbować! :)
Jeśli jesteście ciekawe co to takiego - zapraszam do dalszej części wpisu.

Producent mówi:

"Jest to Światowej Klasy produkt który wyróżnia się tym iż głównym składnikiem są Naturalne Włókna Jedwabiu wzbogacone pantenolem (prowitaminą b5)."

Skład:

- naturalne włókna jedwabiu
- pantenol (prowitamina B5)

Funkcja:

"Naturalna formuła produktu zawierająca miliony cieniutkich włókien dodających długości i objętości krótkim rzadkim rzęsom"




Gdy pierwszy raz odkręcałam butelkę byłam bardzo zdziwiona tym jak ciężko wyciąga się szczoteczkę.
Po wyjęciu domyśliłam się, że jest to spowodowane tym, iż producent nie żałował zawartości produktu i buteleczka jest wypełniona po brzegi włókienkami :)
Przy pierwszym podejściu użyłam zbyt suchej maskary i niestety miałam całe policzki obsypane włókienkami...
Za drugim razem (przy użyciu innej maskary) efekt był bardzo zadowalający - co możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej.

"Gołe" rzęsy 

1 warstwa maskary

1 warstwa Magiclash

2 warstwa maskary i Magiclash

Jak widać - efekt jest WOW! :)

Jak używać?

- Najpierw pomalowałam rzęsy maskarą (najpierw malujemy tylko jedno oko a dopiero później drugie gdyż przy nakładaniu Magiclash rzęsy muszą być mokre po to aby włókienka mogły się dobrze przykleić)
- Następnie bardzo delikatnie nakładałam Magiclash na jeszcze wilgotny tusz podobnym ruchem jak podczas tuszowania rzęs
- Po nałożeniu włókienek pomalowałam rzęsy jeszcze raz maskarą po to aby jeszcze mocniej je przykleić
- Powtórzyłam ten sam zabieg jeszcze raz dla wzmocnienia efektu sztucznych rzęs :)

Jeżeli jesteście zainteresowane tym produktem to TUTAJ macie adres strony Dystrybutor-sklep, na której kupiłam MAGICLASH Fiber Lash Extender :)
Aktualnie jest bardzo korzystna promocja więc warto tak jak ja skorzystać ( z 99,00 zł na 34,90 zł !!!)

Buziaki :**











Komentarze

  1. jedna warstwa mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba z 1 warstwą na codzień :) Jeżeli chodzi o 2 to na pewno super się sprawdzi na imprezach przy mocniejszym makijażu oka :)

      Usuń
  2. ciesze sie ze zamowilas mi to myszko bo efekty sa naprawde super! rzesy sa 2 razy dluzsze i gestsze :* jestem zadowolna zreszta ze wszystkich nowinek kosmetycznych o ktorych mi powiesz !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem bardzo zadowolona z tych rzęs :* ciesze się myszko, że moje nowinki są przydatne! :D <3

      Usuń
  3. Świetny efekt .Muszę go koniecznie wypróbować

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny efekt i korzystna promocja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja naprawdę bardzo korzystna :) Polecam serdecznie!

      Usuń
  5. Cudnie to wyglada, super efekt *-* Ale drogie :/ A mam do piero 13 lat wiec raczej sproboje w przyszlosci :) Ale ladnie to bardzo na tb wyglada , ogolnie ladny wyglad bloga i super post :) Zostaje tu :D :* karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję bardzo :) chętnie zajrzę również do Ciebie!

      Usuń
  6. Wow.. Niesamowity efekt <3

    magdaleneheaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz się spotykam z takim produktem :D Bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wypróbowania produktu - póki jest promocja! :)

      Usuń
  8. ale super efekty ! ;) rzęsy do nieba ;D http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :D jestem zachwycona :) Polecam bardzo serdecznie!

      Usuń
  9. Super efekty. Obserwuję i liczę na rewanż oraz zapraszam innych http://jsjasb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, idzie na moją listę zakupów, szkoda, że teraz mnie nie stać, kiedy mają taką niesamowitą promocję, ale może jeszcze się załapię na podobną za jakiś czas. : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia do kiedy jest promocja. Obyś mogła się jeszcze załapać bo naprawdę warto! Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. o rany! powalające efekty! super sprawa, chyba się skuszę :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie dłuuugie *.* i mega przecena ;)

    http://paulittastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty