BeGlossy lipiec 2015

Hej!

Dziś przychodzę do Was z szybkim przeglądem lipcowego pudełka BeGlossy - jest to moje pierwsze pudełko owej firmy i gdyby nie testowałabym go gdyby nie moja kochana INTERENDO, która mi je sprezentowała :)
Przy okazji - zapraszam Was serdecznie na bloga INTERENDO!
Jeśli lubicie czytać recenzje, ciekawostki kosmetyczne (jest tak samo uzależniona od Skin79 jak ja :D) i nie tylko to z pewnością polubicie jej bloga :)

A teraz do rzeczy!

Tak prezentowało się pudełeczko:



Niezwykle spodobał mi się minimalistyczny design boxa oraz sposób w jaki były w nim zapakowane produkty - wyglądało to bardzo kobieco i uroczo :)

W pudełku znalazło się 6 produktów, w tym 1 pełnowymiarowy.
Zaczynamy prezentację! 

1. Balsam do ciała Vaseline, Intensive Care Aloe Soothie, 100 ml (produkt pełnowymiarowy)


Balsamów do ciała nigdy za wiele!
A tym bardziej Vaseline :) Bardzo lubię ową markę a sam balsam cudnie pachnie i faktycznie dobrze nawilża moją suchą skórę, która zwykle latem jest bardzo potrzebująca!
Z jednej strony żałowałam, że nie wylosowało mi się Regenerum w sprayu lecz po użyciu balsamu zmieniam zdanie :)
A Regenerum może jeszcze w przyszłości przetestuję.

2. Szampon do włosów Beaver (miniaturka)


SLS-y w składzie troszkę mnie zaniepokoiły a jestem świeżo po dekoloryzacji z Olaplexem więc z testowaniem jeszcze się wstrzymam. 

3. Spray intensywnie nawilżający Rain Dance, Artego (miniaturka)


Bardzo lubię testować różnego rodzaju odżywki do włosów a z tej firmy jeszcze nie miałam okazji niczego testować :)

4. Mineralny puder matujący Pretty Matt, Anabelle Minerals (miniaturka)


Ogólnie nie lubię produktów matowych lecz fakt, iż jest to puder mineralny bardzo mnie zachęcił :)
Wypróbowałam go na sobie dziś rano, do utrwalenia korektora pod oczami i póki co spisuje się bardzo dobrze!
Chyba muszę pomyśleć na zakupem jakiegoś minerałka ;)

5. Dynamicznie nawilżający krem Vichy Aqualia Thermal (miniaturka)


Kremik póki co czeka na swoje testy w kolejce :)
A jeśli chodzi o samo Vichy to zwykle miałam z nim dobre doświadczenia i mam również nadzieję, że po przetestowaniu owego kremu moje zdanie nie ulegnie negatywnej zmianie.

6. Odświeżający żel do mycia twarzy Vichy Pureté Thermale (miniaturka)


Mam zamiar używać go jednocześnie z kremem Aqualia Thermal więc on również sobie poczeka :)

Do pudełka zostały również dołączone kartka BeGlossy, Voucher oraz próbka kremu pod oczy Vichy 


Bardzo się cieszę, że mogłam przetestować pudełko!
Byłam tak ciekawa kolejnej edycji, że aż uruchomiłam miesięczną subskrypcję :D

Pudełka można zamawiać na stronie www.beglossy.pl

A ja już teraz życzę Wam miłego weekendu oraz przesyłam całusy! :*

Komentarze

  1. Produkty Beaver są rewelacyjne :)
    Zaczynałam od minaturki a dziś mam cały arsenał pełnowartościowych produktów, moje włosy pokochały te produkty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dobrze wiedzieć :) może moje włosy także się z nim polubią :)

      Usuń
  2. Ale fajne pudełeczko! Z tych produktów miałam jedynie balsam z Vaseline i też go lubiłam :) Daj znać, co do reszty kosmetyków, jak już trochę je przetestujesz!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super pudełeczko ;)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo trafiła Ci się wersja, którą szczerze mówiąc pierwszy raz widzę :) . Bardzo się cieszę, że podobało Ci się :) :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, nawet nie wiedziałam! :) jeszcze raz dziękuję :**

      Usuń
  5. muszę sprawdzić te pudełka beGlossy :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie najlepszy byłby ten krem bb,bo sama stosuję a takiego prawdziwego azjatyckiego jeszcze nie miałam :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. JA juz niedługo chyba zacznę stosować krem bb :D swietny post!Pozdrawiam!Zapraszam również do siebie :)KLIIK Jeśli mój blog ci się spodoba, zostaw obs lub kom ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, w tym poście nie ma ani słowa o kremie BB xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty