ShinyBox - Love Your Skin

Hej!

Dziś chciałam pochwalić się ExtraBoxem "Love Your Skin", który dotarł do mnie wczoraj.
Mowa tu o pudełeczku Shiny wypełnionym po brzegi kosmetykami od Skin79!
Powiem Wam szczerze, że baaardzo niecierpliwie czekałam na pudełko a gdy w końcu trafiło w moje ręce - radość była ogromna! :)
Jeśli jesteście ciekawe zawartości owego pudełka to zapraszam do dalszej części wpisu!

Tak prezentuje się zawartość pudełka "Love Your Skin"


Jak widać - w boxie znalazło się aż 6 pełnowymiarowych produktów od - nie ukrywam - mojej ulubionej koreańskiej marki Skin79 <3

A tutaj macie rozpiskę Shiny:


1. Skin79 BB krem Orange, 40 g 


Czyli HIT całego pudełka! :D
Znam ten produkt gdyż był on moim pierwszym azjatyckim BB kremem (wtedy miałam wersję 15 g) i byłam z niego bardzo zadowolona :)
Jeśli chcecie poznać moją dokładną opinię o nim to zapraszam na RECENZJĘ.

Opis producenta:


Skład:


2. Skin79 BB Cleanser, 100 ml


Czyli pianka oczyszczająca, przystosowana do zmywania kremów BB.
Wczoraj miałam okazję pierwszy raz przetestować tego typu piankę i powiem Wam szczerze, że bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła!
Po naciśnięciu pompki ukazuje nam się coś co w konsystencji przypomina krem.
Troszkę się zdziwiłam ale myślę sobie "ok", nałożymy, zobaczymy :)
Producent zalecił nałożyć niewielką ilość wyciśnietej "pianki" na suchą skórę twarzy oraz odczekać około minuty. 
Byłam bardzo zdziwiona jak z kremowego "czegoś" zaczęła tworzyć się pianka, która przy swojej "transformacji" zaczęła strasznie łaskotać mnie w twarz xD
Po wytworzeniu owej pianki należy przez chwilę ją masować, po czym zmyć ciepłą wodą.
Pianka faktycznie świetnie sobie poradziła z ciężkim do zmycia BB (które zazwyczaj zmywałam olejami do demakijażu) i w żadnym wypadku mnie nie podrażniła.
Myślę, że będę do niej wracać gdy tylko się skończy!

Opis producenta:
(Oczywiście już czymś upaprałam :p)


Skład:


3. Skin79 Łagodzący żel aloesowy 92%, 300 g


Już od dawna miałam ochotę na ten żel! 
Ma ciekawą żelową konsystencję, która po zetknięciu się z ciałem staje się wodnista, 
szybko się wchłania i pachnie cudnie :)
Jeszcze nie stosowałam go na twarzy (jedynie na próbę na dłoni) lecz mam zamiar jutro to uczynić! :)
Ciekawa jestem również jak żel sprawdziłby się na moich włosach?!

Opis producenta:


Składu na opakowaniu się nie doszukałam ale znalazłam w internecie:

INGREDIENTS: Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Ethanol, Sodium Hyaluronate, Butylene Glycol, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Carbomer, Purified Water, Aloe Barbadensis Leaf Water, Malva Sylvestris (Mallow) Extract, Peppermint Leaf Extract, Primula Veris Extract, Alchemilla Vulgaris Extract, Veronica Officinalis Extract, Melissa Officinalis Leaf Extract, Achillea Millefolium Extract, Lemon Extract, Lime Extract, Trehalos, Hydrolyzed Collagen, Disodium EDTA, Triethanolamine, Allantoin, Phenoxyethanol, Fragrance

4. Skin79 Krem ochronny z filtrem SPF 50+


Kremów z filtrem nigdy za wiele! 
Jeszcze go nie testowałam ale bardzo chętnie to zmienię ;) 

Opis producenta:


Skład:


5. Skin79 Maska Zły Kot


Wygląda przesłodko!
Już nie mogę się doczekać testowania :D

Opis producenta:


Skład:


6. Skin79 Maska Truskawkowa Dziewczyna 


Równie słodka co zły kot, która idealnie trafiła w moje gusta :)

Opis producenta:


Skład:


Podsumowując pudełko uważam je za najlepsze spośród wszystkich jakie miałam do tej pory a produkty będę testować z ogromną przyjemnością :)
Bardzo cieszy mnie fakt, że Skin79 staje się coraz bardziej popularny a sam polski Dystrybutor co rusz szykuje dla nas przeróżne niespodzianki :) Oby tak dalej!
Jeśli macie ochotę na Skin79 to zapraszam na oficjalną stronę polskiego Dystrybutora Skin79 www.skin79-polska.pl.

Może któraś z Was także miała przyjemność testować "Love Your Skin"?
Miłego wieczoru, buziaczki! :*

Komentarze

  1. Hihihi też będziesz Złyyy Kot w sumie to powinna być Lisica ;p chociaż teraz po zmianie włosów to chyba z maseczek by Ci Panda pasowała ;p. Zrób fotę jak założysz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! :D szkoda, że nie dostałam Pandy ale z Kota tez się bardzo cieszę :D zrobię zrobię!

      Usuń
  2. obserwuje :)

    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post ;) Pozdrawiam! A tymczasem zpraszam do siebie -->KLIK<-- jeśli ci się spodoba zostaw obs albo kom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym przygarnęła taki box, zaciekawiły mnie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten ShinyBox jest genialny i na pewno bym się na niego skusiła gdyby nie fakt, że mam za dużo kosmetyków :( Najpierw muszę wszystko zużyć żeby się nie przeterminowało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę się już powstrzymać od kupna kosmetyków bo mam już pełno tego wszystkiego i obawiam się, że nie zdążę zużyć ich przed terminem :'D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Najlepszy jaki miałam do tej pory! Zaraz obok Charlize :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty