TAG: 25 pytań kosmetycznych

Hej!

Dziś przychodzę do Was z dość luźnym postem a mianowicie z TAGiem "25 pytań kosmetycznych", którego "podkradłam" z bloga Piękny Blog :)

Jest to pierwszy wpis tego typu na moim blogu więc mam nadzieję, że kogoś z Was zainteresuje ( jeśli masz ochotę to zrób TAG również na swoim blogu i daj mi znać - bardzo chętnie do Ciebie zajrzę! :)

Zaczynajmy!

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?

Zawsze dwa razy dziennie - wieczorem po gruntownym demakijażu i rano po przebudzeniu.
Oczyszczanie twarzy jest dla mnie bardzo ważne, szczególnie wieczorem.
Nie wyobrażam sobie pójścia spać bez uprzedniego dokładnego demakijażu i oczyszczeniu ( kochane, samo przetarcie twarzy płynem micelarnym czy mleczkiem nic nie daje gdyż usuwa tylko wierzchnią warstwę makijażu a zanieczyszczenia nadal zostają! ) nie mówiąc już o spaniu w pełnym makijażu.

2. Jaki masz typ cery?

Szczerze mówiąc zawsze miałam problem z dokładnym określeniem typu mojej cery.
Powiedziałabym, że jest raczej mieszaną - lubi się tłuścić na nosie ( w tym miejscu występują znienawidzone przeze mnie wągry :( ) , w jego okolicach, między brwiami, natomiast reszta twarzy ( w szczególności policzki ) jest sucha jak pieprz.

3. Ulubiony produkt do mycia twarzy?

Produktów do twarzy używam na przemian.
Bardzo lubię żel bławatkowy z Tołpy ( znajdziecie w Biedronce ) gdyż jest bardzo delikatny i mogę nim myć nawet oczy i o dziwo w ogóle mnie nie podrażnia :)
Drugim ulubieńcem okazał się żel biosiarczkowy z Balneokosmetyki, który znalazł się w pudełku Inspired By Charlize Mystery.
Wyraźnie oczyszcza twarz przy czym jej nie wysusza i bardzo przyjemnie pachnie.
Ostatnio zdublowałam pudełko więc mam żel na zapas! :)


Jeśli nie widzieliście recenzji pudełka to zapraszam TUTAJ

4. Czy używasz peelingu do twarzy?

Używam! Złuszczanie jest również bardzo ważne :)
A jeśli chodzi o peelingi, których używam to moim numer 1 jest Crystal Peeling od Skin79 - jest to peeling enzymatyczny lecz możecie być pewne, że w niczym nie jest podobny do "naszych" peelingów enzymatycznych!
Niedługo napiszę o nim notkę :)


Od czasu do czasu używam również peelingu z Pharmaceris (seria T) i używam go jedynie na nos i jego okolice gdyż mógłby podrażnić resztę mojej suchej twarzy ;)



5. Jakiego kremu do twarzy używasz?

Zwykle pierw używam lotion Hada Labo a następnie na przemian: żel aloesowy Skin79 / krem nawilżający Norel z kwasem hialuronowym a następnie krem z filtrem: SPF 50 Skin79 / Vichy Soleil matujący SPF 50 :)

6. Używasz kremu pod oczy?

Używam!
Skóra pod oczami jest bardzo cienka i delikatna więc uważam, że nie zależnie od wieku powinnyśmy o nią dbać.
Na noc używam krem-maskę z wiśni japońskiej pod oczy z Orientany, a na dzień serum rozjaśniające pod oczy Transformulas a następnie krem pod oczy Eucerin.

7. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?

