ShinyBox - Sierpień 2015

Hej!

Przedwczoraj przywędrował do mnie sierpniowy ShinyBox więc z tej oto okazji - jak zawsze - zaprezentuję Wam jego zawartość :)




W tym miesiącu design pudełeczka bardzo przypadł mi do gustu.
Jest różowy i "słodki", czyli to co kocham! :D

O pudełku...

"Wprowadź się w stan błogiego relaksu i odprężenia, dzięki sierpniowej edycji pudełka ShinyBox. Udaj się razem z nami do świata piękna i zafunduj sobie niezapomniane chwile przepełnione beztroską przyjemnością. Ciesz się świetnym wyglądem ,tryskaj energią i poświęć sobie trochę czasu. Jesteś tego warta!"

Karta z opisami i sugerowanymi cenami producentów:


1. MOKOSH, olej lniany kosmetyczny, 100ml


Bardzo się cieszę, że mam możliwość przetestowania oleju Mokosh! 
Jeszcze nigdy nie miałam takiego wielozadaniowego oleju więc jestem bardzo ciekawa jak spisze się u mnie :)

2. YASUMI, maseczka regenerująca na noc, 30ml


Z firmą Yasumi spotykam się pierwszy raz i ku mojemu zdziwieniu mała 30ml tubka maseczki kosztuje około 75,00 zł!
Jestem bardzo ciekawa czy maseczka jest warta swojej ceny ;)

3. SYLVECO, lipowy płyn micelarny, 200ml


Póki co jeszcze używam Biodermy więc micel Sylveco musi poczekać na swoją kolej! :)

4. LIV DELANO, Oriental Touch sorbet/balsam do rąk, 75g 


Po rozpakowaniu boxa sorbet poszedł w ruch jako pierwszy :)
Ma dość specyficzny zapach, który nie każdemu może podpasować jednak dla mnie jest dość znośny.
Po wypróbowaniu go na własnych dłoniach muszę przyznać, że świetnie nawilża nie zostawiając przy tym tłustej powłoki gdyż bardzo szybko się wchłania.
Z pewnością będę go używać z wielką przyjemnością :)

5. SILCARE, lakier do paznokci, 9ml


Otrzymałam kolor niebieski.
Cóż... takiego koloru nie mam więc chętnie wypróbuję :)

6. SILVERTATTOO, zestaw tatuaży ozdobnych 


Ciekawy gadżet ;)
Pewnie spróbuję się "wytatuować" przed jakimś specjalnym wyjściem :D

7. SKIN79, Orange BB, próbka + zniżka -15% na produkty Skin79 


Uwielbiam produkty Skin79! ( co pewnie zresztą już wiecie :) i uwielbiam niespodzianki od nich!

Podsumowując pudełko - jestem na TAK!
Większość produktów będę miała możliwość testować po raz pierwszy - tym bardziej - takie produkty jak olej Mokosh, który wydaje się być bardzo fajnym, uniwersalnym kosmetykiem czy maska na noc Yasumi, która jest kosmicznie droga i sama raczej nigdy bym jej nie kupiła ;)
Reszta produktów również się przyda - a szczególnie płyn micelarny Sylveco - micel jest czymś co używam na co dzień i bardzo szybko go ubywa więc przyda się bardzo bardzo! :)

( Jeśli macie ochotę na pudełeczko to możecie zamówić je > TUTAJ < )

Na koniec jeszcze chciałabym się Wam pochwalić moim - juz drugim z kolei - pudełkiem Inspired By Charlize Mystery, które udało mi się kupić za niebywale niską cenę ( 59,00 zł + przesyłka kurierska ) !!!
Uważam, że zdublowanie takiego pudełka było bardzo dobrym pomysłem gdyż znajdują się w nim same - w moim mniemaniu - perełki kosmetyczne, a szczególnie VIP Gold od Skin79, który w regularnej cenie kosztuje 99,00 zł :)
Jeśli nie czytałyście mojego starszego wpisu o owym pudle to odsyłam was > TUTAJ <


A jak Wam podobają się pudełka? 
Może Wy również się skusiłyście? 
Czekam na Wasze opinie! :)

Miłego wieczorku :*

Komentarze

  1. nom i chyba aż się złamię i dla oleju lnianego kupię tą shiny ;p Hehehehe też mam dubel inspireda :D a nawet triplet bo wygrałam 3 w konkursie biodermy - cera na pokaz xD więc zrobię z 2 rozdanie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to masz szczęście do tych konkursów! :D
      A Shiny w tym miesiącu bardzo fajne! Oleju jeszcze nie używałam ale jest bardzo zachęcający! :D

      Usuń
  2. Fajne rzeczy :) podoba mi się płyn micelarny
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/08/220815-r.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie próbowałam ale myślę, że może być super :)!

      Usuń
  3. Całkiem spoko zawartość :) Ja zrezygnowałam z zamawiania Shiny i nie żałuję, choć to pudełko im wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo zadowolona z zawartości :) mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu nie dadzą plamy :P

      Usuń
  4. Nigdy jeszcze nie zamawiałam takich pudełek, ponieważ miałam wątpliwości czy będą w nich produkty, które mi się przydadzą, ale widzę tutaj trafiły ci się fajne rzeczy ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona! :) mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu Shiny również mnie nie zawiedzie :)

      Usuń
  5. Jest naprawdę super! Długo walczyłam sama ze sobą żeby nie kupować drugiego takiego samego pudełka ale nie wytrzymałam i się kliknęło :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale się nie dziwię, że Ci się podoba :) Widzę tu produkty,które i mi by odpowiadały :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty