BeGlossy SWEET & FRESH - sierpień

Hej!

Dziś pragnę zaprezentować Wam zawartość sierpniowej edycji BeGlossy

W tym miesiącu miało być przede wszystkim owocowo...
Czy było?

Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do dalszej lektury!


"Inspiracją do stworzenia tego pudełka były owoce, źródło zdrowia i... piękna! 
Tym razem postawiliśmy na pielęgnację i relaks.
W zestawie znajdziesz między innymi pachnącą kulę do kąpieli, peeling do ciała o wspaniałym, owocowym zapachu oraz suchy szampon, którego nie może zabraknąć w Twojej letniej kosmetyczce (...)"

Po otwarciu pudełka aż "buchnęło" cudnym owocowym zapachem!
W środku natomiast znalazło się 6 produktów, w tym aż 5 pełnowymiarowych, które prezentują się tak:


Oto rozpiska produktów, która znalazła się w boxie:


1. Farmona Tutti Frutti, peeling do ciała jeżyna & malina, 100 ml


Ostatnio bardzo polubiłam peelingi Farmony ( ostatnio jeden z nich znalazł się w Shiny :) a tego zapachu jeszcze nie miałam!
Uwielbiam jeżyny więc myślę, że będzie idealny :)

2. Balmi, balsam do ust truskawkowy, 7 g


Dokładnie taki sam Balmi znalazł się w pierwszej edycji JOYboxa i od tamej pory bardzo się z nim polubiłam choć niestety - trafiłam wtedy na felerne pudełeczko, które się nie zamykało :(
Teraz na szczęście owa historia się nie powtórzyła i mogę cieszyć swoim NIEwadliwym Balmi!
I duży plus za SPF! 

3. Colway, serum do twarzy i ciała, 5 ml ( miniaturka ) 


Serum prezentuje się bardzo ciekawie jednak cena za pełnowymiarówkę odstrasza ( 149 zł za 15 ml! )
Jednak być może jest warte swej ceny? 

4. Organique, kula do kąpieli guawa 


Pachnie pięknie tylko szkoda, że w domu nie mam wanny xD

5. Dermo Pharma, płatki kompres 4D z ekstraktem z pomarańczy 


Brzmi naprawdę super! 
Uwielbiam takie cudaki i bardzo chętnie przetestuję :)

6. Aussie, miracle dry shampoo colour mate, 180 ml


Suchych szamponów nigdy za wiele!
A w moim przypadku jest to produkt, który zawsze jest potrzebny.
Póki co jestem wierną fanką Batiste natomiast nie miałam jeszcze okazji testować kosmetyków Aussie więc tym bardziej jestem ciekawa :)

W pudełku znalazł się również 25% rabat na produkty internetowego sklepu KONTIGO:


Podsumowując pudełko - jest bardzo w moim guście! 
Znalazły się tu praktycznie same perełki kosmetyczne oraz produkty, które będę mogła z wielką przyjemnością testować po raz pierwszy.
Natomiast jeśli chodzi o "nieszczesną" kulę to z pewnością znajdę dla niej jakieś zastosowanie... może relaksująca kąpiel dla stóp? :)
Jest to moje drugie pudełko BeGlossy i jednocześnie pierwsze z subskrypcji.
Już się nie mogę doczekać kolejnego boxa Glossy a czeka mnie jeszcze Shiny, które jest już w drodze!

( Ja otrzymałam wersje Sweet, jeśli chcesz wersję Fresh zajrzyj TUTAJ )

Życzę Wam, kochane miłego dnia :)
Buziaki :*

                            INSTAGRAM

Komentarze

  1. hehehe pewnie dlatego, że wyczuli, że sama jesteś "sweet" i "kawai" :D:D:D - BeG ma nosa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taaak! :D gdybym miała Fresh to nie byłabym juz aż tak zadowolona :D

      Usuń
  2. Bardzo fajny post :) Obie wersje świetne, nie wiem czy Fresh czy Sweet :D Czy mogłabyś poklikać mi w linki w najnowszym poście : Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na szczęście bardzo przypasowała wersja Sweet :)

      Usuń
  3. Fajna zawartość :)
    chciałabym przetestować ten balsam do ust z Balmi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny :) cieszę się, że mogę go testować po raz drugi!

      Usuń
  4. te pudełeczka są genialne, uwielbiam je http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piling Tutti Frutti ma cudowny zapach, masła do ciała też są świetne z tej firmy :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba bardziej podoba mi się wersja Fresh.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle, podoba mi się taki pomysł. Oba by mi się podobały co zdarza się niezbyt często ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajna zawartość jednak raczej nie skusiłabym się na zamówienie pudełka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Popularne posty