Nigdy nie miałam problemu z trądzikiem lecz ostatnio - niestety tak...
Mam od około miesiąca wysyp na twarzy, który powstał prawdopodobnie na tle hormonalnym ( parę miesięcy temu byłam leczona sterydami i to także może mieć wpływ )
Wybrałam się ostatnio do dermatologa, który przepisał mi antybiotyk Damelium + Nystatynę i żel Duac.
Czuję się z tym strasznie nieswojo gdyż większych problemów z cerą nigdy nie miałam tym bardziej, że zawsze dbam o jej dokładne oczyszczanie.
Po zakończeniu kuracji z żelem Duac pojawi się wpis! :)

8. Jakiego podkładu i korektora używasz?

Jeśli chodzi o podkłady to ostatnio w ogóle ich nie używam! :)
Moimi zastępcami są azjatyckie kremy BB, które ( jak śledzicie bloga to wiecie :) pokochałam!
Moimi ulubionymi są ślimak (była o nim NOTKA), VIP Gold oraz Hot Pink ze Skin79 i Platinum z Bio-Essence (również była NOTKA)
Z korektorów używam:
Pod oczy - Salmon darkcircle ( kolor #1 ) ze SkinFood, na centralną część twarzy oraz do rozświetlenia doliny łez - Wibo DeLuxe Brightener  ( tani i przede wszystkim dobry!

9. Co sadzisz o sztucznych rzęsach?

Sama nigdy nie miałam lecz na kimś mi się podobają :)

10. Jakiego tuszu używasz?

Aktualnie Bourjois Twist 2 in 1.

11. Używasz bazy pod cienie?

Tak - na przemian baza z Inglot / I <3 Stage z Essence.

12. Czy używasz bazy pod makijaż?

Od czasu do czasu - jeśli tak to najczęściej Etude House Blur Effect.


13. Używasz kosmetyków mineralnych?

Jeśli chodzi o minerałki to pierwszy raz miałam przyjemność przetestować matujący puder z Annabelle Minerals, którego miniaturka znalazła się w lipcowym BeGlossy.
Powiem Wam szczerze, że nie lubię płaskiego matu lecz ten "minerałek" prezentuje się na twarzy bardzo ładnie przy czym przedłuża trwałość makijażu.
Bałam się, że kolor będzie za żółty jednak ten świetnie dopasowuje się do koloru cery.
Mam wielką ochotę wypróbować także ich rozświetlający puder mineralny :)
TUTAJ pisałam o lipcowym BeGlossy )

14. Malujesz brwi? Jeśli tak to czego używasz?

Brwi maluję pomadą AMC z Inglota w odcieniu nr 21.

15. Ulubiona paleta cieni?

Aktualnie jest to biała czekoladka Makeup Revolution Naked By Chocolate.



16. Ulubiona szminka?

Oj... Za trudne pytanie jak dla szminkomaniaczki! :D
Hmm... Jeśli miałabym wyróżnić te najlepsze to z pewnością byłby to MAC w odcieniu Ruby Woo (kiedyś o niej PISAŁAM ), Matowy błyszczyk Bourjois 11 So Hap'pink, matowe pomadki Golden Rose (nie jestem w stanie wyróżnić najlepszych kolorów :') oraz ostatnio przeze mnie zakupiona - Barry M Genie :)

17. Ulubiony róż?

Serduszkowy z Makeup Revolution :)
Była o nim notka -> TUTAJ

18. Ulubiony bronzer?

Jeśli chodzi o bronzery to używam ich tylko do konturowania - a są nimi bronzery KOBO.

19. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?

Przyzwyczaiłam się raczej do eyelinerów - kredki niestety zwykle się rozmazują czego bardzo nie lubię :(

20. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu do makijażu to co by to było?

Zdecydowanie korektor pod oczy :)

21. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?

Jeśli idę do dermatologa albo z psem na spacer - tak.

22. W jakim wieku zaczęłaś się malować?

Z tego co pamiętam to w gimnazjum zaczęło się od malowania rzęs a potem już się samo jakoś potoczyło :P

23. Jak to się zaczęło, za zainteresowałaś się makijażem?

Szczerze mówiąc NIE MAM POJĘCIA.
Po prostu zawsze lubiłam kosmetyki a gdy byłam mała zawsze podkradałam je mamie :'D

24. Co myślisz o makijażowej społeczności na Blogerze?

Zawsze bardzo chętnie czytam kosmetyczno-makijażowe wpisy na blogach i uważam, że zawsze można dowiedzieć się czegoś przydatnego na temat makijażu oraz poznać różne ciekawe kosmetyki ;)

25. Jaką radę dałabyś początkującym?

Sama nie uważam się za kogoś zaawansowanego lecz rada jaką mogę dać dla początkujących blogerek to: nie poddawać się!
Nawet jak macie bardzo małą liczbę obserwatorów czy komentarzy itp.
Jeśli będziecie prowadzić bloga z sercem to inni to zauważą i będą chętnie do Was zaglądać.
I grunt to czerpać przyjemność z blogowania - jeśli robicie coś na przymus to nigdy nie będzie dobrze :)

Koniec pytań! :)

Powiedzcie kochani, czy wpis Wam się podobał?
Może w przyszłości pisać więcej postów tego typu?
Dajcie znać w komentarzach :)
Miłego dnia! :*

Komentarze

  1. Bardzo interesujący wpis i chyba za jakiś czas go zgapię ;p kilka rzeczy używam tych samych - skin79, salmon corector ( przy czym ja mam 2 bo nie jestem bladziochem ale jest ogólnie świetny), bourjois twist up i REV (nawet ten sam odcień) , żel biosiarczkowy też lubię, a pharmaceris to dla mnie sprawa obowiązkowa ;), no crystal też super sprawa :D , przymierzam się do nakeda ;) i do blura więc jeżeli możesz coś o nich dokładnie powiedzieć będę wdzięczna :D - liczę się z Twoją opinią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko troszkę uspokoi się moja cera i od razu zrobię recenzje blura a recenzją paletki będzie oczywiście wcześniej! :)
      Zgapiaj, zgapiaj bo bardzo chętnie przeczytam! :D

      Usuń
  2. Ciekawy post, dowiedziałam się co nie co :D

    tornadomysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalny post!:)
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie:
    http://aguuuszka.blogspot.com/
    PS Jeżeli spodoba Ci się mój blog, to byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś dołączyła do grona moich czytelniczek!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, kochana!
      Na pewno do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  4. Ciekawy post, można się dużo dowiedzieć ;)
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dużo pytań, ale większość bardzo ciekawych :) Przypomniałaś mi o stosowaniu czegoś pod oczy, ja zawsze o tym zapominam :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo! O skórze pod oczkami trzeba także pamiętać! :)

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że Ci przypasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne takie wpisy :) Też borykam się z problemem wągrów na nosie, nic ich nie może przegonić, brrr :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okropnie trudno jest się pozbyć tego cholerstwa :( ale cóż - będziemy walczyć! :D

      Usuń
  8. fajny wpis, dużo się można dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. żel z Balneo ma bardzo specyficzny zapach, mi nie do końca odpowiada, ale jest do przeżycia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, jest specyficzny ale akurat mnie się podoba :D

      Usuń
  10. świetne pytania :) miło było poczytac odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wpis :) Aż miło się czytało, bo piszesz o rzeczach, które chyba każdego interesują, bo są też i naszą codziennością.

    Zapraszam też do mnie : http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam cerę mieszaną i też kupiłam tego shinyboxa :D
    Muszę w końcu kupić paletę cieni Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletki MUR są świetne! Niedługo napiszę recenzję :)

      Usuń
  13. Cieszę się, że podkradłaś ;)
    Oj, dużo masz tych ulubionych szminek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! :D jestem zwariowana na punkcie szminek :D!

      Usuń
  14. Też mam mały problem z określeniem typu swojej cery ;) na pewno jest wrażliwa, ale czy normalna czy sucha już nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty